Natuurlijk. Je krijgt gewoon zwarte balken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben van plan een 16:9 full hd monitor te kopen. Weet iemand of 4:3 anime dan nog redelijk kijkbaar is?
Weet niet, misschien zou het uitgerekt worden ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je krijgt gewoon zwarte balken.
Waarom zou dat niet werken?
Dat kan je helemaal instellen op je fddshow.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet niet, misschien zou het uitgerekt worden ofzo.
Ik ram mijn anime ook gewoon door naar m'n 16:9 Full HD TV, als je het rekt is het te doen, maar als dat je niet aan staat kun je er ook gewoon voor kiezen om de 4:3 verhouding te houden en wat zwarte balken te zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben van plan een 16:9 full hd monitor te kopen. Weet iemand of 4:3 anime dan nog redelijk kijkbaar is?
Hmm.. thanks. Ik gebruik MPlayer, zal ook wel veel mogelijkheden inzitten m.b.t. verbreden. Ffdshow direct instellen zit er niet in omdat ik linux gebruik. Ach.. het zal wel lukkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal instellen op je fddshow.
Soms is het zelfs mogelijk op een goede manier te verbreden ofzo.
Volgens mij doet chihiro dat bij de 1080p K-ON!!
Jonge doe dan een datum dat ik wl kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:38 schreef zquing het volgende:
Zaterdag 3juli meet en deze keer echt(als er genoeg mensen kunnen) Ik vind dat ik die andere animekijkers een keer in 't echt moet zien
Lekker concreet plan.. Een tijd een locatie en een bezigheid (je kan tenslotte niet de hele dag in een cafeetje hangen) zijn imho een pre.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:38 schreef zquing het volgende:
Zaterdag 3juli meet en deze keer echt(als er genoeg mensen kunnen) Ik vind dat ik die andere animekijkers een keer in 't echt moet zien
Zoals repelsteeltjuh zegt, moet wel een bezigheid hebben.quote:
Vrijdag ga ik zuipen met mn studiegenootjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ehm. Any date daarna
Laten we het op vrijdag doen, gratis reizen joepie!
Jah, naar een poolcaf! x'Dquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik zuipen met mn studiegenootjes
je kan lullen onder 't zuipenMisschien beetje poolen ofzo
Ik kom zelf uit amsterdam, maar utrecht is centraler gelegen voor zij die niet het geluk hebben om te mogen wonen in deze prachtige stadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jah, naar een poolcaf! x'D
EDIT: Omg Utrecht. Nahjah, hoe dichter bij Amsterdam hoe beter.:P
Utrecht vind ik prima. Amsterdam overigens ook, scheelt niet zo bijzonder veelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit amsterdam, maar utrecht is centraler gelegen voor zij die niet het geluk hebben om te mogen wonen in deze prachtige stad
8 of 9 dan ?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:14 schreef Easymodo het volgende:
3 juli was goed, maar 10 juli ga ik op vakantie.
ik wou dat ik brak was, dat had betekend dat ik geen tentamens hadquote:
I prefer this trap:quote:
Ik ben brak n ik heb tentamensquote:Op zondag 27 juni 2010 12:57 schreef zquing het volgende:
[..]
ik wou dat ik brak was, dat had betekend dat ik geen tentamens had
ik was vorige week al volledig naar de klote, deze week maar wat rustiger doenquote:
Vooral die Narutoquote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef Captain_Zappa het volgende:
En allemaal verkleed he !
Cosplay for ever !
[ afbeelding ]
wat een slechte cosplayquote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef Captain_Zappa het volgende:
En allemaal verkleed he !
Cosplay for ever !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |