wat geef je hem dan?quote:
dat gaat hij nooit weerstaanquote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een dikke knuffel. Mijn lijf om te aanbidden.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat gaat Had hij nooit kunnen weerstaan
Wow.quote:
Ik zit dus veel 's nachts (Nederlandse tijd dan) op FOK! de laatste tijd, en het viel me wel op dat vooral de Tukkers en Nijmegen 's nachts een stuk actiever waren. Maar wij hadden natuurlijk ook nog geen centraal topic. We zijn nu wel aan het inhalen!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:38 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij zou het goed kunnen dat we de snelste regio/provincie-reeks op Fok! hebben.
Goed volk die Limburgersquote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef Gezicht het volgende:
Wij hebben nu op anderhalve maand 20 topics erdoorheen gewerkt waar ze in de Leeuwarden reeks sinds 2006 net geen 60 topics hebben gehad dus ik denk dat we in verhouding wel snel zijn.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit dus veel 's nachts (Nederlandse tijd dan) op FOK! de laatste tijd, en het viel me wel op dat vooral de Tukkers en Nijmegen 's nachts een stuk actiever waren. Maar wij hadden natuurlijk ook nog geen centraal topic. We zijn nu wel aan het inhalen!
quote:
Verklaart dat ook meteen waarom het hier nu zo hard gaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten volgens mij actief FOK!kende studenten bij, dan gaat het vanzelf hard
.
[..]
Sowieso.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het gaat niet om de nummers, maar om de gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |