Mijn excuses.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:52 schreef otacon het volgende:
Myraela heeft mij meerdere keren vermoord D:
Idd, heerlijk in de tuin zitten met de laptop op schootquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef Fleauris het volgende:
Het was vandaag prachtig weer!!
Het zonnetje (weet je wel, die grote koperen ploert in de lucht) deed flink zn best!
Wat dus echt voor geen meter werkt met die kutschermen plus zon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Idd, heerlijk in de tuin zitten met de laptop op schoot
DATquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat dus echt voor geen meter werkt met die kutschermen plus zon.
Even wachten daar, bij mij duurt dat max 20 sec.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef Saber het volgende:
Hij doet het gvd niet..... blijft heletijd op 0% staan![]()
lijkt me wel lijp spelletje
Waar kan ik em downloade? stuur ff linkie
Onzin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef Onufriev het volgende:
Er is maar 1 bazenhoed:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je trouwens meerdere pijltjes kan doen?
OMG DIE WIL IK !quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Onzin.
Propellorhoed > MJ
[ afbeelding ]
Wat een pedohoed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef Onufriev het volgende:
Er is maar 1 bazenhoed:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je trouwens meerdere pijltjes kan doen?
Ik kom er weer ns niet in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Zetfil het volgende:
Waar is iedereen ? Ik zit alleen in de fok room met mijn propellorhoed
Bij mij werkt het bevorderend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Dit spel is niet goed voor mijn postgemiddelde. Misschien moet ik daarom wel stoppen.
Myr houdt van kaasquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Dit spel is niet goed voor mijn postgemiddelde. Misschien moet ik daarom wel stoppen.
Zo herken je de echte bazenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hier zitten ze gewoon ook dit spel te spelen.
Heb net gemerkt dat de bug er niet uit is. 1:45 wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Desunoto het volgende:
Die bug moet er echt uit inderdaad.
Hopen maar!
Ben nog iets meer dan 50 kaasjes verwijderd van m'n Michael Jackson hoed.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Onufriev het volgende:
Oja: Trollshamans
Een keer in de 100 potjes iemand naaien met een 'doorzichtige' plank is wel grappig maar al mn fipo's worden verneukt door trollshamans 9 van de 10x.
Ik lagte net verschrikkelijk. Ik ging eruit en nu kom ik niet meer terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:05 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Ding wil niet laden.
Dat jij nog steeds zo stom bent om erin te trappen zegt juist meer iets over jou..quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Onufriev het volgende:
Oja: Trollshamans
Een keer in de 100 potjes iemand naaien met een 'doorzichtige' plank is wel grappig maar al mn fipo's worden verneukt door trollshamans 9 van de 10x.
Meh, t komt zo vaak voor dat je ineens een cannonball in je gezicht krijgt, valt weinig aan te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds zo stom bent om erin te trappen zegt juist meer iets over jou..
humorquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom verpest iedereen alles bij dat spel?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
Kan een modje dit ff naar GAM schoppen? Want dit gaat wel een goeie reeks worden dunkt me.
Moet ie het wel eerst doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
Kan een modje dit ff naar GAM schoppen? Want dit gaat wel een goeie reeks worden dunkt me.
henkiespanky, logisch denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef timbob het volgende:
Is er een lijstje wie wie is op transformice?
Ik ben daar gewoon Timbob, maar volgens mij hebben sommige daar weer een andere naam.
Das handig voor het stalken enzo.
Mij kennen jullie nu denk ik welquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef timbob het volgende:
Is er een lijstje wie wie is op transformice?
Ik ben daar gewoon Timbob, maar volgens mij hebben sommige daar weer een andere naam.
Das handig voor het stalken enzo.
Joene,quote:
Oops verkeerde account.quote:
ssstquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Oops verkeerde account.
Aight is ook mijn kloon.
baasquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Tevens check mij eens transformice promoten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Tevens check mij eens transformice promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |