holy shitquote:
nieuw plaatje manquote:
Ga eens douchen, mop.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
zeg eens tegen me dat ik moet gaan douchen :$
gast ik heb 2 weken geleden al gedouched.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Dit mailtjequote:Beste ----,
Interesseert voetbal jou totaal niet?
En ben jij komende donderdag nog beschikbaar om te werken?
Wij hebben nog een aantal diensten openstaan.
Ik kende hem nog nietquote:
u be soft als de makers van assasin's creed =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Dit mailtje:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit mailtje![]()
sommige mensen.
Totaal was vetgedrukt en onderstreept ook
quote:psst, iemand uit jouw MSN vrienden lijst heeft ervoor gekozen om deze mail anoniem aan jou door te sturen. Hij of zij heeft zojuist gratis een setje spannende dobbelstenen besteld en ontvangt deze binnen enkele dagen in de brievenbus.
Speciaal voor stelletjes die eens iets anders willen proberen maar niet zelf de eerste stap durven zetten hebben wij de oplossing! Vraag nu volledig gratis de Sex Dices aan en binnen 7 dagen heb jij een heel ander seksleven dan vandaag en gisteren en alle dagen daarvoor.
Deze actie wordt je aangeboden door iMailo en wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door DHL Global mail. Hou na het aanvragen je brievenbus dus in de gaten want je hebt ze binnen 7 dagen in huis.
Vriendelijke groeten namens,
iMailo
n.b: de Dobbelstenen hebben een Glow In The Dark verflaagje dus ook als het licht uit is kun je zien wat je gooit!
Dit soort shit dan:quote:
quote:Hallo ,
Daantje (------@hotmail.com) heeft een cadeau voor je klaargelegd in de kluis van de actie 'Kraak De Kluis'.
Raad het merk van 3 producten en kraak die kluis!
Klik hier en ontdek welk cadeau Daantje voor je klaar heeft gelegd:
Met vriendelijke groet,
Team 'Kraak De Kluis'
Die is ook minder chill eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens wel een mongool. Ik heb dat vaderdag cadeau al een tijdje terug gekocht, het was geen JPG maar Versace.![]()
Nee want hij weet wie ik ben dat is zieligquote:
jaquote:
quote:Hoewel het al zeker is van een plek in de achtste finale. begint het Nederlands elftal donderdag waarschijnlijk in de sterkste samenstelling aan de laatste groepswedstrijd tegen Kameroen.
Van Marwijk vindt het belangrijk dat zijn spelers zo vaak mogelijk met elkaar samenspelen.
''We zijn met een missie bezig'', verklaarde Van Marwijk. ''Ik denk dat het verstandig is om met elkaar te blijven voetballen. Daarom wil ik niet te veel wisselen. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als spelers niet helemaal fit zijn."
Vast beter dan JPG.quote:
quote:
quote:Hoewel Bert van Marwijk tegen Kameroen niet van plan is veel te schuiven met zijn basisformatie bestaat de kans dat de bondscoach van het Nederlands elftal donderdag in Kaapstad Robin van Persie, Nigel de Jong en Gregory van der Wiel spaart. Het trio staat op scherp. Bij een volgende gele kaart wacht een schorsing in de achtste finales.
Oranje plaatste zich zaterdagavond als eerste land voor de achtste finale van het WK. Dat kwam door de zege van Denemarken op Kameroen (2-1), waardoor Oranje na de twee overwinningen (Japan en Denemarken) in elk geval verzekerd is van de tweede plaats in de poule.
Van Marwijk: ,,Eigenlijk wil ik ook in deze situatie zo min mogelijk veranderen aan de basiself, maar ik ga tegen Kameroen misschien wel rekening houden met de fitheid van de spelers of met gele kaarten die ze al hebben. Als een speler aangeeft een pas op de plaats te willen maken, en ik vind dat ook, dan houd ik hem erbuiten. Maar ik vind het belangrijk te memoreren dat ik ook tegen Kameroen wil winnen. Ik wil de basiself ritme laten houden. Ze moeten gewoon steeds beter worden."
Spelers met één gele kaart achter hun naam raken de 'bekeuring' pas kwijt ná de kwartfinale.
Voor Oranje is donderdag vooral de eerste plaats in Groep E van belang. Een punt tegen Kameroen volstaat, of Japan en Denemarken moeten gelijkspelen. Wint Nederland de groep dan wacht op maandag 28 juni om 16.00 uur in Durban de nummer 2 van Groep F, Italië, Slowakije, Paraguay of Nieuw-Zeeland. (
Dat dacht ik godverdomme wel.quote:
Whaha gekke meid!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens wel een mongool. Ik heb dat vaderdag cadeau al een tijdje terug gekocht, het was geen JPG maar Versace.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dacht ik godverdomme wel.Anders had ik JPG wel gekocht.
Beter dat Van der Wiel geschorst is tegen Paraguay dan tegen Italië.quote:
Tuurlijk maar Afellay en Huntelaar moeten veel meer speeltijd krijgen in deze wedstrijd.quote:
Het is of Paraguay of Italië hoor, vriendquote:Op zondag 20 juni 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter dat Van der Wiel geschorst is tegen Paraguay dan tegen Italië.
En feit blijft dus dat Huntelaar en Afellay niet gaan beginnen donderdag
Dior homme.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef Lakitu het volgende:
Diesel only the brave & aqua di gio voor bazen
Het is OF paraguay OF italie, en na de groepsronde wordt als het goed is iedereen met 1 kaart weer kwijtgescholden. was vorige wk's wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter dat Van der Wiel geschorst is tegen Paraguay dan tegen Italië.
En feit blijft dus dat Huntelaar en Afellay niet gaan beginnen donderdag
Ik bedoelde natuurlijk Brazilië ipv Italië.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is of Paraguay of Italië hoor, vriend
Na de kwartfinale pas.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is OF paraguay OF italie, en na de groepsronde wordt als het goed is iedereen met 1 kaart weer kwijtgescholden. was vorige wk's wel.
en dat huntelaar en afellay niet beginnen is alleen maar goed.
quote:Spelers met één gele kaart achter hun naam raken de 'bekeuring' pas kwijt ná de kwartfinale.
Halve finale Uruguay.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij wordt de halve finale voor Nederland makkelijker dan de kwartfinale.
Volgens dat stukje van Bragi raak je die kaarten pas na de kwartfinale kwijt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is OF paraguay OF italie, en na de groepsronde wordt als het goed is iedereen met 1 kaart weer kwijtgescholden. was vorige wk's wel.
en dat huntelaar en afellay niet beginnen is alleen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |