quote:
Me2!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef Loqi het volgende:
Zo, bijgelezen na een druk weekend, mooie lakjes en creaties weer! Decals![]()
Als er Davids besteld gaan worden wil ik ook wel weer meedoenhijs fijn
Whoot. Als er iemand gaat bestellenwil ik dr ook wel eentje, alleen maar om het uit te proberen. ;oquote:
Helaas hebben ze hier niet zo'n rommelbakquote:Op maandag 21 juni 2010 11:13 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Me2!
@mirannie: Gosh heeft best wel wat fijne lakjes, maar ik koop ze eigenlijk alleen maar uit de rommelbak bij de KV. 6/7,- per lakje is (veel) meer dan een OPI/CG, en dan is mijn keuze snel gemaakt
ik ben dan wel weer lyrisch over catrice..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik zou graag de groupsorder op me willen nemen voor de Davids, maar ik ben helaas geen eigenaar van een creditcard![]()
Wat de vorige keer was, dat als we grotere flesjes zouden nemen zou het duurder worden ofzo. Was volgens mij iig veel gedoe.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als je er meteen 3 wilt, is dan zo'n 2.5 oz niet fijner? Of wegen die dan weer teveel ivm shipping?![]()
Lakje vandaag:
[ afbeelding ]
Rituals Amber Stone met bubbels![]()
Ah oke, nouja wel begrijpelijk aan de ene kant..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat de vorige keer was, dat als we grotere flesjes zouden nemen zou het duurder worden ofzo. Was volgens mij iig veel gedoe.
Ah zo!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn al mensen bestellingen door aan het geven zonder dat er een vrijwilliger is om het op zich te nemenEn delta, een grote fles is onhandig omdat die niet met de brievenbuspost kan worden doorgestuurd in nederland
Oh, dat is wel heel makkelijk ja!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef milka82 het volgende:
Count me in voor David (doe maar drie stuks!)
[Show hier je nagels] Groepsorder topcoats bij idonails.comquote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Even kijken hoe het vorige topic er uit zag
Ik kan hem alleen niet vinden![]()
Bubsel jij bent echt geweldigquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil het wel op me nemen
Moet ik dan een topic openen?
[Show hier je nagels] Groepsorder topcoats bij idonails.comquote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Roep je het hier Bubs, als het David topic er is? Heb wel SV besteld nu maar David blijft liev
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |