quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Onufriev het volgende:
Oja: Trollshamans
Een keer in de 100 potjes iemand naaien met een 'doorzichtige' plank is wel grappig maar al mn fipo's worden verneukt door trollshamans 9 van de 10x.
Ik lagte net verschrikkelijk. Ik ging eruit en nu kom ik niet meer terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:05 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Ding wil niet laden.
Dat jij nog steeds zo stom bent om erin te trappen zegt juist meer iets over jou..quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Onufriev het volgende:
Oja: Trollshamans
Een keer in de 100 potjes iemand naaien met een 'doorzichtige' plank is wel grappig maar al mn fipo's worden verneukt door trollshamans 9 van de 10x.
Meh, t komt zo vaak voor dat je ineens een cannonball in je gezicht krijgt, valt weinig aan te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds zo stom bent om erin te trappen zegt juist meer iets over jou..
humorquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom verpest iedereen alles bij dat spel?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
Kan een modje dit ff naar GAM schoppen? Want dit gaat wel een goeie reeks worden dunkt me.
Moet ie het wel eerst doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
Kan een modje dit ff naar GAM schoppen? Want dit gaat wel een goeie reeks worden dunkt me.
henkiespanky, logisch denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef timbob het volgende:
Is er een lijstje wie wie is op transformice?
Ik ben daar gewoon Timbob, maar volgens mij hebben sommige daar weer een andere naam.
Das handig voor het stalken enzo.
Mij kennen jullie nu denk ik welquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef timbob het volgende:
Is er een lijstje wie wie is op transformice?
Ik ben daar gewoon Timbob, maar volgens mij hebben sommige daar weer een andere naam.
Das handig voor het stalken enzo.
Joene,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |