Die koekjes zien er kksmerig uitquote:
Jongens die trakteren omdat ze in je broekje willen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook al heb je connecties, ik denk niet dat jij daar constant gratis drank gaat krijgen
Aan de andere kant, je bent natuurlijk wel een meisje
Ik ga gewoon naar centri di Roffa.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
KamersMensen die op kamers gaan in dezelfde stad als waar hun ouders al wonen
![]()
Was ook niet op jou gericht maar in het algemeenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar centri di Roffa.
quote:Franse internationals weigeren te trainen; official neemt ontslag
De soap rondom de Franse nationale ploeg neemt steeds groteskere vormen aan. Voortvloeiend uit de rel tussen bondscoach Raymond Domenech en spits Nicolas Anelka hebben de spelers van Les Bleus zondag besloten de openbare training af te gelasten. Zij deelden nog enkele handtekening uit, waarna de bus weer werd opgezocht.
Het besluit kwam voor uit een forse ruzie tussen aanvoerder Patrice Evra en de fitnesscoach van de selectie. Deze gooide hierop zijn spullen op de grond en beende boos weg. Vervolgens besloten ook de spelers om het voor gezien te houden en het veld te verlaten.
Jean-Louis Valentin, official van de Franse voetbalbond (FFF), was ziedend over het besluit van de selectie en besloot ter plekke zijn functie neer te leggen. “Ze willen niet trainen. Het is een absolute schande”, foeterde hij. “Onder deze omstandigheden wil ik niet doorwerken. Ik keer terug naar Parijs en dien mijn ontslag in.”
Appartementen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
KamersMensen die op kamers gaan in dezelfde stad als waar hun ouders al wonen
![]()
Doe ik niet aanquote:Op zondag 20 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens die trakteren omdat ze in je broekje willen.![]()
Baby je hoeft niet voor jezelf te zorgen, daar ben ik toch voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik net 18.Alsof ik dan voor mezelf kan zorgen.
![]()
Nee, 19 zou een goeie leeftijd zijn denk ik zo.
Beter idd, ik ga gewoon rechtstreeks appartement in, sta al ingeschreven bij woningnetquote:
Geweldigquote:
Deze manquote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Baby je hoeft niet voor jezelf te zorgen, daar ben ik toch voor.
Weet ik maar ik ga gewoon naar een andere town jeweet.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gericht maar in het algemeen
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga gewoon naar een andere town jeweet.Ik woon nu in Spijkcity. En ik ga gewoon naar Rotterdam omdat mn opleiding daar te volgen is. Als weet ik niet of die op HBO ook daar zit, en zo niet, move ik wel naar Utreg of Damsko of bij bt in huis.
![]()
Ik las Damsko en ik kwam een beetje.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga gewoon naar een andere town jeweet.Ik woon nu in Spijkcity. En ik ga gewoon naar Rotterdam omdat mn opleiding daar te volgen is. Als weet ik niet of die op HBO ook daar zit, en zo niet, move ik wel naar Utreg of Damsko of bij bt in huis.
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een provider, vriend, ik moet de straten hitten vanavond.
Ik ging zo een keer wat halen bij de bar, komt er zo een smooth guy naast me staan: "Wat wil je hebben, dame?"quote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik niet aanNaja als mijn bier op is en ik al een tijdje met een meisje sta te praten haal ik voor haar ook wel wat nieuws
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Baby je hoeft niet voor jezelf te zorgen, daar ben ik toch voor.
quote:
Ik blijf Rotterdammer. En Feyenoorder.quote:
Ik huur samen met twee vriendinnen een appartement, zoveel meer kost het niet en dit kan niet tippen aan de kamertjes in Utrecht.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beter idd, ik ga gewoon rechtstreeks appartement in, sta al ingeschreven bij woningnet
Ja maar dan wel op <10 km afstand van mequote:Op zondag 20 juni 2010 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik blijf Rotterdammer. En Feyenoorder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |