You just tried to wingman my assquote:Op zondag 20 juni 2010 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar die love is deep. Je mag wel mee naar de examenfissa van mijn chick, daar zijn vast wel vriendinnen.
Als je iets niet kan waar maken moet je het ook niet beloven. Just sayin'.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd wel iets te zeiken, verzuurde pruim.
Ik blijf erbij dat dit gewoon een dikke photoshop moet zijnquote:
No man, R&B bitches.quote:
Klopt, als er iemand altijd zeurt ben ik het wel. Heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd wel iets te zeiken, verzuurde pruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
Huh, zegt Van Marwijk hier @1:41 nou Robben?![]()
Huhquote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
Huh, zegt Van Marwijk hier @1:41 nou Robben?![]()
Leg hem nog even uit voor de kijkers thuis.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit gewoon een dikke photoshop moet zijn
Ik kan het waarmaken, maar hij durft niet naar Limburg te komen om te bouncen en ik weet niet waar hij woont.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets niet kan waar maken moet je het ook niet beloven. Just sayin'.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klopt, als er iemand altijd zeurt ben ik het wel. Heb je gelijk in.Je had moeten lezen, dan had je gezien dat ik heb beloofd om mijn gedrag aan te passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom maak je het niet waar dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het waarmaken, maar hij durft niet naar Limburg te komen om te bouncen en ik weet niet waar hij woont.
Niet dat ik weet. Gisteren opnieuw toegevoegd en toen msn ook zo'n email laten sturen maar voor de rest ben ik heel de dag niet meer online geweest en nu is ze er in ieder geval ook nietquote:
Ja, ik had alle topics moeten teruglezen inderdaad. Sorry he.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had moeten lezen, dan had je gezien dat ik heb beloofd om mijn gedrag aan te passen.
Over het algemeen nietquote:
SANG. DUURT LANG VRIEND. Ik zou echt gek worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Gisteren opnieuw toegevoegd en toen msn ook zo'n email laten sturen maar voor de rest ben ik heel de dag niet meer online geweest en nu is ze er in ieder geval ook niet
Er zijn massa's mensen die beweren dat ze gewoon 10 lagen plamuur op haar gezicht heeft. Zo weet ik heel zeker dat de vorige keer toen het hier over haar ging, er ook mensen in de SC waren die beweerden dat het geen shop was.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leg hem nog even uit voor de kijkers thuis.
Ik zou haar nummer fixen via iemand.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Gisteren opnieuw toegevoegd en toen msn ook zo'n email laten sturen maar voor de rest ben ik heel de dag niet meer online geweest en nu is ze er in ieder geval ook niet
watquote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn massa's mensen die beweren dat ze gewoon 10 lagen plamuur op haar gezicht heeft. Zo weet ik heel zeker dat de vorige keer toen het hier over haar ging, er ook mensen in de SC waren die beweerden dat het geen shop was.
Via iemandquote:Op zondag 20 juni 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar nummer fixen via iemand.
Geen probleem, mijn nieuwe ik is altijd ontspannen en vergevingsgezind.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik had alle topics moeten teruglezen inderdaad. Sorry he.
Gisteren ben ik non-stop aangeschoten geweest dus toen heb ik er niet zo heel erg veel meer over gedacht maar nu begin ik hem wel weer te trippen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
SANG. DUURT LANG VRIEND. Ik zou echt gek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |