Oh eh sorryquote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een PRIVÉ mailtje
Moet dat nou weer zo open en bloot hier?
Pino?!! Feno, als je dan toch fonetisch probeertquote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hey Pino, gefeliciteerd met je nieuwe kleurtje/functie
Het wordt wel erg donkerblauw hier!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hey Pino, gefeliciteerd met je nieuwe kleurtje/functie
Asjeblieftquote:Op zondag 20 juni 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pino?!! Feno, als je dan toch fonetisch probeertMet dank aan Sandra Bullock
Maar bedankt voor de felicitatie.
Wanneer zouden wij aan de beurt zijn voor het licht- danwel donkerblauw?quote:
Ze lachen nog steeds om mijn naaktfoto...quote:Op zondag 20 juni 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer zouden wij aan de beurt zijn voor het licht- danwel donkerblauw?
Snel, lijkt me. Het is toch besmettelijk?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Asjeblieft![]()
[..]
Wanneer zouden wij aan de beurt zijn voor het licht- danwel donkerblauw?
Naar wie moet ik die sturen dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze lachen nog steeds om mijn naaktfoto...
De dag dat jij blauw wordt..quote:
Dat was het probleem, ik wist het niet. Dus maar naar iedereen in de crew gedaan.quote:
Zal ik ze even mailen of ze het nog uit die lakens gekregen hebben?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, sorryJullie maakten echt een smurrie van het bed!
En waar onze thee in hemelsnaam blijft!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik ze even mailen of ze het nog uit die lakens gekregen hebben?
En of die vage vent van het ontbijt er nog is?
Ohja, waar onze thee blijft jaquote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En waar onze thee in hemelsnaam blijft!![]()
Is het nog goedgekomen met het uitchecken en de pasjes enzo trouwens?
Ha, ze waren zelf te lui om ze even op te halen met het schoonmaken?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, waar onze thee blijft ja![]()
Ik vond die vent wel lollig, die heel de tijd heel opzichtig liep te loeren en te lachen, waar zijn vrouw volgens mij gewoon bij was'Good morninnnnnnnk!'
En ik expres maar terug loeren en lachen, ook toen we weg liepen langs hun tafel. Ik denk dat hij de rest van het weekend ruzie heeft gehad
Ja, ik kreeg een apart pasje (gewoon zo'n zelfde) waarmee we de drie sleutels weer van de kamer konden halen. Was een makkie. En daarna dus vier sleutels ingeleverd!
Ik denk dat ze gewoon mijn borg niet terug wilden geven als ik niet alle sleutels inleverde.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ha, ze waren zelf te lui om ze even op te halen met het schoonmaken?![]()
Ja, raaaaare vent was dat
Oh, dat was wel een beetje overdreven geweestquote:Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon mijn borg niet terug wilden geven als ik niet alle sleutels inleverde.
Dan moet je maar afwachten of ze ook écht op die kamer liggen natuurlijkMaar het was in drie minuten geregeld hoor, nieuw pasje, weer ff met de lift, weer naar beneden en klaar.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja en nog twee mensen.
Geen oranje polonaise aan mijn lijfquote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaja, ik heb je gezien hoor
Jouw beessie zit onder je mooie haar toch?En LL lekker fris van de kappert
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Behalve dat ik mijn nagels daar heb laten doen, oranje met rood-wit-blauw![]()
Volgens mij wel!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is na de foto toch?
Leuk de foto van jullie 3 samen, spontane blikken zijn altijd het tofstEn vooral LL kijkt zo gelukkig (met z'n dames!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |