Oh shit, stuur Laki erop af.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn 14 jarige vriendinnen mogen zelfs uitConclusie : WD's vriendinnen zijn 13
!
wd, kun je dit bevestigen? en zo ja, namen en hyves?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn 14 jarige vriendinnen mogen zelfs uitConclusie : WD's vriendinnen zijn 13
!
Ik mag wel. Leer eens lezen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
17 zijn en nooit uitgaan. Die pa van jou heeft het goed voor elkaar.
als ik spang zou zijn zou ik echt extreem kieskeurig zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik een meisje was zou ik echt geen boys doen die ik tegenkom met uitgaan.
Ja i know, maar hij heeft een dochter van 17 en ze gaat vanuit zichzelf niet aanquote:
Ja, verder wel een leuk idee maar dan krijg ik meteen haar hele familie erbij als toeschouwerquote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan. Uurtje of twee snachts met een roos naar een meisjes huis. Dat meisje werd later mijn vriendin =$. Wel alweer drie jaar geleden ofzo nu.
WAAR LEER JE ZE DAN KENNEN?!?!?!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik een meisje was zou ik echt geen boys doen die ik tegenkom met uitgaan.
ben ik ook :squote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
als ik spang zou zijn zou ik echt extreem kieskeurig zijn.
carequote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, verder wel een leuk idee maar dan krijg ik meteen haar hele familie erbij als toeschouwer
Ik zou dan de hele dag jongens die in een slowchatreeks op internet posten cockteasenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de supermarkt.quote:
Als ik uitga is hij ook altijd helemaal zenuwachtig. Superschattig. Dan smst hij voor hij gaat slapen: Alles goed? Ik ga nu slapen. Vergeet niet te smsen als je de bus pak he. Veel plezier! xxquote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja i know, maar hij heeft een dochter van 17 en ze gaat vanuit zichzelf niet aan. Dat is wat elke vader van een dochter wil.
Dat kan je als man ook doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou dan de hele dag jongens die in een slowchatreeks op internet posten cockteasen.
Je bent niet spang?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond Affelay kk dom. Hij kon die bal naar van Persie spelen. ookal stond die kk jap ervoor.quote:
Dat zou ik ook doen bij mijn dochtersquote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik uitga is hij ook altijd helemaal zenuwachtig. Superschattig. Dan smst hij voor hij gaat slapen: Alles goed? Ik ga nu slapen. Vergeet niet te smsen als je de bus pak he. Veel plezier! xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |