In ons dualistisch systeem is het inderdaad mogelijk dat dezelfde partij er twee standpunten op nahoudt, wanneer ze zowel in de raad als het college zitten. Dat is dus nu het geval met D'66, de ene helft is voor en de andere helft is tegen de schermen.quote:
Heb je op zich helemaal gelijk in, maar zulke dingen worden echt wel even met de rest van het college afgestemd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is volgens mij vooral de PvdA-burgemeester die - in het kader van de veiligheid - de belachelijke regels opstelt...
Dat artikel is nu weer verdwenen van RTVUtrecht... ik proef weer een cover-up-complot van Wolfsen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
In ons dualistisch systeem is het inderdaad mogelijk dat dezelfde partij er twee standpunten op nahoudt, wanneer ze zowel in de raad als het college zitten. Dat is dus nu het geval met D'66, de ene helft is voor en de andere helft is tegen de schermen.
Whehe coolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat artikel is nu weer verdwenen van RTVUtrecht... ik proef weer een cover-up-complot van Wolfsen!
Hmmmm, hopelijk is het geen flauw studentengeintje...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef Nashje het volgende:
Vanavond om 20:30u uitgenodigd voor een kijkavond. Beetje vreemde tijd, niet? Wel een interessante kamer.
Dat moet bijna wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmmm, hopelijk is het geen flauw studentengeintje...
Je zou bijna zeggen van wel... of het is een huis vol met voetbalhaters en zoeken ze gelijkgezinden...quote:
Ja daar zit ik zelf natuurlijk ook over te denken, maar zouden ze het niet expres kunnen doen om te kijken wie die kamer echt zou willen hebben? Of is dat te mooi om waar te zijn. Wat zouden jullie doen, gaan of niet? Moet natuurlijk ook van het zuiden komen. Ze woonden met z'n 2en daar, is een kamer op de Uithof in die flats van de SSH maar dit is buiten de SSH om (hoewel er wel bij stond dat je moest ingeschreven staan).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmmm, hopelijk is het geen flauw studentengeintje...
Zo niet, succes!
Dat laatste vind ik maar een vaag verhaal... weet je zeker dat het niet om onderhuur gaat? Het kan ook wel legaal zijn hoor, weet niet echt veel van wonen via de SSH af.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja daar zit ik zelf natuurlijk ook over te denken, maar zouden ze het niet expres kunnen doen om te kijken wie die kamer echt zou willen hebben? Of is dat te mooi om waar te zijn. Wat zouden jullie doen, gaan of niet? Moet natuurlijk ook van het zuiden komen. Ze woonden met z'n 2en daar, is een kamer op de Uithof in die flats van de SSH maar dit is buiten de SSH om (hoewel er wel bij stond dat je moest ingeschreven staan).
Heb gister terug gemaild of ze niet in de gaten hadden dat dan Oranje moet aantreden, maar dat hadden ze wel. Toch zouden ze nog ff kijken, niets meer gehoord. Waren 10 man uitgenodigd, waarvan hij verwachtte dat er 7 zouden komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Dat kan natuurlijk ook nog, dat ze er een voetbalavond van gaan maken en degene die in de mooiste oranje-outfit komt kiezen voor de kamer....
Vage shit zeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb gister terug gemaild of ze niet in de gaten hadden dat dan Oranje moet aantreden, maar dat hadden ze wel. Toch zouden ze nog ff kijken, niets meer gehoord. Waren 10 man uitgenodigd, waarvan hij verwachtte dat er 7 zouden komen.
Je kan altijd nog hier voetbal gaan kijken op de Uithof, is best gezellig: http://www.cambridgebar.nl/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb gister terug gemaild of ze niet in de gaten hadden dat dan Oranje moet aantreden, maar dat hadden ze wel. Toch zouden ze nog ff kijken, niets meer gehoord. Waren 10 man uitgenodigd, waarvan hij verwachtte dat er 7 zouden komen.
Ben benieuwd met wat voor slappe smoezen die thee-o-fiel komt. Ik ga niet luisteren, dat is tegen mijn principes maar wie luistert wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
Coen en Sander show gaan de burgemeester interviewen om 17.45 uur over de scherme
Hier te luisteren: http://wk.bnn.nl/
( C en S show staat voor het stadhuis met mobiele studio)
Ik luister, Henk Westbroek is er nu als gastquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd met wat voor slappe smoezen die thee-o-fiel komt. Ik ga niet luisteren, dat is tegen mijn principes maar wie luistert wel?
waarom heb je de avatar van BSB?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik luister, Henk Westbroek is er nu als gast
Flikker toch een eind op, de gemeente maakt het de ondernemers gewoon onmogelijk. Wanneer flikkert dat incompetente figuur op?quote:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/245593quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:16 schreef Q. het volgende:
Tegen de tijd dat ze dit hebben beslist is er natuurlijk nergens meer een scherm te krijgen.
Goh.quote:Grote videoschermen allemaal verhuurd
BAARN - Het huren van een groot videoscherm is bijna onmogelijk geworden. Volgens verhuurbedrijf Audivio in Baarn is er in heel Nederland nauwelijks meer een scherm te krijgen.
Veel van die schermen zijn verhuurd aan de horeca voor de halve finale op het WK vanavond wanneer Nederland tegen Uruguay speelt.
Er wordt nog uitgeweken naar bedrijven in Scandinavië, maar dan moet wel in de buidel worden getast: verhuurprijzen van 13.000 euro zijn geen uitzondering.
Ik niet meer. Ik schaam me dood voor dit incompetente bestuur. Ze kunnen echt HELEMAAL NIETS.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:57 schreef Nielsch het volgende:
Sander begon met te vertellen dat hij een trotse inwoner van Utrecht is.
Je moet toch wat hé... In Amsterdam @ Museumplein waren er enkele tientallen duizenden mensen, waaronder waarschijnlijk een groot gedeelte uit Utrechtquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef Q. het volgende:
Zo kijkt men voetbal in Utrecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt gemeente!
Ja, daar was het waarschijnlijk wel te zien. Ik ben behoorlijk lang en stond behoorlijk vooraan maar ik kon het nog maar matig zien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je moet toch wat hé... In Amsterdam @ Museumplein waren er enkele tientallen duizenden mensen, waaronder waarschijnlijk een groot gedeelte uit Utrecht
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef Q. het volgende:
Zo kijkt men voetbal in Utrecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt gemeente!
http://dnu.nu/artikel/255(...)-volop-buitenkijkersquote:Geen scherm buiten, dan maar in het raam. Dan kan je de wedstrijd ook van buitenaf zien. Honderden mensen staan te kijken, obers sjouwen met bladen vol bier. Iets minder handig dan een buitentap maar het schijnt de Utrechtse autoriteiten een hoop politie-inzet te hebben gescheeld, maar niet heus.
Utrecht heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt door de vertoning van wedstrijden op buitenschermen feitelijk onmogelijk te maken. Onder meer op de Neude en bij café De Zaak hebben voetbalfans zich dinsdagavond moeten behelpen met veel minder fraaie schermen dan het geval had kunnen zijn. Maar ook zonder de buitenschermen werd er volop bier genuttigd en wemelde de stad van de politie. En een half uur na afloop waren de feestelijkheden echt niet afgelopen.
Alsof ze dat ooit gaan doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef zatoichi het volgende:
Wanneer komt de gemeente/burgemeesetr eens met een goede verklaring (en geven ze toe dat ze er helemaal naast zaten/zitten)?
Dan gaat misschien de gemeente een scherm neerzetten? Die dus nu extra duur zijn. En dan op kosten van de belastingbetaler he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Paul het volgende:
Ik verwacht zondag gewoon een megascherm klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |