abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 17:59:27 #276
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83063506
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Mmeeeh, dat laatste vind ik zo een kulargument altijd van uitwonenden altijd.
Kutargument? Het is gewoon zo
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_83063526
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Begrijpelijk hoor. Maar om als voorbeeld mijn beste vriendin te nemen, ze studeert in Utrecht (al bijna 2 jaar nu) en woont in Den Helder, ze reist dus telkens heen en weer. Alle mensen die ze kent van haar studie wonen ook buiten Utrecht en reizen ook.. Zo kunnen ze dus nooit buiten school om eens wat leuks doen omdat iedereen ergens anders woont en iedereen weer naar huis moet.

Mijn hele werkgroep woont in Groningen, dus als wij besluiten allemaal maandagavond uit te gaan tot hoe laat we willen is dat voor niemand een probleem..

Dat vind ik wel een behoorlijk verschil, je bouwt eerder een band op met mensen als je in dezelfde stad woont.
Mja, ook hier weer: ik woon vlakbij. Er gaan zo'n 40 bussen in het uur mijn kant op. Als ik besluit op maandag uit te gaan tot hoe laat ik wil is dat ook geen probleem. En anders ken ik ook genoeg mensen in Amsterdam waar ik ff kan blijven slapen.

Als ik twee uur zou moeten reizen iedere dag, Den Helder > Utrecht en weer terug dan zou ik ook wel in Utrecht gaan wonen. Maar het is gewoon niet nodig. Ik wil het wel gaan doen, maar ik heb absoluut geen haast erbij.
-
  zondag 20 juni 2010 @ 18:00:17 #278
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83063528
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja behalve dat ik me afvraag of je wel een keer op kamers wil ? Of ga je straks meteen samenwonen ofzo? Ik vind dat deel zonde, dat je mist hoe het is om echt alleen te zijn!
Ik wil wel over een tijdje het huis uit, maar dan gewoon een appartmentje hier huren. Ook al hou ik er niet echt van om alleen te zijn
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zondag 20 juni 2010 @ 18:00:58 #279
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83063549
Ik zou echt wel blij zijn als ik gewoon chill midden in de stad woon en niet constant mijn ouders om mij heen heb en zelf kan bepalen wat en wanneer ik eet en meer van dat soort dingen.
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 20 juni 2010 @ 18:01:12 #280
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83063559
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Het is geen argument, het is iets dat ik zie gebeuren in mijn omgeving.
Nee, maar het is heel frappant. Ik hoor dat altijd. Maar kijk het eens zo aan, je hebt in de jaren van de middelbare school een kliek vrienden opgebouwd en die gaan overal ergens anders heen en die laat je dan in de steek. Dat uitwonenden + werkgroep = vrienden voor het leven is zo een kutargument.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83063581
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:00 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik wil wel over een tijdje het huis uit, maar dan gewoon een appartmentje hier huren. Ook al hou ik er niet echt van om alleen te zijn
Dan zou ik echt geen appartement doen als ik jou was ! Ik voel me soms al bijzonder alleen in mijn huis met vijf huisgenoten
pi_83063588
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Kutargument? Het is gewoon zo
Chill dat jij dat voor iedereen kan bepalen. Als ik een beetje hier een indruk van je probeer te krijgen ben jij sowieso al niet zo'n ster in het contact maken met anderen, gezien het feit dat je keer op keer op keer niet durft dat meisje aan te spreken.

Ik merk er vrij weinig van dat ik geen 'band' krijg met mensen die in een andere stad wonen dan ik, heb toch al wel een beste groep mensen uit Amsterdam die ik via studie ken en waarmee ik chill en uitga. En voor niemand is het een probleem dat ik Amsterdam uit moet.
-
  zondag 20 juni 2010 @ 18:02:03 #283
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83063594
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, maar het is heel frappant. Ik hoor dat altijd. Maar kijk het eens zo aan, je hebt in de jaren van de middelbare school een kliek vrienden opgebouwd en die gaan overal ergens anders heen en die laat je dan in de steek. Dat uitwonenden + werkgroep = vrienden voor het leven is zo een kutargument.
Ze heeft het toch niet over vrienden voor het leven? Feit blijft dat je tijdens je studietijd een beter sociaal leven opbouwt als je allemaal bij elkaar in de buurt woont aangezien je dan een stuk makkelijker met elkaar kan afspreken.
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 20 juni 2010 @ 18:02:51 #284
289055 WillFerrell
pi_83063625
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ze heeft het toch niet over vrienden voor het leven? Feit blijft dat je tijdens je studietijd een beter sociaal leven opbouwt als je allemaal bij elkaar in de buurt woont aangezien je dan een stuk makkelijker met elkaar kan afspreken.
Dat is toch onzin van de bovenste plank. Kijk maar even boven je, daar heeft Otis mijn mening ook al gejizzed, verwissel even A'dam met Enschede.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83063627
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik die in de steek laat? Maar die studeren inderdaad allemaal ergens anders, moet ik dan in m'n eentje in m'n kamer zitten huilen hier en vooral geen mensen ontmoeten omdat ik dan de middelbare school mensen in de steek laat?
pi_83063654
Oh wat is het ongemakkelijk om je huisgenootje tegen het lijf te lopen als hij weet dat je seks gehad hebt.
All good things are wild and free.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:03:53 #287
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83063658
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dan zou ik echt geen appartement doen als ik jou was ! Ik voel me soms al bijzonder alleen in mijn huis met vijf huisgenoten
Echt? Vervelend Maarja dat kan ik nog niet echt voorspellen hoe de situatie dan is, misschien heb ik tegen die tijd wel een leuk vriendinnetje en dan gaan we gewoon samenwonen.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zondag 20 juni 2010 @ 18:04:59 #288
289055 WillFerrell
pi_83063695
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik die in de steek laat? Maar die studeren inderdaad allemaal ergens anders, moet ik dan in m'n eentje in m'n kamer zitten huilen hier en vooral geen mensen ontmoeten omdat ik dan de middelbare school mensen in de steek laat?
Nee, dat zeg ik niet, maar het is altijd zo een drogreden van uitwonenden "Ja op kamers bouw je tenminste een sociaal leven op". Ik woon thuis en bij uitwonenden ga ik gewoon op visite, dag stappen en met mensen van mijn opleiding drink ik vaak genoeg een biertje, ga ik mee uit en hebben we gewoon tripjes die we samen doen. Oh en die wonen niet eens bij mij in de buurt hoor.
Allure_
Crack_
pi_83063701
Mja misschien als je in Schubbekutseveen woont waar iedereen naar de andere kant van het land gaat na de middelbare school. Als je gewoon in de bewoonde wereld woont gaat iedereen naar Amsterdam om te studeren, op een paar social outlaws na die willen kijken of ze in Groningen of Nijmegen wel in de smaak vallen.

Dus ik chill hem nog genoeg met middelbare school-mensen, die ik nog geregeld zie, en daarnaast heb ik er een hele zooi 'nieuwe' bekenden bij sinds ik in Amsterdam studeer.
-
pi_83063703
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Echt? Vervelend Maarja dat kan ik nog niet echt voorspellen hoe de situatie dan is, misschien heb ik tegen die tijd wel een leuk vriendinnetje en dan gaan we gewoon samenwonen.
Dat gewoon samenwonen bestaat niet. Denk er maar goed over na
  zondag 20 juni 2010 @ 18:06:04 #291
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83063729
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat gewoon samenwonen bestaat niet. Denk er maar goed over na
  zondag 20 juni 2010 @ 18:06:04 #292
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83063730
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Chill dat jij dat voor iedereen kan bepalen. Als ik een beetje hier een indruk van je probeer te krijgen ben jij sowieso al niet zo'n ster in het contact maken met anderen, gezien het feit dat je keer op keer op keer niet durft dat meisje aan te spreken.

Ik merk er vrij weinig van dat ik geen 'band' krijg met mensen die in een andere stad wonen dan ik, heb toch al wel een beste groep mensen uit Amsterdam die ik via studie ken en waarmee ik chill en uitga. En voor niemand is het een probleem dat ik Amsterdam uit moet.
Het feit dat ik onzeker ben wat betreft liefde is iets wat komt door mijn verleden en niet zozeer door een contactstoornis wat jij nu insinueert. Met andere meisjes en jongens heb ik meer dan genoeg contact en dat is ook allemaal zeker geen probleem.

En ga nou weer niet weer zo kanker doen met 'wat fijn dat jij het voor iedereen kan bepalen' want je weet best dat je in de meeste gevallen nou eenmaal makkelijkere contacten opbouwt als je elkaar vaker ziet. Dat is een feit waar je niet omheen kan draaien.

Daarnaast geef jij nu als voorbeeld een groep mensen die wel in Amsterdam wonen waar jij dan mee chillt en uitgaat maar Bt had het over een situatie waarbij iedereen buiten de stad woont, in zo'n geval spreek je echt niet zo 1-2-3 met elkaar af om ieder weekend op een centrale plek uit te gaan.
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 20 juni 2010 @ 18:06:18 #293
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_83063737
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat is ook per huis verschillend, bij ons zit er 's avonds altijd wel iemand in de woonkamer en niemand maakt het huiswerk op de slaapkamers altijd in de woonkamer. De keren dat ik alleen ben vind ik ook wel weer fijn.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:07:09 #294
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83063757
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dat is toch onzin van de bovenste plank. Kijk maar even boven je, daar heeft Otis mijn mening ook al gejizzed, verwissel even A'dam met Enschede.
Lees dan ook mijn bovenstaande bericht maar na waarbij jouw Enschede voorbeeld anders is dan de situatie die Bt beschreef.
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 20 juni 2010 @ 18:07:31 #295
289055 WillFerrell
pi_83063768
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Het feit dat ik onzeker ben wat betreft liefde is iets wat komt door mijn verleden en niet zozeer door een contactstoornis wat jij nu insinueert. Met andere meisjes en jongens heb ik meer dan genoeg contact en dat is ook allemaal zeker geen probleem.

En ga nou weer niet weer zo kanker doen met 'wat fijn dat jij het voor iedereen kan bepalen' want je weet best dat je in de meeste gevallen nou eenmaal makkelijkere contacten opbouwt als je elkaar vaker ziet. Dat is een feit waar je niet omheen kan draaien.

Daarnaast geef jij nu als voorbeeld een groep mensen die wel in Amsterdam wonen waar jij dan mee chillt en uitgaat maar Bt had het over een situatie waarbij iedereen buiten de stad woont, in zo'n geval spreek je echt niet zo 1-2-3 met elkaar af om ieder weekend op een centrale plek uit te gaan.
Euh, fijn dat jij het voor de rest kunt bepalen, maar als ik zo even mijn Hyves vriendenlijst bekijk, dan is dat wel het geval.
Allure_
Crack_
pi_83063774
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Oke.
quote:
Als jij 't zegt. Ik heb niet het idee dat ik die mensen in Amsterdam minder goed leer kennen omdat ik niet op 5 minuten lopen van ze woon maar op 20 minuten met de bus.
quote:
Waarom niet?
-
  zondag 20 juni 2010 @ 18:08:06 #297
289055 WillFerrell
pi_83063783
Ik stop maar met deze discussie, want het is echt onmogelijk discusseren met uitwonenden er over.
Allure_
Crack_
pi_83063822
MBO afgemaakt en daarna gaan werken. op mijn 23e 4kamer appartement gekocht net buiten Rotterdam autootje voor de deur

bevalt prima. was ik met HBO verder gegaan buiten Rotterdam was ik waarschijnlijk wel op kamers gegaan maarja liever lui enzo he
  zondag 20 juni 2010 @ 18:09:55 #299
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83063842
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:07 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Euh, fijn dat jij het voor de rest kunt bepalen, maar als ik zo even mijn Hyves vriendenlijst bekijk, dan is dat wel het geval.
Ga jij nou ook al non-argumenten geven? Ik bepaal helemaal niets, ik zeg alleen dat in de meeste gevallen jij makkelijker contact met iemand opbouwt als je diegene vaker ziet en er ook buiten je studie mee afspreekt. Zoiets gebeurt gewoon niet snel als jij in Alkmaar woont en in Utrecht studeert en dan iemand anders weer vanuit Maastricht komt.

Daarnaast, ga eens goed leren lezen. Nu begin je weer over je eigen situatie maar het ging over een situatie waarbij iedereen in verschillende uithoeken van het land woont. Begrijpend lezen, niet iedereen kan het
Haha Jap jonge trollgod
pi_83063849
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:08 schreef WillFerrell het volgende:
Ik stop maar met deze discussie, want het is echt onmogelijk discusseren met uitwonenden er over.
Das heul niet waar. maar ik kan er ook niet over mee praten aangezien het bij mij een uitzondering geweest is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')