Die vraag heb jij eerder gesteld en daar heb je antwoord op gekregen. Even diep graven Rubje..quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef rubje het volgende:
[..]
en en...maar wie benik.: Hoe kan het dat een marinier een rood koord krijgt? dat is toch iets van de landmacht??
![]()
en mariniers vallen daar toch niet onder?
Nederlandse leger in de Tweede Wereldoorlog #2quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef rubje het volgende:
Je komt uit een militaire familie?[ afbeelding ]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:38 schreef Eraser127 het volgende:
* Eraser127 gaat op de veteranendag met het KLu detachement meelopen
Spul van het Indisch Leger is zeker mooi, prachtige atilla's die je laat zien.quote:Op maandag 25 april 2011 01:25 schreef jefjef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meest linkse is mijn opa in 1918
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Re-enactorquote:Op maandag 25 april 2011 21:37 schreef FiveseveN het volgende:
Uniform 1840 Kanonniers Naarden.
http://img196.imageshack.us/i/p1040932o.jpg/ (copy/paste deze link)
Ja, ik heb vier jaar dienst gedaan als vrijwilliger. Enorme knallen en veldslagen en vechten tegen de Spanjaarden, alhoewel het laatste een anachronisme was.quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Spul van het Indisch Leger is zeker mooi, prachtige atilla's die je laat zien.
[..]
Re-enactor?
blauw?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:21 schreef thesystem het volgende:
Paar jaar geleden meegelopen.....Helaas in het blauw![]()
Op dit moment voel ik me niet meer trots in mn kloffie met deze geweldige politieke leiders wat we hebben...
Vwb het AT/GLT van het KCT geldt dat het onderscheid te zien is aan het commandokoord,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:34 schreef rubje het volgende:
ah,mooi maar wat ik bedoelde of alle Kl onderdelen (LMB,commandos etc)hetzelfde kleur galatenu hebben en als er verschillen zijn,waar dat dan aan ligt.
Ze worden weer gedeeltelijk door de baas betaald. Ik krijg er een voor 100 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat is het AT. Wordt alleen voor gala's etc gebruikt en je moet er zover ik weet zelf voor dokken. Foto is trouwens op de bipla van de KMA gemaakt.
Dat dus. Ik betaal 100 euro. De rest is rekening baas.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef Thaboel het volgende:
@rubje hij zegt toch ook dat de 'baas' meebetaalt
Dat laatste zou ik tegenwoordig niet zo snel meer vanuit gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat dus. Ik betaal 100 euro. De rest is rekening baas.
volgens mij,maar wie ben ik,als je goed kijkt is dat overhemd er door galtF er zelf ingezet en is het normaal dus los en niet onderdeel van dat gilet/singlet?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef TMartina het volgende:
verschrikkelijk dat ingebouwd overhemd inc. strik.
Net een erwtje met een flapje aan de zijkantquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ligt aan de maat van je hoofd. Bij kleine koppen zien die pannenkoeken van de baas er niet uit. Bij grote koppen is die noorloos belachelijk.
\quote:
Als je maar de goeie kleur koopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
\
Ah ok. wist ik niet. Maar je mag deze baret dus gewoon dragen naast je officiële baret begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
gecapt uit een filmpje? zo kan iedereen bijdrage's leveren...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef rubje het volgende:
is dat Noord Koreaans?[ afbeelding ]
mijn bijdrage.
[ afbeelding ]
Ik dacht russischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |