Yep.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Haha vet! Lijkt me grappig om een keer uit te proberen. Volgens mij ben je daarna de hele dag niets meer waard.
Jij zat in de VS toch?
quote:GEEN WK-SCHERM BIJ DE ZAAK
Door Jos van Sambeek op do, 01/07/2010 - 15:54
Café De Zaak had een vergunning kunnen krijgen om vrijdag de WK-wedstrijd Nederland - Brazilië op een groot scherm bij het stadhuis te vertonen, maar ziet daar van af. De voorspelde hitte en de daaraan verbonden risico's, en de korte voorbereidingstijd gaven daartoe de doorslag.
Horeca-ondernemers die dinsdagavond de halve finale (als Nederland het zo ver schopt) op een buitenscherm willen vertonen moeten voor vrijdag 12.00 uur een aanvraag indienen. Volgens de weergoden is het dan met 22 graden een stuk minder warm dan nu.
Dat had ik al gepost, beter lezen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Ook geen groot scherm op het Stadhuisplein:
[..]
Nee, lijkt me nog onaangenamer dan binnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
xie het!
zou ook niet buiten gaan kijken met dit weer moet ik eerlijk zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze gaan het voor dinsdag wel weer proberen geloof ik...ben benieuwd, lijkt me wel watquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Ook geen groot scherm op het Stadhuisplein:
[..]
Ik ook niequote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:51 schreef The6thgate het volgende:
O ja moet ik ineens dinsdagavond werkenFuck it. Gelukkig ben ik om 21.15 klaar dus dan snel naar de kroeg voor de 2e helft
Wat is dat Roffestfestival eigenlijk? Ik ken echt geen enkele naam van die lineup
Nog afgezien van het feit dat, zelfs al zou je linksaf willen slaan vanaf de Cartesiusweg dat dat helemaal niet mag.quote:
De politie stond er al te controleren, bij Malabata voor de deurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat, zelfs al zou je linksaf willen slaan vanaf de Cartesiusweg dat dat helemaal niet mag..
http://www.dancetunesradio.com/newplayer/index.htmlquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Ireth het volgende:
Stilte.... oorverdovende goddelijke stilte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |