Ik hoop dat we bij de halve finale en eventuele finale wel ergens schermen hebben staan...quote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef Paul het volgende:
Jammer dat er geen groot scherm kan in Utrecht
Check dan in Eindhoven
Hee Paul hoe is het met Sjoerd?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef Paul het volgende:
Jammer dat er geen groot scherm kan in Utrecht
Check dan in Eindhoven
Geloof het wel.... toen jullie nog in je ondertitel: "broertje van..." hadden staan.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed hoor, ken je hem nog van vroeger op fok ofzo?
Alleen lurkenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geloof het wel.... toen jullie nog in je ondertitel: "broertje van..." hadden staan.
Zit hij nog wel eens op Fok?
De komende wedstrijden zijn toch s avonds dus je ziet genoeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik heb altijd gemixte gevoelens bij een scherm.
De sfeer is super, ongeëvenaard, maar af en toe zie je er geen flikker van. De helft van de tijd staat er iemand voor en schijnt de zon op het scherm.
Zul je dus net zien dat jij voor me staatquote:Op maandag 5 juli 2010 07:18 schreef Q. het volgende:
[..]
De komende wedstrijden zijn toch s avonds dus je ziet genoeg.En daarbij steek ik boven de meeste mensen uit.
quote:UTRECHT - Utrecht kan de halve finale van het WK Voetbal dinsdagavond zo goed als zeker op een groot buitenscherm bekijken. Café De Zaak gaat alsnog een groot scherm plaatsen op het Stadhuisplein.
De uitbaters van De Zaak kregen vorige week al toestemming, maar durfden het vrijdag tijdens Nederland-Brazilië nog niet aan. De temperatuur en de benodigde extra maatregelen maakten de onderneming toen nog te risicovol.
De eigenaar van café De Zaak ging dit weekend naar Keulen, om met eigen ogen te zien hoe Duitsland de wedstrijden in de buitenlucht bekijkt. Sinds het WK van 2006 gebeurt dat steeds vaker bij onze oosterburen.
Ja lijkt me ook.quote:
Daar kan Aleid je niet in de gaten houden vanuit z'n raamquote:Op maandag 5 juli 2010 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Waarom geen schermen op De Neude? Of op het Domplein? Of op het Lucasbolwerk? Genoeg ruimte en horeca.
Daar zullen ze wel geen aanvraag hebben ingediend gok ik zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Waarom geen schermen op De Neude? Of op het Domplein? Of op het Lucasbolwerk? Genoeg ruimte en horeca.
quote:UTRECHT - De soap rond de WK-schermen in Utrecht heeft een nieuwe wending gekregen. Het kijken op een groot scherm op het Stadhuisplein in Utrecht is op het laatste moment afgeblazen.
Van de gemeente mag de eigenaar van Café De Zaak maar een half uur voor de wedstrijd beginnen met zijn activiteiten op het plein. En die moeten een half uur na de wedstrijd ook zijn afgelopen.
Eigenaar Johan Risseuw heeft daarop de kosten doorgerekend en besloten alles af te blazen. Met zo'n korte voorbereidingstijd zijn de kosten voor het scherm en de inzet van extra personeel niet gedekt.
De Zaak kreeg vorige week al toestemming voor een groot scherm maar durfde het vrijdag tijdens Nederland-Brazilië nog niet aan. De temperatuur en de benodigde extra maatregelen maakten de onderneming toen nog te risicovol.
De eigenaar van café De Zaak ging dit weekend nog naar Keulen om met eigen ogen te zien hoe Duitsland de wedstrijden in de buitenlucht bekijkt. Sinds het WK van 2006 gebeurt dat steeds vaker bij onze oosterburen.
Met dank aan de PvdA en GL.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Echt burgertje en ondernemertje pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |