Precies, ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef Cantare het volgende:
[..]
Precies. Als die partner dat best vindt: niks aan het handje. Mijn man weet ook dat ik me beter ingelezen heb over de verzorging en voeding van een kleintje, en vindt het dan ook prima als ik uitleg hoe ik de dingen het liefst zou willen doen. Maar als die partner het níet prima vindt dat je als moeder het onderwerp bv helemaal naar je toetrekt dan moet je ook niet verbaasd staan te kijken als je er steeds weer aanvaringen over krijgt. Dan kun je "" doen, maar mijn keuze is dat niet. Voor mij geldt dat, hoe waardevol bv ook is, het níet tussen mij en mijn partner in moet komen te staan. Want twee tevreden ouders met een fijne relatie zijn immers ook heel wat waard.
Moet je eens flink knoflook eten en de volgende dag ruikt de kleine uit dr mond..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, ik had trouwens vandag iets heel bijzonders bij het kolven. we hadden gister mexicaans gegeten, en ik was aan het kolven, en ik denk 'wat ruik ik nou?' och, dat is het mewxicaanse eten van gister dat via de melk er weer uitkomt
dat is echt de eerste keer dat ik merk dat je eten echt in de melk komt. best grappig, eigenlijk
Gewoon met je wijsvinger je tepel indrukken totdat je zoiets hebt van: muah, nu kan het wel (weet niet of jij je tsr voelt, maar ik doe het dus als dat gevoel helemaal is weggeëbt)quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat helpt??Ik zit dus echt al 9 maanden te klooien met spuugdoekjes in mijn bh
Ik deed dat met de binnenkant van mijn polsquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Gewoon met je wijsvinger je tepel indrukken totdat je zoiets hebt van: muah, nu kan het wel (weet niet of jij je tsr voelt, maar ik doe het dus als dat gevoel helemaal is weggeëbt)
Oliebollen ruik je ook zo lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, ik had trouwens vandag iets heel bijzonders bij het kolven. we hadden gister mexicaans gegeten, en ik was aan het kolven, en ik denk 'wat ruik ik nou?' och, dat is het mewxicaanse eten van gister dat via de melk er weer uitkomt
dat is echt de eerste keer dat ik merk dat je eten echt in de melk komt. best grappig, eigenlijk
Mja ik bekijk het ook een beetje vanuit mijn eigen referentiekader hoor, productieproblemen e.d. Ik zie niet hoe ik het op peil had kunnen houden, buiten gewoon thuis te blijven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:25 schreef p_iglet het volgende:
Sindell, hoewel de meeste boeken en artikelen er inderdaad vrij makkelijk van uit lijken te gaan dat moeders 24 uur per dag bij hun kind zijn, sluit veel van huis en lang bv geven elkaar niet uit hoor...
Vanaf dat pepijn 8 weken was had ik weer colleges en praktika, en nu fulltime co-schappen, parttimebaan en pepijn regelmatig uit logeren.
Hoe langer je bv geeft, hoe flexibeler en makkelijker het word!
na 3 jaar slaap je zelfs door nachtvoedingen heen![]()
ja, dat weet ik. ik vind het ook niet erg. en met 6 mnd heb je ook regeldagen, maar toch. mn nachtrust is me heel veel waardquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef WupWup het volgende:
Davinia bedenk je ook dat het echt bijzonder warm is de laatste dagen, dus het is op zich niet zo gek dat ze vaker wil drinkenDoen we zelf ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |