oplossing: vrienden worden met homo's.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Minezus het volgende:
Ja op stap gaan is het probleem niet echt, maar op de een of andere manier kan ik alleen vriendschappen sluiten met mannen, en vroeg of laat zijn die uit op sex...
Ga je niet op school of werk? Kan niet niemand vinden bij een sport?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Minezus het volgende:
Ja op stap gaan is het probleem niet echt, maar op de een of andere manier kan ik alleen vriendschappen sluiten met mannen, en vroeg of laat zijn die uit op sex...
Nadat ze je laten vallen omdat je in een dipje zitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef _Joy_ het volgende:
Kun je niet gewoon je vrienden weer opbellen?
Dat idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:03 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nadat ze je laten vallen omdat je in een dipje zit
Dat zijn geen vrienden hoor
Ah dat verduidelijkt al een boel. Veel van je oude vrienden moet je dus eigenlijk niet eens meer willen als vriend.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:05 schreef Minezus het volgende:
Ik ben 21 jaar, mijn oude vrienden zijn zo een beetje allemaal dakloos of aan de drugs. En ik heb wel een aantal gebeld... Maar dit resulteerde in het verdwijnen van geld... En op mijn werk is het niet een sociaal gebeuren... En ik heb wel vrienden daar niet van, maar die zijn altijd druk met school en werk, ik ga niet naar school... Ben ik wel van plan, maar tot die tijd heb ik vakantie en verveel ik me dood... Ik ben heel verlegen van mezelf, en dat maakt het me heel moeilijk...
Oké dan snap ik dat je je vrienden niet meer belt. Wanneer ga je weer naar school? Dit jaar weer?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:05 schreef Minezus het volgende:
Ik ben 21 jaar, mijn oude vrienden zijn zo een beetje allemaal dakloos of aan de drugs. En ik heb wel een aantal gebeld... Maar dit resulteerde in het verdwijnen van geld... En op mijn werk is het niet een sociaal gebeuren... En ik heb wel vrienden daar niet van, maar die zijn altijd druk met school en werk, ik ga niet naar school... Ben ik wel van plan, maar tot die tijd heb ik vakantie en verveel ik me dood... Ik ben heel verlegen van mezelf, en dat maakt het me heel moeilijk...
En de meeste mannen willen alleen maar seks met je? Ga dan naar een gay bar voor mannen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:05 schreef Minezus het volgende:
Goed zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Minezus het volgende:
Ja ik ben aan het kijken wat de opties zijn, maar ik wil op zeker een diploma halen![]()
waarschijnlijk start ik ook dit jaar met zo en zo het halen van me vmbo diploma...
Maar ja ik moet eerst een baan vinden die ik daarmee kan combineren.
Bedank de natuur maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Minezus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |