Dat dus, clubs en verenigingen van van alles en nog wat zijn een goed begin.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef L3IPO het volgende:
Ga op een teamsport, zoals voetbal of badminton ofzo
Inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goed dat je het huis uit gaat.
Het verbaasd verbaasT me dat je zo lang nog bij je ouders hebt gewoond, als ik die rare regeltjes van ze lees.
Wat ik spijtig vind is dat ik nooit meer tegengas heb gegeven. Mijn zus heeft dat bijvoorbeeld wel gedaan en dat was niet zondr succes.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
Ten eerste, het is jou opgelegd, dus spijt hoef/kan je niet hebben.
Sport daar zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
Uit huis gaan lijkt mij een goede beslissing. Sporten is een goede manier om nieuwe mensen te vinden. Hier was laatst nog een topic over trouwens, ik zoek hem even op voor je.
Nou ja, zo'n ramp is het niet. Je hebt besloten op jezelf te gaan wonen dus dat is al een hele stap en reken maar dat je leven gaat veranderen dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Wat ik spijtig vind is dat ik nooit meer tegengas heb gegeven. Mijn zus heeft dat bijvoorbeeld wel gedaan en dat was niet zondr succes.
Ook had ik eerder het huis uit moeten durven gaan. Tijdens mijn studie had ik gewoon op kamers moeten gaan ook al was het een stuk duurder zonder steun van mn ouders.
Maargoed daar is niets aan te doen.
Ik volleybal zelf. Als je een leuke recreatieve vereniging kan vinden kan dat heel leuk zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 15:17 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Sport daar zit ik ook aan te denken
Enige dat me tegestaat is dat ik geen echte ervaring ergens in heb. Wat zijn sporten waarbij je zonder nog ook maar iets te kunnen als twintiger kunt instromen?
Definiëer 'vrienden'quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef robby0123 het volgende:
Ik denk dat het een goede beslissing is dat je eindelijk op je eigen benen zult staan. In het begin zal het wat wennen zijn maar dit komt heus allemaal in orde, ga ervoor zou ik zo zeggen, veel succes!!
Schrijf je ergens in een club in, iets wat je graag doet, heb je onmiddellijk 50 vrienden bij...
Hoeft niet perse een sport te zijn, als het maar iets is waarbij je in contact komt met andere mensen,een creatieve hobby oid. En goed dat je de knoop hebt doorgehaktquote:Op zondag 20 juni 2010 15:17 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Enige dat me tegestaat is dat ik geen echte ervaring ergens in heb. Wat zijn sporten waarbij je zonder nog ook maar iets te kunnen als twintiger kunt instromen?
Bij grote verenigingen is er altijd wel een laagste team dat wel relaxed is.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:17 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Zeker wel. vooral in een stad. De lagere teams spelen niet op al te hoog niveau. Bier lusten is meestal wel een vereisten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:17 schreef Arolsen het volgende:
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2010 17:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Trouwens, je gaat me niet vertellen dat die rare regels bleven gelden tot aan je 26ste?
TS, ik ben zelf ook redelijk beschermd opgevoed. Mocht daarom ook (veel) minder dan mijn leeftijdsgenoten en dat heb ik mijn ouders ook wel kwalijk genomen. Zelf ben ik daarom op mijn 18e uit huis gegaan en dat is het beste wat me is overkomen. De vrijheid die je er voor terug krijgt is enorm, en daarom tegelijkertijd ook spannend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:28 schreef Arolsen het volgende:
Ja dat klopt. Maar ik wil sowieso weg uit het dorp waar ik woon. Ik denk niet dat ik hier ga vinden wat ik zoek.
Maar bedankt voor de tips die tot nogtoe gegeven zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |