quote:
Dank u!quote:
Hier is alles gewoon thuisquote:Hier is de ene vader met vakantie en de andere vader (de mijne) daar vieren we op 8 juli Vaderdag mee
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben nieuw hier. Of in ieder geval verkeerd gewassen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik klik er ook nooit op. Als ze me zo geweldig vinden (trouwens, een 7 voor mijn foto... dat is echt beneden me), dan mogen ze me ook gewoon zelf mailen
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel vrij kritisch wélke foto's er van mij op internet staan..
Eigenlijk moet mijn ava ook maar in het donkerblauw. Van beiden figuren moet dat toch wel te doen zijn. Van Totoro is een blauwe versie, hell, daar heb ik zelfs een hanger en een pluche beest vanquote:Op zondag 20 juni 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
Pheno, draai je eens om?
Laat eens kijken?
Ja, dat donkerblauw staat je prachtig!
Ik denk dat het internet kritisch wordt als er een foto van mij online staat!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel vrij kritisch wélke foto's er van mij op internet staan..
Nou dat vind ik niet zo spannend hoor, tot die hoogte ziet het er nog redelijk uit namelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je het ook spannend dat je zo'n halsfoto neerzet of is dat nog appeltje-eitje voor je? Ik vind hem wel gewaagd
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo spannend hoor, tot die hoogte ziet het er nog redelijk uit namelijk.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk moet mijn ava ook maar in het donkerblauw. Van beiden figuren moet dat toch wel te doen zijn. Van Totoro is een blauwe versie, hell, daar heb ik zelfs een hanger en een pluche beest van
Is niet de eerste keer hoorquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. En dan snap ik beter of het wel of geen goed voetbal is wat ik zie
![]()
.
Vooruit, twee keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |