Kom op zeg.. of je nou een pin door je hersenkwab krijgt of dat je 3x word voorbewerkt en dan nog op de grond ligt te bloeden..quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Alsof er geen mensen bestaan die het echt geen reet interesseertWat mij betreft worden die beesten wat humaner geslacht, maar of ze nou ECHT zoveel last hebben van die halve minuut stuiptrekken en leegbloeden waag ik wel te betwijfelen.. En dood gaan ze, het is niet alsof ze uren hebben geleden ofzo..
En wie ontkent dit?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je dus je eigen bullshit, want moslims doen dat wel! Moslims zijn GEEN heilig volk dat niets verkeerd doet als het van god niet mag, nee ze kiezen, zoals anderen, gewoon wat ze wel en niet willen doen.![]()
En welk stuk is achterlijk, als je toch zo hoog van de toren blaast. Of noem je me achterlijk omdat je eigenlijk niets in te brengen hebt? Ik moet de eerste persoon nog steeds horen, waarom een atheďst zich zou moeten bekommeren om het leed van een beest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hij doelde op je achterlijke formulering/taalfout, gok ik zo.
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef wise het volgende:
wat zit iedereen eigenlijk moeilijk te doen. Het zijn maar beesten, koeien in dit geval. Al die heisa om wat dieren.
Je ziet het nu nog steeds niet? Er werd al letterlijk naar verwezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
En welk stuk is achterlijk, als je toch zo hoog van de toren blaast. Of noem je me achterlijk omdat je eigenlijk niets in te brengen hebt? Ik moet de eerste persoon nog steeds horen, waarom een atheďst zich zou moeten bekommeren om het leed van een beest.
Vragen stel je.quote:
halon ik vint je altyd supre sterk mt juhquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je ziet het nu nog steeds niet? Er werd al letterlijk naar verwezen.![]()
[..]
Vragen stel je.![]()
Tering zeg, als je wilt trollen, probeer het dan ietsje beter.quote:
En daar hebben we onze domme huiskneus weer. Lees je eigen posts in dit topic nog eens door en realiseer je, nou eindelijk eens hoe sneu je bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
halon ik vint je altyd supre sterk mt juhsmijlie voeg egt wt toe weetje groetjens hoor
Oké jongen, super.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daar hebben we onze domme huiskneus weer. Lees je eigen posts in dit topic nog eens door en realiseer je, nou eindelijk eens hoe sneu je bent.
Zoek jij je boekjes nog maar eens op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:34 schreef Krantenman het volgende:
Daar zit je zelf wel onzin te verkondigen. Hoezo wordt het ruggemerg beschadigd als de zenuwen worden doorgesneden door bv. een guillotine? En wat heeft het wegpompen van het bloed te maken met de zenuwen? Heb je ooit wel eens biologieles gehad?
Jijzelf lijkt me hier een heleboel onzin te verkopen, om eerlijk te zijn.
Hier stopte ik met lezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |