watquote:Op zondag 20 juni 2010 13:34 schreef Gupje het volgende:
Ik heb gister onder genot van wat te veel bieren mijn lenzen in verkeerde vloeistof gezet, wat ik vanochtend dus was vergeten. Dus een half uurtje geleden probeerde ik ze in te doen en nu zit ik met 1 paar bloed door lopende ogen. HET BRAND ALS DIE TYFUS! Tenzij ik ze niet eens meer in heb.
Klacht: Mijn ogen zijn naar de tyfus voor vandaag!
Haten op Penisbaardquote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef Bellatrix het volgende:
Laat de vieze Penisbaard er maar een likje aan geven.
Dat werkt alleen bij schrale konten.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef Pixie. het volgende:
Moet je er vaseline in smeren dat verzacht de pijn
slechtquote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef Gupje het volgende:
Slecht zien of blind, wat begrijp je niet?
AdvancedPower smeert vaseline op zijn schrale kont.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij schrale konten.
Geil als je zo tegen me praat.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haten op Penisbaardstome kkflikker :s k sla je helemaal verot :S verdomme
gowed joh die vieze kk flikker houd gewoon van die kleine meisje wat voor zielge kk drol ben je heb je niks te doen dan kleine meisje volgen kk viezert dat is taak van de ouders om kk tanden te laten vallen al die kk onzinquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
gowed joh die vieze kk flikker houd gewoon van die kleine meisje wat voor zielge kk drol ben je heb je niks te doen dan kleine meisje volgen kk viezert dat is taak van de ouders om kk tanden te laten vallen al die kk onzin
Pics?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Subklacht: o.us luistert naar lady gaga
Moet het trouwens geen KKK zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
gowed joh die vieze kk flikker houd gewoon van die kleine meisje wat voor zielge kk drol ben je heb je niks te doen dan kleine meisje volgen kk viezert dat is taak van de ouders om kk tanden te laten vallen al die kk onzin
ik wordt altijd kwaad als ze erover schelden!!! mijn tante heeft het gehad en me opa is er aan dood gegaan, ik haat het als ze ermee schelden dan scheld ik terug maar niet met kk ik seg anderen dingequote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef Brerius het volgende:
[..]
Moet het trouwens geen KKK zijn.
Heb je al een biefstuk erop gelegd ???
quote:
watquote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik wordt altijd kwaad als ze erover schelden!!! mijn tante heeft het gehad en me opa is er aan dood gegaan, ik haat het als ze ermee schelden dan scheld ik terug maar niet met kk ik seg anderen dinge
quote:
Dit dusquote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik wordt altijd kwaad als ze erover schelden!!! mijn tante heeft het gehad en me opa is er aan dood gegaan, ik haat het als ze ermee schelden dan scheld ik terug maar niet met kk ik seg anderen dinge
wie kent dit meisje?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef missyB het volgende:
borrelglaasje vullen met water, glas op oog zetten,hoofd in nek mikken, oog open en zo spoelen.
daarna andere oog.
Wel ff in badkamer anders natte zooi.
Wie is Jenzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |