Inderdaad, bijna 2 druppels water.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je daar niet Ashton Kutcher in zien?![]()
echt hequote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je daar niet Ashton Kutcher in zien?![]()
DE VORM VAN JOUW HOOFD ZIET ER ECHT HEEL ANDERS UIT Gquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De vorm van zijn hoofd ziet er toch echt heel anders uit imo.
PMquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet op internet zetten gekkie.
Onze hele voorhoede wordt niet gefeed man.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een van Persie fan maar ik vind dat het er niet uitkomt tot nu toe. Ik hoop dat hij er meer van gaat bakken snel.
Zelfde kleur ogen en zelfde soort haar, whooptiedoo wat een overeenkomstquote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DE VORM VAN JOUW HOOFD ZIET ER ECHT HEEL ANDERS UIT G
KOM NIET HIJ LIJKT GEWOON OP ASHTON, OF JE WIL OF NIET GEK
KOM VECHTEN
THIS GUYquote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde kleur ogen en zelfde soort haar, whooptiedoo wat een overeenkomst
MADDAFAKKA LEER KIJKEN DANG JE ZIET DIE SHIT DAT HET GEWOON ZE BRADA KAN ZIJNquote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je voelt de warmte niet die de foto uitstraalt?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm dus maar minimaal een helft staan tegenover Kameroen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een van Persie fan maar ik vind dat het er niet uitkomt tot nu toe. Ik hoop dat hij er meer van gaat bakken snel.
Fixed*quote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maddafakka leer kijken dang je ziet die shit dat het gewoon ze brada kan zijn
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm dus maar minimaal een helft staan tegenover Kameroen.
Alsof van Persie zich nog moet bewijzen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.
Maar het feit dat hij nog niets heeft laten zien is juist geen reden om hem er in te zetten, hij heeft al 2 wedstrijden de tijd gehad om zich te bewijzen en heeft dat niet gedaan.
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.
Maar het feit dat hij nog niets heeft laten zien is juist geen reden om hem er in te zetten, hij heeft al 2 wedstrijden de tijd gehad om zich te bewijzen en heeft dat niet gedaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.
Dit:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof van Persie zich nog moet bewijzen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |