Die van mij ook!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en HALP!!! Mijn David is bijna op!wat nu? Zijn er meer mensen die 'm opnieuw willen bestellen? Ik ben er helemaal weg van!
Ikke wil die eigenlijk ook wel proberen....quote:Op zondag 20 juni 2010 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die van mij ook!![]()
Wie wil er ook mee topcoats bestellen?
Wilde jij nog steeds Seche Vite mee bestellen?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
De plates zijn shipped!
Geen foto, vandaag alleen simpel 'I Sea You' erop.
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ikke wil die eigenlijk ook wel proberen....
Geinig!quote:Op zondag 20 juni 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Mochten jullie willen, ik weet wel een meisje die van alle fotos, plaatjes wat je ook maar hebt decals kan maken. Kan haar vragen of ze het leuk vind als er meer mensen bestellen en dan haar email doorgeven?
Toen ik de Swapdoos had en deze zag liggen, wist ik meteen dat ze een perfecte basis zou zijnChina Glaze OMG
[ afbeelding ]
Nu kunnen Kitty en ik namelijk lekker kletsen![]()
[ afbeelding ]
over onze gezamelijke verslaving![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog wel meerquote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Bubsel; ik las jouw post te snel, ik dacht dat er een pakket van 96 lakjes aankwam
Wat is er zo bijzonder aan die topcoats? Drogen ze ook snel net als SV?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die van mij ook!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik ben verliefd op An Affair In Red Square
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Wilde jij nog steeds Seche Vite mee bestellen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Wilde jij nog steeds Seche Vite mee bestellen?
Of ze net zo snel zijn als SV weet ik niet, maar na 2 minuten zijn mijn nagels al droogquote:Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die topcoats? Drogen ze ook snel net als SV?
Nog 3 plekjes om op te vullen dus. Misschien 2 want Strawberry fields vind ik eigenlijk ook wel heel leukquote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt PM. 2 keer.
En toen ik net 'even snel' ging kijken kon ik zo een heel lijstje verzinnen met dingen die ik wilde. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt...
Van CG: Atlantis, Rodeo Fanatic, Ruby Pumps, Bleu island iced tea, pom pom,quote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef m@x het volgende:
Ik kom gewoon niet verder dan 5 lakjes in mijn TD-mandje
CG Fairydust
[ afbeelding ]
CG Grapecrush
[ afbeelding ]
CG Lubu Heels
[ afbeelding ]
CG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
Orly Pixiedust
[ afbeelding ]
Geen probleem hoor BE, moet alleen nog 3 plekjes opvullen en ik heb nog wel dingen op mijn wishlist maar het mag niet teveel lijken op wat ik hierboven heb staan. Twee op elkaar lijkende lakjes in één bestelling vind ik zo zonde
HELP!
ik smeer er alleen altijd mn konadlakjes mee uitquote:Op zondag 20 juni 2010 20:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of ze net zo snel zijn als SV weet ik niet, maar na 2 minuten zijn mijn nagels al droogecht ideaal spul!
hmm.....klinkt goed! Nou als er een order wordt gedaan zou ik wel mee willen bestellen, even kijken of het wat is want hoor er zoveel over, elke keer als het bij iemand op is dan lees ik alleen maar vragen naar davidsquote:Op zondag 20 juni 2010 20:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of ze net zo snel zijn als SV weet ik niet, maar na 2 minuten zijn mijn nagels al droogecht ideaal spul!
zwevend lakken!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
ik smeer er alleen altijd mn konadlakjes mee uit
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Die Grapecrush is mooi.
Ik zag hier laatst zo'n prachtige blauw van OPI langs komen. Is dat wat, of hebben ze dat daar niet?
Ben nu een verlanglijstje aan het maken maar in afwachting van mijn hardloopmaatje.
JAAAA ik wil heel graag David bestellen!!!! Wel een potje of 3!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die van mij ook!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef m@x het volgende:
Ik kom gewoon niet verder dan 5 lakjes in mijn TD-mandje
CG Fairydust
[ afbeelding ]
CG Grapecrush
[ afbeelding ]
CG Lubu Heels
[ afbeelding ]
CG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
Orly Pixiedust
[ afbeelding ]
Geen probleem hoor BE, moet alleen nog 4 plekjes opvullen en ik heb nog wel dingen op mijn wishlist maar het mag niet teveel lijken op wat ik hierboven heb staan. Twee op elkaar lijkende lakjes in één bestelling vind ik zo zonde
HELP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |