Inderdaad, bijna 2 druppels water.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je daar niet Ashton Kutcher in zien?![]()
echt hequote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je daar niet Ashton Kutcher in zien?![]()
DE VORM VAN JOUW HOOFD ZIET ER ECHT HEEL ANDERS UIT Gquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De vorm van zijn hoofd ziet er toch echt heel anders uit imo.
PMquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet op internet zetten gekkie.
Onze hele voorhoede wordt niet gefeed man.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een van Persie fan maar ik vind dat het er niet uitkomt tot nu toe. Ik hoop dat hij er meer van gaat bakken snel.
Zelfde kleur ogen en zelfde soort haar, whooptiedoo wat een overeenkomstquote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DE VORM VAN JOUW HOOFD ZIET ER ECHT HEEL ANDERS UIT G
KOM NIET HIJ LIJKT GEWOON OP ASHTON, OF JE WIL OF NIET GEK
KOM VECHTEN
THIS GUYquote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde kleur ogen en zelfde soort haar, whooptiedoo wat een overeenkomst
MADDAFAKKA LEER KIJKEN DANG JE ZIET DIE SHIT DAT HET GEWOON ZE BRADA KAN ZIJNquote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je voelt de warmte niet die de foto uitstraalt?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm dus maar minimaal een helft staan tegenover Kameroen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een van Persie fan maar ik vind dat het er niet uitkomt tot nu toe. Ik hoop dat hij er meer van gaat bakken snel.
Fixed*quote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maddafakka leer kijken dang je ziet die shit dat het gewoon ze brada kan zijn
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm dus maar minimaal een helft staan tegenover Kameroen.
Alsof van Persie zich nog moet bewijzen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.
Maar het feit dat hij nog niets heeft laten zien is juist geen reden om hem er in te zetten, hij heeft al 2 wedstrijden de tijd gehad om zich te bewijzen en heeft dat niet gedaan.
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.
Maar het feit dat hij nog niets heeft laten zien is juist geen reden om hem er in te zetten, hij heeft al 2 wedstrijden de tijd gehad om zich te bewijzen en heeft dat niet gedaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.
Dit:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof van Persie zich nog moet bewijzen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Geen verkeerde gedachte, hoor. Zie je wel vaker. Uitgeschakelde landen die in de laatste wedstrijd nog even (willen) vlammen.quote:
ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.
Na de nederlagen tegen Japan (1-0) en Denemarken (2-1) valt er voor Kameroen in de laatste wedstrijd tegen Nederland niets meer dan eer te behalen. "Voor het volk van Kameroen willen we in schoonheid eindigen, maar simpel zal het niet zijn." Nederland is als eerste land al geplaatst voor de achtste finales van het WK.quote:
Ja beetje.quote:
Natuurlijk maar je hebt ook vaak genoeg dat spelers van uitgeschakelde landen hun motivatie kwijt zijn en ook die laatste wedstrijd verneuken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geen verkeerde gedachte, hoor. Zie je wel vaker. Uitgeschakelde landen die in de laatste wedstrijd nog even (willen) vlammen.
Denken dat dat meer is dan biggie praat.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Na de nederlagen tegen Japan (1-0) en Denemarken (2-1) valt er voor Kameroen in de laatste wedstrijd tegen Nederland niets meer dan eer te behalen. "Voor het volk van Kameroen willen we in schoonheid eindigen, maar simpel zal het niet zijn." Nederland is als eerste land al geplaatst voor de achtste finales van het WK.
Tuurlijk, maar de kans dat ze nu ineens beter gaan spelen dan in hun eerste 2 wedstrijden acht ik redelijk klein.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt nooit van 'afscheid nemen met eer' gehoord?
Eens.quote:Van der Vaart denkt dat Oranje naarmate het toernooi vordert meer ruimte krijgt van de opponent. “Daar kunnen we dan van profiteren. Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken.”
ik is onderstreept dat betekent dat het menens isquote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de kans dat ze nu ineens beter gaan spelen dan in hun eerste 2 wedstrijden acht ik redelijk klein.
Nee, ik denk dat ze gewoon crappy blijven spelen met hun huidige tactiek en niet ineens met hun hele team op onze helft komen staan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Skylark. het volgende:
Dus jullie denken dat Kameroen op de defensie gaat leunen.
Gisteren, die Japanners met 9 man in hun 16 meter, verschrikkelijkquote:
Ik denk van niet. Ze gaan sowieso meer ruimte achterin weggeven dan Japan en Denemarken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze gewoon crappy blijven spelen met hun huidige tactiek en niet ineens met hun hele team op onze helft komen staan.
Ja, echt, hè.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren, die Japanners met 9 man in hun 16 meter, verschrikkelijk![]()
Dat kan, ik denk dat ze aanvallend spelen omdat ze toch niets meer te verliezen hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de kans dat ze nu ineens beter gaan spelen dan in hun eerste 2 wedstrijden acht ik redelijk klein.
Pics?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh dude nee. Ik kom net de hyves tegen van een jongen die bij mij op de middelbare zat, hij draagt gewoon foundation etc
quote:
.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |