abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83015859
Ik heb een dipje achter de rug, en ik ben daardoor heel veel vrienden kwijtgeraakt...
Heeft iemand tips om dit weer op te pakken, dingen ondernemen in je eentje levert ook niet veel op...
En zelfs van die zoek een vriendin sites leveren niet echt veel op....

Dus tips?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:51:22 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83015923
Niet naar sites gaan, maar naar de kroeg ofzo. Ga een sport doen. Of zoek oude vrienden weer op, probeer het gewoon .
pi_83016013
Ja op stap gaan is het probleem niet echt, maar op de een of andere manier kan ik alleen vriendschappen sluiten met mannen, en vroeg of laat zijn die uit op sex...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:56:24 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83016096
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Minezus het volgende:
Ja op stap gaan is het probleem niet echt, maar op de een of andere manier kan ik alleen vriendschappen sluiten met mannen, en vroeg of laat zijn die uit op sex...
oplossing: vrienden worden met homo's.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_83016143
Kun je niet gewoon je vrienden weer opbellen?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:00:44 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83016255
quote:
Ga je niet op school of werk? Kan niet niemand vinden bij een sport?

Waarom kan je geen vrienden maken met vrouwen?

Hoe oud ben je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83016355
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef _Joy_ het volgende:
Kun je niet gewoon je vrienden weer opbellen?
Nadat ze je laten vallen omdat je in een dipje zit
Dat zijn geen vrienden hoor
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  Boks-Chick zaterdag 19 juni 2010 @ 12:05:02 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83016399
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:03 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Nadat ze je laten vallen omdat je in een dipje zit
Dat zijn geen vrienden hoor
Dat idd.

En als je dipje geen dipje was maar een megadramadip en je hebt je vrienden echt afgestoten waardoor ze je hebben gelaten voor wie je was, bel ze eens op, nodig ze uit voor een pilsje oid, prààt en heb weer fun
lolwut
pi_83016404
Ik ben 21 jaar, mijn oude vrienden zijn zo een beetje allemaal dakloos of aan de drugs. En ik heb wel een aantal gebeld... Maar dit resulteerde in het verdwijnen van geld... En op mijn werk is het niet een sociaal gebeuren... En ik heb wel vrienden daar niet van, maar die zijn altijd druk met school en werk, ik ga niet naar school... Ben ik wel van plan, maar tot die tijd heb ik vakantie en verveel ik me dood... Ik ben heel verlegen van mezelf, en dat maakt het me heel moeilijk...
  Boks-Chick zaterdag 19 juni 2010 @ 12:06:28 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83016443
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:05 schreef Minezus het volgende:
Ik ben 21 jaar, mijn oude vrienden zijn zo een beetje allemaal dakloos of aan de drugs. En ik heb wel een aantal gebeld... Maar dit resulteerde in het verdwijnen van geld... En op mijn werk is het niet een sociaal gebeuren... En ik heb wel vrienden daar niet van, maar die zijn altijd druk met school en werk, ik ga niet naar school... Ben ik wel van plan, maar tot die tijd heb ik vakantie en verveel ik me dood... Ik ben heel verlegen van mezelf, en dat maakt het me heel moeilijk...
Ah dat verduidelijkt al een boel. Veel van je oude vrienden moet je dus eigenlijk niet eens meer willen als vriend.

Dan de eerder genoemde tip: ga op een sport. Dat gaat dan erg snel
lolwut
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:07:40 #11
136730 PiRANiA
pi_83016472
En als je niet zo'n enorme sporter bent, kooklessen ofzo? Of iets artistieks? In veel plaatsen zijn wel van die plaatsen waar je wat kan leren/doen. Da's gezellig en je hebt er nog wat aan
pi_83016495
quote:
Oké dan snap ik dat je je vrienden niet meer belt. Wanneer ga je weer naar school? Dit jaar weer?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:08:26 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83016498
quote:
En de meeste mannen willen alleen maar seks met je? Ga dan naar een gay bar voor mannen?

Tja, verder zou ik gewoon een sport gaan doen. Volley ball of tennis of zoiets, en dan andere meisjes aanspreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83016731

[ Bericht 87% gewijzigd door Minezus op 19-06-2010 12:47:55 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:18:19 #15
136730 PiRANiA
pi_83016838
Okee, dat is nogal wat. Zou je weer met school willen beginnen?
pi_83016909
Ja ik ben aan het kijken wat de opties zijn, maar ik wil op zeker een diploma halen
waarschijnlijk start ik ook dit jaar met zo en zo het halen van me vmbo diploma...
Maar ja ik moet eerst een baan vinden die ik daarmee kan combineren.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:22:43 #17
136730 PiRANiA
pi_83017006
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Minezus het volgende:
Ja ik ben aan het kijken wat de opties zijn, maar ik wil op zeker een diploma halen
waarschijnlijk start ik ook dit jaar met zo en zo het halen van me vmbo diploma...
Maar ja ik moet eerst een baan vinden die ik daarmee kan combineren.
Goed zo . Dus een baan + het overbruggen van je vakantie is je grootste probleem?
pi_83017066
Je hebt behoefte aan structuur.

Ga voor de resterende vakantie periode op zoek naar een fulltime bijbaan waar je druk mee bezig kan gaan. Daarnaast is het essentieel dat je voor jezelf een deadline stelt waarvoor je je op moet hebben gegeven voor een opleiding/school. Vandaag kan je al beginnen met het zoeken naar een geschikte opleiding en extra informatie aanvragen.

Zoek bij voorkeur naar een baan waar je contact hebt met collega's van jouw leeftijd. Dat scheelt al een hoop. Als je dan in September ook nog eens aan een opleiding begint is het weer allemaal goed.

Een sport kan inderdaad ook goed helpen, maar werk en een opleiding zijn voor jou een stuk belangrijker op het moment.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_83017339
Ja nou ik ben ook hard aan het werk op al deze punten hoor ik ben op zoek naar een baan en ik heb een maatschappelijk werkster gebeld en ik ga me aanmelden bij het jongerenloket voor een studie... Dan weet ik zeker dat er een stok achter me reet word gezet... Maar goed, is er iemand die een soortgelijke periode in zijn leven heeft gehad?

Thanks voor de tips trouwens!
pi_83017353
Zoals de rest ook suggereert, weer met een opleiding starten zodat je structuur krijgt in je leven en een basis krijgt om je toekomst mee op te bouwen. Gewoon open staan naar mensen (en ja, ook mannen, niet iedere man heeft de instelling dat een vriendschap met een vrouw automatisch tot seks gaat leiden, er zijn ook volwassen mannen in de wereld ) en wie weet kom je op school en/of werk ook wel mensen tegen waarmee het klikt en waarmee je een vriendschap op kunt bouwen. Ik denk dat je beter je oude vriendenclub kunt laten zitten als ik zo hoor wat die voor een instelling hebben, ik denk niet dat die je gaan helpen om een nieuw leven op te bouwen. Nog sterkte met het verlies van je ouders en succes met de plannen die je wilt uitvoeren!
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:35:06 #21
136730 PiRANiA
pi_83017375
Volgens mij komt TS er wel uit
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:48:08 #22
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83017751
Hulde voor TS!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83017777
ik kom er ook wel uit hoor

Het is alleen in het begin altijd een beetje moeilijk omdat je niet echt weet waar je moet beginnen...
Maar goed de bal rolt op het moment dat je realiseert dat je er wat aan moet doen toch

pi_83017826
Beter dat je nu alles op alles zet nu je nog 21 bent. En ik zou als je het kan mbo gaan doen ipv vmbo.
pi_83017864
quote:
Bedank de natuur maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')