hehehe dat is nog niets vergeleken met wat ik hier heb staanquote:Op maandag 21 juni 2010 14:38 schreef P.F het volgende:
Ik ga vandaag Hot or Not opdoen, dan morgen wel een andere. Waarom heb ik er nog zoveel![]()
!
hebben ze allemaal van die lieve kleurtjes ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt heel veel gekregen van iemand van 't cosmopinieforum, (een deel in ruil voor visagie model zijn) zij heeft zoo veel lakjes, niet normaal!
Beide opties, haha. Maar als ik 'm in bubbelenvelop stop, dan inderdaad niet nog meer folie ofzo. Wel doe ik bij een gewone envelop de hele envelop beplakken tegen het scheuren.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Hoe verzenden jullie lakjes? in een bubbelenvelop zonder verder iets eromheen? Of normale envelop met wat bubbelplastic?
Zo eentje zou ik alleen al willen voor de heb (alleen dan niet in rozequote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt heel veel gekregen van iemand van 't cosmopinieforum, (een deel in ruil voor visagie model zijn) zij heeft zoo veel lakjes, niet normaal!
In een bubbelenvelop en dan doe ik er vaak nog 1 of 2 laagjes bubbelplastic omheen. Afhankelijk van hoe groot het lakje is en of ie dan nog door de brievenbus pastquote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Hoe verzenden jullie lakjes? in een bubbelenvelop zonder verder iets eromheen? Of normale envelop met wat bubbelplastic?
Ligt eraan wat ik heb!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Ja en ik ruil soms met een vriendinnetje, zij krijgt al mijn vieze bordeaux kleuren en zoquote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hebben ze allemaal van die lieve kleurtjes ?
vind ze echt leuk!
ja maar jij gebruikt sowieso VEEEEL plakband. Met mijn verjaardagspakketje moest mijn vader zo hard lachen, ik heb echt zitten worstelen om die open te krijgen haha!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik heb!
Anders bubbelenvelop met keukenpapier om de lakjes of gewone envelop met bubbelspul erom en HEEL veel plakband om de envelop
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
ja maar jij gebruikt sowieso VEEEEL plakband. Met mijn verjaardagspakketje moest mijn vader zo hard lachen, ik heb echt zitten worstelen om die open te krijgen haha!
Ja die liefdesrelatie heb ik opgemerkt ja. Ik pak tegenwoordig maar gewoon een schaar en knip de boel openquote:
verschilt natuurlijk per lakje, bij P2 of Koh, Sally Hansen oid gaat dat allemaal prima dubbelopquote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
ja maar jij gebruikt sowieso VEEEEL plakband. Met mijn verjaardagspakketje moest mijn vader zo hard lachen, ik heb echt zitten worstelen om die open te krijgen haha!
Ik doe of bubbelenvelop of om lakjes heen in een gewone envelop. Dubbelop passen ze niet meer door de brievenbus *yep, i tried*
Echt joh? Bij alles wat ik geprobeerd heb tot nu toe past het niet meer dan.. En zo gaat het eigenlijk ook primaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
verschilt natuurlijk per lakje, bij P2 of Koh, Sally Hansen oid gaat dat allemaal prima dubbelop
de linker!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik een van mn frankens op ga smeren.... Maar welke?
Nooit last van gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe de boep krijg je het laatste beetje lak uit je potje?
Mooi PF!
Ondersteboven houden tot alles bij de kwast komt?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe de boep krijg je het laatste beetje lak uit je potje?
Mooi PF!
Hm, eerst maar goed verdunnenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ondersteboven houden tot alles bij de kwast komt?
Ik ook niet, maar dit is mijn basecoatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |