Kutargument? Het is gewoon zoquote:Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mmeeeh, dat laatste vind ik zo een kulargument altijd van uitwonenden altijd.
Mja, ook hier weer: ik woon vlakbij. Er gaan zo'n 40 bussen in het uur mijn kant op. Als ik besluit op maandag uit te gaan tot hoe laat ik wil is dat ook geen probleem. En anders ken ik ook genoeg mensen in Amsterdam waar ik ff kan blijven slapen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Maar om als voorbeeld mijn beste vriendin te nemen, ze studeert in Utrecht (al bijna 2 jaar nu) en woont in Den Helder, ze reist dus telkens heen en weer. Alle mensen die ze kent van haar studie wonen ook buiten Utrecht en reizen ook.. Zo kunnen ze dus nooit buiten school om eens wat leuks doen omdat iedereen ergens anders woont en iedereen weer naar huis moet.
Mijn hele werkgroep woont in Groningen, dus als wij besluiten allemaal maandagavond uit te gaan tot hoe laat we willen is dat voor niemand een probleem..
Dat vind ik wel een behoorlijk verschil, je bouwt eerder een band op met mensen als je in dezelfde stad woont.
Ik wil wel over een tijdje het huis uit, maar dan gewoon een appartmentje hier huren. Ook al hou ik er niet echt van om alleen te zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja behalve dat ik me afvraag of je wel een keer op kamers wil? Of ga je straks meteen samenwonen ofzo? Ik vind dat deel zonde, dat je mist hoe het is om echt alleen te zijn!
Nee, maar het is heel frappant. Ik hoor dat altijd. Maar kijk het eens zo aan, je hebt in de jaren van de middelbare school een kliek vrienden opgebouwd en die gaan overal ergens anders heen en die laat je dan in de steek. Dat uitwonenden + werkgroep = vrienden voor het leven is zo een kutargument.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is geen argument, het is iets dat ik zie gebeuren in mijn omgeving.
Dan zou ik echt geen appartement doen als ik jou wasquote:Op zondag 20 juni 2010 18:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel over een tijdje het huis uit, maar dan gewoon een appartmentje hier huren. Ook al hou ik er niet echt van om alleen te zijn
Chill dat jij dat voor iedereen kan bepalen. Als ik een beetje hier een indruk van je probeer te krijgen ben jij sowieso al niet zo'n ster in het contact maken met anderen, gezien het feit dat je keer op keer op keer niet durft dat meisje aan te spreken.quote:
Ze heeft het toch niet over vrienden voor het leven? Feit blijft dat je tijdens je studietijd een beter sociaal leven opbouwt als je allemaal bij elkaar in de buurt woont aangezien je dan een stuk makkelijker met elkaar kan afspreken.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, maar het is heel frappant. Ik hoor dat altijd. Maar kijk het eens zo aan, je hebt in de jaren van de middelbare school een kliek vrienden opgebouwd en die gaan overal ergens anders heen en die laat je dan in de steek. Dat uitwonenden + werkgroep = vrienden voor het leven is zo een kutargument.
Dat is toch onzin van de bovenste plank.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze heeft het toch niet over vrienden voor het leven? Feit blijft dat je tijdens je studietijd een beter sociaal leven opbouwt als je allemaal bij elkaar in de buurt woont aangezien je dan een stuk makkelijker met elkaar kan afspreken.
Wie zegt dat ik die in de steek laat? Maar die studeren inderdaad allemaal ergens anders, moet ik dan in m'n eentje in m'n kamer zitten huilen hier en vooral geen mensen ontmoeten omdat ik dan de middelbare school mensen in de steek laat?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, maar het is heel frappant. Ik hoor dat altijd. Maar kijk het eens zo aan, je hebt in de jaren van de middelbare school een kliek vrienden opgebouwd en die gaan overal ergens anders heen en die laat je dan in de steek. Dat uitwonenden + werkgroep = vrienden voor het leven is zo een kutargument.
Echt? Vervelendquote:Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik echt geen appartement doen als ik jou was! Ik voel me soms al bijzonder alleen in mijn huis met vijf huisgenoten
![]()
Nee, dat zeg ik niet, maar het is altijd zo een drogreden van uitwonenden "Ja op kamers bouw je tenminste een sociaal leven op". Ik woon thuis en bij uitwonenden ga ik gewoon op visite, dag stappen en met mensen van mijn opleiding drink ik vaak genoeg een biertje, ga ik mee uit en hebben we gewoon tripjes die we samen doen. Oh en die wonen niet eens bij mij in de buurt hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die in de steek laat? Maar die studeren inderdaad allemaal ergens anders, moet ik dan in m'n eentje in m'n kamer zitten huilen hier en vooral geen mensen ontmoeten omdat ik dan de middelbare school mensen in de steek laat?
Dat gewoon samenwonen bestaat niet. Denk er maar goed over naquote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? VervelendMaarja dat kan ik nog niet echt voorspellen hoe de situatie dan is, misschien heb ik tegen die tijd wel een leuk vriendinnetje en dan gaan we gewoon samenwonen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat gewoon samenwonen bestaat niet. Denk er maar goed over na
Het feit dat ik onzeker ben wat betreft liefde is iets wat komt door mijn verleden en niet zozeer door een contactstoornis wat jij nu insinueert. Met andere meisjes en jongens heb ik meer dan genoeg contact en dat is ook allemaal zeker geen probleem.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chill dat jij dat voor iedereen kan bepalen. Als ik een beetje hier een indruk van je probeer te krijgen ben jij sowieso al niet zo'n ster in het contact maken met anderen, gezien het feit dat je keer op keer op keer niet durft dat meisje aan te spreken.
Ik merk er vrij weinig van dat ik geen 'band' krijg met mensen die in een andere stad wonen dan ik, heb toch al wel een beste groep mensen uit Amsterdam die ik via studie ken en waarmee ik chill en uitga. En voor niemand is het een probleem dat ik Amsterdam uit moet.
Dat is ook per huis verschillend, bij ons zit er 's avonds altijd wel iemand in de woonkamer en niemand maakt het huiswerk op de slaapkamers altijd in de woonkamer. De keren dat ik alleen ben vind ik ook wel weer fijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik echt geen appartement doen als ik jou was! Ik voel me soms al bijzonder alleen in mijn huis met vijf huisgenoten
![]()
Lees dan ook mijn bovenstaande bericht maar na waarbij jouw Enschede voorbeeld anders is dan de situatie die Bt beschreef.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat is toch onzin van de bovenste plank.Kijk maar even boven je, daar heeft Otis mijn mening ook al gejizzed, verwissel even A'dam met Enschede.
Euh, fijn dat jij het voor de rest kunt bepalen, maar als ik zo even mijn Hyves vriendenlijst bekijk, dan is dat wel het geval.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het feit dat ik onzeker ben wat betreft liefde is iets wat komt door mijn verleden en niet zozeer door een contactstoornis wat jij nu insinueert. Met andere meisjes en jongens heb ik meer dan genoeg contact en dat is ook allemaal zeker geen probleem.
En ga nou weer niet weer zo kanker doen met 'wat fijn dat jij het voor iedereen kan bepalen' want je weet best dat je in de meeste gevallen nou eenmaal makkelijkere contacten opbouwt als je elkaar vaker ziet. Dat is een feit waar je niet omheen kan draaien.
Daarnaast geef jij nu als voorbeeld een groep mensen die wel in Amsterdam wonen waar jij dan mee chillt en uitgaat maar Bt had het over een situatie waarbij iedereen buiten de stad woont, in zo'n geval spreek je echt niet zo 1-2-3 met elkaar af om ieder weekend op een centrale plek uit te gaan.
Oke.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het feit dat ik onzeker ben wat betreft liefde is iets wat komt door mijn verleden en niet zozeer door een contactstoornis wat jij nu insinueert. Met andere meisjes en jongens heb ik meer dan genoeg contact en dat is ook allemaal zeker geen probleem.
Als jij 't zegt. Ik heb niet het idee dat ik die mensen in Amsterdam minder goed leer kennen omdat ik niet op 5 minuten lopen van ze woon maar op 20 minuten met de bus.quote:En ga nou weer niet weer zo kanker doen met 'wat fijn dat jij het voor iedereen kan bepalen' want je weet best dat je in de meeste gevallen nou eenmaal makkelijkere contacten opbouwt als je elkaar vaker ziet. Dat is een feit waar je niet omheen kan draaien.
Waarom niet?quote:Daarnaast geef jij nu als voorbeeld een groep mensen die wel in Amsterdam wonen waar jij dan mee chillt en uitgaat maar Bt had het over een situatie waarbij iedereen buiten de stad woont, in zo'n geval spreek je echt niet zo 1-2-3 met elkaar af om ieder weekend op een centrale plek uit te gaan.
Ga jij nou ook al non-argumenten geven? Ik bepaal helemaal niets, ik zeg alleen dat in de meeste gevallen jij makkelijker contact met iemand opbouwt als je diegene vaker ziet en er ook buiten je studie mee afspreekt. Zoiets gebeurt gewoon niet snel als jij in Alkmaar woont en in Utrecht studeert en dan iemand anders weer vanuit Maastricht komt.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Euh, fijn dat jij het voor de rest kunt bepalen, maar als ik zo even mijn Hyves vriendenlijst bekijk, dan is dat wel het geval.
Das heul niet waar.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:08 schreef WillFerrell het volgende:
Ik stop maar met deze discussie, want het is echt onmogelijk discusseren met uitwonenden er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |