Inderdaad, dan lijk je namelijk helemaal geen eng mannetje.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar nummer fixen via iemand.
Die kan ik wel regelen via een vriend maar dat lijkt me eigenlijk niet zo'n heel goed planquote:Op zondag 20 juni 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar nummer fixen via iemand.
Ik ben een meisje, ik doe dat gewoon.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, dan lijk je namelijk helemaal geen eng mannetje.
Daar ga ik deze week ook nog een fles van halen. Le Male, alweer.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
O HET IS VADERDAG
en ik lig nog in mn nest
beter ga ik even lief zijn en hem z'n Jean Paul Gaultier geven.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, dan lijk je namelijk helemaal geen eng mannetje.
En vergeet de boombox met Sexual Healing niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Jappie, koop een rode roos en ga midden in de nacht naar haar huis.
Ja, dan is het geil.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik doe dat gewoon.
Omdat we worden gehosselt.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes zijn leuk, daar niet van, maar van hosseltactics hebben ze geen kaas gegeten.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Jappie, koop een rode roos en ga midden in de nacht naar haar huis.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En vergeet de boombox met Sexual Healing niet.
Ik ga nooit uit. Ik heb vriendinnen die niet mogen van hun paps. Ik ben de oudste.quote:
Wel iets meer dan amper maar het blijft gewoon creepy.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij kent dat wijf amper, weet je hoe freaky als iemand dan opeens je nummer heeft.
Alleen gehosseld worden met uitgaan en niet eens op straat.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Ik heb vriendinnen die niet mogen van hun paps. Ik ben de oudste.
Leuk he.
Mijn 14 jarige vriendinnen mogen zelfs uitquote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Ik heb vriendinnen die niet mogen van hun paps. Ik ben de oudste.
Leuk he.
Als ik een meisje was zou ik echt geen boys doen die ik tegenkom met uitgaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leuk he.
Ik heb dat wel eens gedaan. Uurtje of twee snachts met een roos naar een meisjes huis. Dat meisje werd later mijn vriendin =$. Wel alweer drie jaar geleden ofzo nu.quote:
17 zijn en nooit uitgaan. Die pa van jou heeft het goed voor elkaarquote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leuk he.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn 14 jarige vriendinnen mogen zelfs uitConclusie : WD's vriendinnen zijn geen tokkies
!
Mensen die +20 zijn en nog 14-jarige vriendinnen hebben zijn eng.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn 14 jarige vriendinnen mogen zelfs uitConclusie : WD's vriendinnen zijn 13
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |