Waarom heeft jouw UI in vredesnaam nog een kerstmuts op? In freakin' juniquote:
Waarom heb jij cookie monster als UI, ben je 9 ofzo?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw UI in vredesnaam nog een kerstmuts op? In freakin' juni
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom heb jij cookie monster als UI, ben je 9 ofzo?
Nee joh.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:34 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
In:
[ afbeelding ]
En dan het aantal koffie altijd de helft van het water (dus 8 scheppen water, 4 scheppen koffie) en dan niet afgestreken. Maar flinke scheppen.
Dan is het lekker sterk
Als het net zo sterk is als de thee weet ik genoeg, lijkt me lekker om eens te proberen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:04 schreef Bolleke_666 het volgende:
Wie heeft er wel eens echte Turkse koffie gedronken??
Als je je afvraagt waarom het in die kleine glaasjes geserveerd word....neem 1 goede teug en je bent de hele week hyperactief.
Niet die tering zooi - koffiepads- eigen merk toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:02 schreef Essiejj het volgende:
Ik drink alle soorten koffie in alle maten soorten
Hahahahaha... maar klopt wel, al kan ik alleen over koffie meepraten. Maar wie weet wat het leven nog in petto heeftquote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zwart, once you go black you can't go back
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef Anthurium het volgende:
Niet, ik heb alle soorten en smaken wel geprobeerd. Maar ik blijf het vies vinden.
Wat is dat voor een apparaat?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef jack4ya het volgende:
Ik drink graag van Nespresso of cafettiere of percolator...
En 'ouderwetse' pruttelkoffie is ook lekker.
Het lekkerste is van dit sexy apparaat (op kantoor).
Cappuccino en dan zelf opschuimen (altijd leuk, als collega's dan net aan het bellen zijn) of expresso, soms koffie.
[ afbeelding ]
Nadeel van dit apparaat:
Bijna alle andere koffie is niet meer te hachelen.![]()
Bij aangeboden senseo maak ik er maak kinderkoffie van, of ik ontwijk de koffie. Bij mijn ouders kiep ik er dan een dubbele pad in en 1x water.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |