Weet niet het was in een flits, maar ik weet het niet zeker heh, maar was het in de buurt van het kruispunt van de dorpstraat ?quote:
Hoe moet ik nu weten hoe die straten daar hetenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Weet niet het was in een flits, maar ik weet het niet zeker heh, maar was het in de buurt van het kruispunt van de dorpstraat ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten hoe die straten daar heten?
Hun oude woning is iig in de Bovenstraat of zoiets?
Tis zon lange weg, hmm bovenstraat zo zou die straat vast nog wel eens kunnen heten!
sproetjes was lekker aan t wokkenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
zeg waar zijn sproetjes en tassie als ik hun nodig heb , dat lijken mij de geschikte vrouwen om mijn probleem op te lossen
haha wij geen zin om uit te gaan eten na een dag klussen dus we hebben chinees gehaaldquote:
ik zit ook echt proppie vol, dus dat word zo uitbuiken op de bankquote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha wij geen zin om uit te gaan eten na een dag klussen dus we hebben chinees gehaald![]()
Is alleen zoveel over dat we het morgen ook maar eten denk ik
haha proppievol ben ik nooit echt,ik krijg niet zoveel op,maar voor mijn doen heb ik wel goed gegeten na dat harde werkquote:Op zondag 20 juni 2010 20:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zit ook echt proppie vol, dus dat word zo uitbuiken op de bank
Dan heb ik mijn werkweek en tattoo erop zitten en ga ik stappen met Argo !quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn werkweek en tattoo erop zitten en ga ik stappen met Argo !
Ik ben nu echt een zweterige,plakkerige jongemanalles eruit gelopen net.. mooiste actie was toen ik langs de mc liep even alle slijm eruit kotste
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef friekin_ het volgende:
Thuis. Tijd voor leuke dingen. Muziek![]()
Al voel ik me nog zo kut, dat krijgt me er altijd bovenop. Ik ga voor The Doors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |