quote:
OP quoten.. klapjosti.quote:
Leuk hé valse informatie op internet verspreiden en niet verder dan je neus kijken hé?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit is gewoon een islamitische manier van slachten![]()
Ze zeggen wel wij doen alles met respect en zingen bij het slachten bla bla bla maar achter de muren gebeuren er hele andere dingen.
Doet elke soort volk mensen gewoon afmaken die handel denken ze.
Als ze nou in elke slagerij / slachthuis verplicht cammeras hangen die 24 uur draaien dan zal je zien dat het flink afneemt dat gemartel![]()
joran van der sloot mogen ze van mij als proefpersoon gebruiken voor deze manier van slachten
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit is gewoon een islamitische manier van slachten![]()
Ze zeggen wel wij doen alles met respect en zingen bij het slachten bla bla bla maar achter de muren gebeuren er hele andere dingen.
Doet elke soort volk mensen gewoon afmaken die handel denken ze.
Als ze nou in elke slagerij / slachthuis verplicht cammeras hangen die 24 uur draaien dan zal je zien dat het flink afneemt dat gemartel![]()
joran van der sloot mogen ze van mij als proefpersoon gebruiken voor deze manier van slachten
Ik werd er geil vanquote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Zwolsboy het volgende:![]()
http://www.skoften.net/index/video/halal_slachtmachine
ik dacht dat hun vlees met respect geslacht werd en dieren pas slachten als ze oud en bijna dood zijn![]()
Klacht : Halal vlees is nog erger dan nederlands vlees (de 1e is onze manier van slachten)
Die beesten worden gefokt voor vlees...... wel lullig dat ze zo worden afgemaakt, dan liever een dodelijke stroomschok denk ik dan......vuile teringleiers... je moet echt geen ziel hebben om dat werk te kunnen doen.. ik zou het niet aan kunnenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Leuk hé valse informatie op internet verspreiden en niet verder dan je neus kijken hé?
Nee daar schaam ik mij niet voor, ik slacht ze namelijk niet, autistquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
jij schaamt hoe jij op jou manier die beesten slacht
kut islam
Want die worden niet geslacht? Ze hebben alleen een paar meten extra ruimte als ze nog levenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:35 schreef FlameH2O het volgende:
Vlees is wel lekker, maar ik koop eigenlijk alleen scharrel of dergelijke, die dieren met MEER RESPECT behandelen.
Mensen die dit doen/Zo'n bedrijf hebben, moeten dit zelf maar eens ervaren (opgehangen aan een touw de nek doorgesneden), en doe die managers daarvan daar gelijk maar ook bij, zijn we daar ook gelijk vanaf.
Nee, want dat is geen Islamitsch slachten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
jij schaamt hoe jij op jou manier die beesten slacht
kut islam
Ik kan je identieke filmpjes laten zien van spartelende koeien met een pinslachting. In jouw filmpje valt de "gewone" koe naar beneden door een luik. Die zie je dus niet "strijden". Itt. tot bij bijv. paarden, is dit bij koeien niet in één keer "stil".quote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Zwolsboy het volgende:
![]()
http://www.skoften.net/index/video/halal_slachtmachine
ik dacht dat hun vlees met respect geslacht werd en dieren pas slachten als ze oud en bijna dood zijn![]()
Klacht : Halal vlees is nog erger dan nederlands vlees (de 1e is onze manier van slachten)
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:40 schreef TimKuik het volgende:
Tevens is de manier van slachten in dit filmpje niet Halal, volgens mij is het een filmpje uit een Oostblok land waar er een stuk minder regels zijn omtrent dit soort praktijken.
En moslims zijn altijd lief en eerlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 05:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je kan er van maken dat dit in oostblok landen gebeurt en niet door een Islamiet.Dat zou je meteen herkend moeten hebben toen je zag dat een koe een schok kreeg... En dat doen Moslims nooit bij het slachten.
Net als alle andere mensen. Als een Atheist of een Christen iemand vermoord dan betekent het niet dat iedere persoon uit z'n groep slecht is en dat zijn acties gebasseerd zijn op dat geloof.quote:
Daarmee bevestig je dus je eigen bullshit, want moslims doen dat wel! Moslims zijn GEEN heilig volk dat niets verkeerd doet als het van god niet mag, nee ze kiezen, zoals anderen, gewoon wat ze wel en niet willen doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Net als alle andere mensen. Als een Atheist of een Christen iemand vermoord dan betekent het niet dat iedere persoon uit z'n groep slecht is en dat zijn acties gebasseerd zijn op dat geloof.
Als dit inderdaad Moslims zijn, dan slachten zij op een strafbare wijze als het om Islamitisch slachten gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |