Karma.quote:
Leukquote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou, redelijk, pas om 3 uur ofzo. Andere katje heeft de hele nacht bij me gelegen, dat was wel heel gezellig. Maar werd alweer half jankend wakker enzo
Waarom ga je dan ook hardlopenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:00 schreef Gotrick het volgende:
Ik voelde me goed ondanks het zuipen gister avond.. tot ik net ging hardlopen![]()
Goedemorgen Rickquote:
Sport test heb ik allang gehad maar zoals ik op msn zei, ik moet wel snel een nieuw rolletje kunnen pakken voor de flitser.. want o we als we wat auto´s vergeten te flitsen!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook hardlopenBang dat je niet door de medische keuring komt?
Volgens mij kwam ik niet langs Zwolle?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Goedemorgen Rick![]()
![]()
Oh, nou ik je toch spreek, kan ik nog met jou mee terugrijden naar Zwolle op de zondag na de BBQ?!
Even je conditie op peil houden dusquote:Op zondag 20 juni 2010 13:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Sport test heb ik allang gehad maar zoals ik op msn zei, ik moet wel snel een nieuw rolletje kunnen pakken voor de flitser.. want o we als we wat auto´s vergeten te flitsen!
Lijkt me sterkquote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik niet langs Zwolle?
Dat dusquote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even je conditie op peil houden dus
Als je Huppel maar niet flitst!
Niet? Oh. Vorige keer wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij neemt zeker de touristische route richting Drachten?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
OEH OEH IK WIL ZIEN! Die van dinsdag?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha![]()
En dan opeens zie je de foto's van het voetballen kijken![]()
God dat ziet er toch niet uit
Die staan al op mn haivs, alle 4. Ik werd op msn al aangesproken met de vraag of jij echt kleiner dan 1.40 wasquote:Op zondag 20 juni 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OEH OEH IK WIL ZIEN! Die van dinsdag?
Ik heb het niet over walibi lieverdquote:Op zondag 20 juni 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staan al op mn haivs, alle 4. Ik werd op msn al aangesproken met de vraag of jij echt kleiner dan 1.40 was
Maar Walibi was dinsdagquote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het niet over walibi lieverd
Maandag dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Walibi was dinsdag![]()
Maandag hebben we voetbal gekeken, waren er toen ook foto's gemaakt?
Ja maar dan sta ik weer in de file, ik ga nu steeds bovenlangs als ik naar dat deel van NL moetquote:
Waarom ga je over Meppel? Je kan beter over Zwolle rijden, hoef je tenminste niet over die kut 100 wegquote:Op zondag 20 juni 2010 13:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik weer in de file, ik ga nu steeds bovenlangs als ik naar dat deel van NL moet![]()
Maar je mag gerust mee rijden tot Meppel ofzo?
Das nog altijd sneller dan stapvoets in de filequote:Op zondag 20 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je over Meppel? Je kan beter over Zwolle rijden, hoef je tenminste niet over die kut 100 weg
Ja heb mn eigen rotgezocht naar die foto's maar stonden niet op de site die hij zeiquote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maandag dan.Whatever.
Toen waren er ook foto;s gemaakt, toen heb je ook nog drinken aan die fotomeneer gegeven
Meppel ook niet hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je over Meppel? Je kan beter over Zwolle rijden, hoef je tenminste niet over die kut 100 weg
Nee, ik moet wel via Zwolle, ivm treinreis...quote:Op zondag 20 juni 2010 13:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik weer in de file, ik ga nu steeds bovenlangs als ik naar dat deel van NL moet![]()
Maar je mag gerust mee rijden tot Meppel ofzo?
Zolang je niet over Joure rijdt hoef je nauwelijks file te rijden.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Das nog altijd sneller dan stapvoets in de file
Meerijden tot Alkmaar, en daar de bus naar Purm pakken?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel via Zwolle, ivm treinreis...
Amersfoort.. Amsterdam.. hele klere zooi er tussen.. nee dankjequote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zolang je niet over Joure rijdt hoef je nauwelijks file te rijden.
Dat zou helemaal perfect zijn...quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meerijden tot Alkmaar, en daar de bus naar Purm pakken?
Verdommequote:Op zondag 20 juni 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heb mn eigen rotgezocht naar die foto's maar stonden niet op de site die hij zei![]()
[..]
Meppel ook niet hoor
Ik heb ;t over bovenlangs.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Amersfoort.. Amsterdam.. hele klere zooi er tussen.. nee dankje
Als je een klein beetje mee dokt aan de benzine (is niet zo erg veel) vind ik het primaquote:
Oh vandaar, ik kende Joure al nietquote:
Dat is toch goedkoper dan de trein.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als je een klein beetje mee dokt aan de benzine (is niet zo erg veel) vind ik het prima
Je kent Joure niet? Wtf? De beruchte rotonde van Joure, waar het elke dag stilstaat?quote:
En niet zo erg veel is +/-?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als je een klein beetje mee dokt aan de benzine (is niet zo erg veel) vind ik het prima
Juistquote:Op zondag 20 juni 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
OH WACHT!
Over Meppel is toch langs ;t glijbaanhuis?
Jeetje.. uhm lastig. 10-15 euro ofzo?quote:
Oke dan snap ik ;t weerquote:
En meerijden met ons in de autoquote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel via Zwolle, ivm treinreis...
Maar dan heb jij toch ook een heenweg zaterdag?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan heb jij toch ook een heenweg zaterdag?
Nee. Jij wel? Hoe was Muse?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En meerijden met ons in de auto![]()
![]()
Heeft iedereen een leuk weekend?
Ik vroeg me even af of het voor onze lieve Erwin dan niet veel makkelijker en voordeliger is om ook met jou mee heen te rijdenquote:
Hoe was Muse lieffie?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En meerijden met ons in de auto![]()
![]()
Heeft iedereen een leuk weekend?
Waarom niet?quote:
Hoezo een mwah weekend?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe was Muse lieffie?![]()
Mijn weekend is..mwah.
Wel net met het spoor en de trein gespeeld
Ik heb het nog even nagekeken op de reisplanners, maar het zal qua kosten nagenoeg niets schelen...quote:
Ja das waarquote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of het voor onze lieve Erwin dan niet veel makkelijker en voordeliger is om ook met jou mee heen te rijden
Ik zou toch met jou meerijden?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of het voor onze lieve Erwin dan niet veel makkelijker en voordeliger is om ook met jou mee heen te rijden
Das waar, kijk maar wat je doetquote:Op zondag 20 juni 2010 13:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagekeken op de reisplanners, maar het zal qua kosten nagenoeg niets schelen...![]()
Het is misschien wel gezellig.
Omdat Bart tegen mij zei dat ;ie dit weekend niet kon omdat ouders, en vervolgens gaat ;ie leuk met z;n vrienden voetbal kijken. Als je voetbal wil kijken met je homies zeg dat dan gewoon, ga niet lopen lullen dan. Dus ik heb er aardig de pest in nu.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Hoezo een mwah weekend?
En met treintjes spelen
Muse en de Editors waren echt super gaaf!Heb echt een paar toffe kiekjes nog geschoten (met echt een mazzelshot
), en de muziek en de show waren echt tof
![]()
En inmiddels zou je met mij meerijdenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zou toch met jou meerijden?
Oh, wacht... kwartje valt.![]()
Da's niet tof nee... Maar daar laat je je weekend toch niet door verpesten meisje?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat Bart tegen mij zei dat ;ie dit weekend niet kon omdat ouders, en vervolgens gaat ;ie leuk met z;n vrienden voetbal kijken. Als je voetbal wil kijken met je homies zeg dat dan gewoon, ga niet lopen lullen dan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zou toch met jou meerijden?
Oh, wacht... kwartje valt.![]()
quote failquote:
Wat moet ik dan? Heb ;m al dik een maand niet meer gezien door dit soort acties? Sterker nog, ik zie ;m waarschijnlijk met de BBQ pas weer, want denk niet dat hij op mijn diploma-uitreiking komt.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En inmiddels zou je met mij meerijden![]()
[..]
Da's niet tof nee... Maar daar laat je je weekend toch niet door verpesten meisje?Gewoon zelf lol maken
![]()
Omdat mijn darmen besloten niet meer goed te functionerenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoezo een mwah weekend?
En met treintjes spelen
Muse en de Editors waren echt super gaaf!Heb echt een paar toffe kiekjes nog geschoten (met echt een mazzelshot
), en de muziek en de show waren echt tof
![]()
Das kutquote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Heb ;m al dik een maand niet meer gezien door dit soort acties? Sterker nog, ik zie ;m waarschijnlijk met de BBQ pas weer, want denk niet dat hij op mijn diploma-uitreiking komt.
Ja, omdat jij ging zitten editenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
quote fail![]()
Qua kosten zal het weinig uitmaken, misschien zelfs wel duurder zijn...![]()
Dus ik ga gewoon met de trein, samen met LL
Je afvragen of dit het wel waard is? Je laat toch niet je weekend verpesten door een kerel?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Heb ;m al dik een maand niet meer gezien door dit soort acties? Sterker nog, ik zie ;m waarschijnlijk met de BBQ pas weer, want denk niet dat hij op mijn diploma-uitreiking komt.
LL ?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat jij ging zitten editen![]()
okidoki!
Maar misschien kan je dan met Rick EN LL terug naar Alkmaar en kan je met LL de benzinekosten delen en is het toch goedkoper
Dat wel ja, ga ik nog even overleggen met LL.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat jij ging zitten editen![]()
okidoki!
Maar misschien kan je dan met Rick EN LL terug naar Alkmaar en kan je met LL de benzinekosten delen en is het toch goedkoper
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat mijn darmen besloten niet meer goed te functioneren![]()
En daardoor steeds kramp en misselijk en heul moe![]()
Tof hoor, en wat leuk dat je een lucky shot had, hihi, zien?
LovelyLadyquote:
Mwoah, gisteren was ik te druk bezig met Alex om me er druk om te maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je afvragen of dit het wel waard is? Je laat toch niet je weekend verpesten door een kerel?Ik snap je wel hoor, maar ik zou er het beste van maken
Ookal is het kut
En volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd met je slagenNog heel erg gefeliciteerd meisje
![]()
Heb je je al ingeschreven voor een opleiding?
Soms heb ik nog wel eens interessante ideetjesquote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat wel ja, ga ik nog even overleggen met LL.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms heb ik nog wel eens interessante ideetjes
Hebben jij en LL nog gemeet trouwens gisteren?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bah
Staat op Bianca d'r camera, maar het is een shot waarbij de zanger de lucht in springt met z'n gitaar en ik echt geluk had met schieten
[..]
LovelyLady
Dat snap ik wel ja...quote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mwoah, gisteren was ik te druk bezig met Alex om me er druk om te maken.
Dank je
Ik heb me zelfs al ingeschreven voor 2 opleidingenStraks even alles in de brievenbus gooien en ;t komt goed!
Nee, er waren 50.000 mensen en ze had geen telefoonbereik oid daarquote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hebben jij en LL nog gemeet trouwens gisteren?
Zekers welquote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms heb ik nog wel eens interessante ideetjes
Forensisch onderzoek en biologie en medisch labaratoriumonderzoek. Forensisch onderzoek is een lootstudie met numerus fixus, daarom die andere ook maar. Daarmee kan ik ook altijd nog de master forensisch onderzoek doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja...
Wauw!Welke zijn het geworden?
Tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Forensisch onderzoek en biologie en medisch labaratoriumonderzoek. Forensisch onderzoek is een lootstudie met numerus fixus, daarom die andere ook maar. Daarmee kan ik ook altijd nog de master forensisch onderzoek doen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, er waren 50.000 mensen en ze had geen telefoonbereik oid daarDus dat werd niets
Sterkte.quote:
Ja..zometeen maar lekker wandelen met Thijs, kijken of het helpt.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah
Staat op Bianca d'r camera, maar het is een shot waarbij de zanger de lucht in springt met z'n gitaar en ik echt geluk had met schieten
Ja ik ook.. Wil weten wanneer ;t bekend word of ik forensisch onderzoek ga doen of niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Ben benieuwd
Ik ben even lunchen enzoFijne middag allemaal
![]()
nijn ook niet gezien dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, er waren 50.000 mensen en ze had geen telefoonbereik oid daarDus dat werd niets
Ik en LL welquote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hebben jij en LL nog gemeet trouwens gisteren?
Gaaf.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Forensisch onderzoek en biologie en medisch labaratoriumonderzoek. Forensisch onderzoek is een lootstudie met numerus fixus, daarom die andere ook maar. Daarmee kan ik ook altijd nog de master forensisch onderzoek doen.
Lekker sperma onderzoeken.quote:
Bezig met verhuizen?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand trouwens waar Olle. is gebleven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ;t wel. Klussen enzo.quote:
Waarom niet, dat doen we ook gerust als je er bij bentquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
Toch maar even zeggen dat ik dit topic volg, dus ik zou maar niet roddelen over mij
We zouden hem kunnen bellen maar dan neemt ie toch niet opquote:
Hihi. Jullie wel jaquote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
We zouden hem kunnen bellen maar dan neemt ie toch niet op
Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zouden hem kunnen bellen maar dan neemt ie toch niet op
Misschien heeft ;ie opeens een leven.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Jullie wel ja![]()
Het was meer..hij was er de laatste tijd zoveel en toen ineens helemaal niet meer, ook niet op msn, dus ik dacht van hmmmmmmm...
Ik zal me nog eens een beetje ongerust maken en dat hier melden zegquote:
Nee, ik denk eerder op d'r Photobucketquote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..zometeen maar lekker wandelen met Thijs, kijken of het helpt.
Nou, dan komt die vast wel op haar hyve uiteindelijk, toch?
Wat denk je?quote:
misschien had hij wel bereik, kon toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat denk je?
Nee dus, bovendien was ie er een uur of 3 later als wij en heeft ie volgens mij in elk geval het eerste voorprogramma helemaal niet gezien.
Allemaal jouw schuldquote:
Ga je je ook ongerust maken om mij?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal me nog eens een beetje ongerust maken en dat hier melden zeg
Ga je weg dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je je ook ongerust maken om mij?![]()
![]()
Nee, dan denk ik vast dat je ineens een leven hebtquote:
Duh, root of all evil enzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld![]()
En die van stoep natuurlijk, want die heeft ban en dat merk je echt wel
Nah, vriend van m;n tante komt hier zo. Spullen terugbrengen. Ik vind ;m tof, ik krijg een bed van hem.quote:
Ik en een levenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik vast dat je ineens een leven hebt
Dit is ook geen weer om te barbeknoeienquote:Op zondag 20 juni 2010 15:11 schreef justmattie het volgende:
Ik heb zo een bbq maar heb totaal geen zin
Ook, maar ook jeweetwel van gister op msnquote:Op zondag 20 juni 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit is ook geen weer om te barbeknoeien
Lekker moeilijk doenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook, maar ook jeweetwel van gister op msn
Hij had ook wel bereik, maar zie elkaar daar dan maar te vinden, na het concert met 50.000 naar buiten willende mensen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien had hij wel bereik, kon toch?
mission impossiblequote:Op zondag 20 juni 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij had ook wel bereik, maar zie elkaar daar dan maar te vinden, na het concert met 50.000 naar buiten willende mensen.Een totaal onmogelijke operatie
Alleen als je mijn rug even wilt scrubbenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet m;n benen scheren maar ik heb er geen zin in. Wie wil ;t voor me doen?
Is goed. Moet ik je tieten ook scrubben?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je mijn rug even wilt scrubben
Yes pleasequote:Op zondag 20 juni 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Moet ik je tieten ook scrubben?
Zowel piemel als tieten waren nepquote:Op zondag 20 juni 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet opeens weer aan dat filmpje denken van die trannymet die enorme tieten.
met de ballenwax?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet m;n benen scheren maar ik heb er geen zin in. Wie wil ;t voor me doen?
Whut?quote:
Visualquote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat moet ook wel. Je hoort gelijk een faceplant te maken als je zulke tieten hebt.
Je stuitert tenminste wel gelijk weer terug.quote:
Ik pas okquote:
Ik ken het gevoelquote:
Ik moet gelijk denken aan een gast die ik ken. Ze zouden zijn rug gaan harsen, maar ze kregen het er niet meer af. Niks hielp. Ze moesten uiteindelijk naar ;t ziekenhuisquote:Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.skylineclub.nl(...)x-gaat-pijnlijk-fout
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
Ben je nu weer thuis LL?
Heel veel drama vooral.quote:
Ik heb het dus ook totaal niet mee gekregenquote:
Ik heb de hele rel meegekregen.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het dus ook totaal niet mee gekregenHoorde het vanmiddag pas
Maar lekker stom allemaal...
Het hele WK is al raarquote:
Ja ik zag het. Ach, maar nu is het klaar en kunnen we iedereen weer met rust laten toch?quote:
Een hele rel.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]tis maar wat je drama noemt
* LovelyLady brak is
laten we hopen van wel ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ach, maar nu is het klaar en kunnen we iedereen weer met rust laten toch?
Zeg dan gewoon nietsquote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan me mening wel gaan geven maar straks wordt ik ook genegeerd
Zou wel lafjes zijn als je om je mening genegeerd wordt.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is het koudquote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ondanks dat het zonnetje niet schijnt is het toch wel lekker weer, een beetje dan
* Huppelmuts probeert subtiel een ander onderwerp aan te snijden
Dat ben ik met je eens, iedereen heeft recht op zijn/haar meningquote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou wel lafjes zijn als je om je mening genegeerd wordt.
het is ook lafjes als iemand genegeerd wordt zonder het verhaal van 2 kanten te wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een week terug en hij doet het prima. Ben half Nederland alweer 3x doorgecrostquote:Op zondag 20 juni 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het koudMaar onder de douche was het warm
Hoe is het met George!?
[..]
Dat ben ik met je eens, iedereen heeft recht op zijn/haar mening
Niet als het tegen de wet ingaat!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het koudMaar onder de douche was het warm
Hoe is het met George!?
[..]
Dat ben ik met je eens, iedereen heeft recht op zijn/haar mening
Het is ook lafjes om niet te zeggen dat je liever voetbal kijkt met je homies dan je chick zien, en daarom maar wat anders lult.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maakt niet uit lieverd, je bent brakquote:
Ik was bij mijn ouders lieve schat. En 300 meter verderop heb ik voetbal gekeken, inclusief vader. Daarna weer teruggegaan en verder gegaan waar we mee bezig waren.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is ook lafjes om niet te zeggen dat je liever voetbal kijkt met je homies dan je chick zien, en daarom maar wat anders lult.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet als het tegen de wet ingaat!
[/misshyde]
Geen nummers die ik ken van Muse.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OH EN LL:
Die zanger van de Editors![]()
Filmpjes zijn gemaakt door het vriendinnetje met wie ik was
Knights of Cydonia is volgens mij wel redelijk bekend, in elk geval van Guitar Heroquote:
Omdat omdat omdat, weet ik nietquote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zijn jullie naar Muse geweest en ik niet, waarom heb ik geen concertgaande vrienden en genoeg geld
Ik kijk ze later wel, ik ben echt TE brakquote:Op zondag 20 juni 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OH EN LL:
Die zanger van de Editors![]()
Filmpjes zijn gemaakt door het vriendinnetje met wie ik was
Nee?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knights of Cydonia is volgens mij wel redelijk bekend, in elk geval van Guitar Hero
Ik ben na Absolution opgehouden? Luisterde de eerste 3 cd;s aan 1 stuk door, maar daarna werd ;t steeds minder.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die laatste 2 nummers toch welOf heb je de cd niet?
Die laatste CD is echt zo fucking vetquote:Op zondag 20 juni 2010 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ik ben na Absolution opgehouden? Luisterde de eerste 3 cd;s aan 1 stuk door, maar daarna werd ;t steeds minder.
Mwoah, het is sowieso niet echt mijn muziek meer.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die laatste CD is echt zo fucking vet
ROCK 'N ROLL en Queen achtigquote:Op zondag 20 juni 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mwoah, het is sowieso niet echt mijn muziek meer.
Ach, tenminste wel New born en Bliss.quote:
Queen is ook neit mijn muziek.quote:
Slaap lekkerquote:
En met die zin heb je het hele WK wel samengevatquote:
ik mag hopen voor je dat deze foto van je nieuwe telefoon afkomstig isquote:
Nee, van de site van de kroeg waar Chantal voetbal kijkt.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag hopen voor je dat deze foto van je nieuwe telefoon afkomstig is[/s]
![]()
oke anders lees je eerst even
![]()
Dat hoop ik toch niet want dan zouden bart en ik snel ruzie hebben met mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag hopen voor je dat deze foto van je nieuwe telefoon afkomstig is[/s]
![]()
oke anders lees je eerst even
![]()
wtf?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet want dan zouden bart en ik snel ruzie hebben met mensen
Hebben jullie dat niet sowieso snel?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet want dan zouden bart en ik snel ruzie hebben met mensen
Neequote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet sowieso snel?
Als bart die foto had gemaakt en dus voetballen in Emmen had gekeken was je heus wel woest geworden op hemquote:
Wat doe je?quote:
Was je weg dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Iemand mij nog gemist dit weekend?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ik denk dat jij ook veel weg was of heb ik dat mis?
Ja dan is het niet gek dat je niet door had dat ik er niet was, ik had een familie weekendquote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
raph wegbrengen, voetbal gekeken, slapen![]()
Zo zag mijn weekend er eigenlijk wel uit
Ik welquote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Iemand mij nog gemist dit weekend?
en hoe was het dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel
het was stil hier
Het was aardig rustig, maar was zelf ook weg natuurlijk
Veel plezierquote:Op zondag 20 juni 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens een avondje zonder laptop met mijn mannetje op de bank hangen![]()
Want dat was ik nog niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Als bart die foto had gemaakt en dus voetballen in Emmen had gekeken was je heus wel woest geworden op hem
veel plezierquote:Op zondag 20 juni 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens een avondje zonder laptop met mijn mannetje op de bank hangen![]()
Ja tofquote:
Lijkt me wel tofquote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel plezier![]()
[..]
Ja tofMuse was echt fucking vet! 55.000 mensen
het was zo overweldigend veel, groot, mooi, echt WAUW
ben nu weinige foto's aan het uploaden.....
Dan nog ergerquote:
Dan was ik ook heul wel boos op jouquote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog erger![]()
Nu niet meer boos op bart?
Jammer dat het zo lang licht bleef, in het donker waren die lichteffecten zo gaafquote:
Gezellig en veel gelachenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat het zo lang licht bleef, in het donker waren die lichteffecten zo gaaf
maar goed genoeg over Muse en mij
Hoe was jouw weekend?
En dat wil ik niet natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan was ik ook heul wel boos op jou
Nu niet meer nee. Tijd voor goedmaakseks dus.
Half 8 thee?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stort in coma![]()
tot morgen ellendelingen
Ik zit te genieten van een leuke wedstrijd.quote:
Daar heb ik niks te zoekenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we binne in it liwaddentopic weest wel!
Ah wel juhh!quote:
Ik kom alquote:
Dus ik mag niet meekletsen?quote:
Erwin voelde zich genegeerd doordat Rick wel hoi zei tegen Huppel, Annnet en mij en niet tegen hem persoonlijk. Hij zette er wel 'en de rest' bij maarja.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan iemand mij trouwens de TT nog even uitleggen?
Ahaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin voelde zich genegeerd doordat Rick wel hoi zei tegen Huppel, Annnet en mij en niet tegen hem persoonlijk. Hij zette er wel 'en de rest' bij maarja.
Voor alles moet er een eerste keer zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 06:03 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic is nog nooit zo lang open geweest
Jij bent de kloon van stoepquote:
Hij zou willen dat hij zo'n kwaliteitskloon zou hebbenquote:
Dat zie je tochquote:
Je vindt jezelf echt een kwaliteitsuser hequote:Op maandag 21 juni 2010 08:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij zou willen dat hij zo'n kwaliteitskloon zou hebben
Ja jij niet danquote:Op maandag 21 juni 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zie je toch![]()
[..]
Je vindt jezelf echt een kwaliteitsuser he
Nee niet echt. Zelfkennisquote:
Dat lukte zaterdag best goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
wakker worden is toch niet mijn ding hoor
Ik probeer het ook al ruim 2 uurquote:Op maandag 21 juni 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
wakker worden is toch niet mijn ding hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een watjes zijn jullie allemaal.
Ik stap mn bed uit en ben dan meteen wakker
Vertekend beeldquote:
Dat sowiesoquote:
Samequote:Op maandag 21 juni 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een watjes zijn jullie allemaal.
Ik stap mn bed uit en ben dan meteen wakker
Verpest mijn zelfbeeld nou nietquote:
Ik vind niezen vaak wel relaxquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef justmattie het volgende:
Overdreven niezen is altijd wel lekker ja
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat je extra een beetje richting de zon gaat kijken omdat je weet dat je dan moet niezen.
Ja maar ik nies dus niet, en mijn neus blijft dus verstopt zitenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
heerlijk hoor
En dan bij iemand in het gezichtquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het liefst zonder hand voor de mond
Dat kan ik niet... en mag ik eigenlijk ook niet. Heb kindjes rondlopen hier dus hygiëne is erg belangrijk.quote:
Hoezo niet? Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik niet... en mag ik eigenlijk ook niet. Heb kindjes rondlopen hier dus hygiëne is erg belangrijk.
Precies. Als de zon goed staat zie je het er echt opwaaien hequote:
Juistquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het liefst zonder hand voor de mond
Dat je zo regenboogkleurtjes erin zietquote:Op maandag 21 juni 2010 09:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is niet zo moeilijk hoor![]()
Probeer maar....
[..]
Precies. Als de zon goed staat zie je het er echt opwaaien he
gezondheidquote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
heerlijk hoor
Krijg eens hooikoorts dan.quote:
Hoe subtiel.quote:
Dan vind je niezen echt niet meer relaxed hoor.quote:
quote:
Waarom niet?quote:
Gewoon, schijnt niet zo chill te zijn enzo. Overigens vind ik het vaak maar aanstellers.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez reageer eens op je mail
[..]
Waarom niet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef eNGine10 het volgende:
Gewoon, schijnt niet zo chill te zijn enzo. Overigens vind ik het vaak maar aanstellers.
Aanstellers?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon, schijnt niet zo chill te zijn enzo. Overigens vind ik het vaak maar aanstellers.
Als je constant verkouden bent, door die pollen, ben je gelijk een aanstellerquote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben liever verkouden dan dat ik hooikoorts hebquote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je constant verkouden bent, door die pollen, ben je gelijk een aanstellerNee jij weet hoe het zit
Overigens heb ik geen hooikoorts gelukkig.
Ik pas ook voor verkoudheidquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben liever verkouden dan dat ik hooikoorts heb
Ik had verwacht dat je wel meer uit je slof zou schietenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aanstellers?Ik vind jou niet meer zo aardig geloof ik.
Wil je dat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wel meer uit je slof zou schieten
WTF²quote:Op maandag 21 juni 2010 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Er was ooit een vrouw op tv die vergeleek niezen met klaarkomen.
Niezen is fijn maar om het nou te vergelijken met een orgasme
Ja dat zei ik toen ookquote:
Ik vind niezen wel leukquote:
Je was wel schattigquote:
En dan gelijk vieze gesprekken op msn he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |