Eva, leuk zaakje, laat ik ook altijd mn kleren stomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef DennisMoore het volgende:
-edit- Ah, via Google Maps zie ik dat er bij Q in de straat een kledingreparatiewinkeltje zit.
Ja nouja ik denk dat het ook gewoon een vicieuze cirkel is. Juist omdat iedereen denkt dat er niks te doen is, gaat iedereen weg in de weekends/vakantie. En ja dan is het ook logisch dat het is uitgestorven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Toch vreemd, wonen er zoveel studenten (meer dan 1000 toch?) en dan is het zo uitgestorven? Ik kan me je tweestrijd indenken. Aan de andere kant is het centrum op 10 minuten fietsen, is de bereikbaarheid met OV en fiets ook goed dacht ik zo, dan kun je idd beter een mooie kamer hebben.
Nou, terwijl ik erbij stond effe nieuwe knoop eraan voor 3 euro. Puik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:20 schreef Q. het volgende:
Eva, leuk zaakje, laat ik ook altijd mn kleren stomen.De kleine zelfstandige een beetje steunen.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, terwijl ik erbij stond effe nieuwe knoop eraan voor 3 euro. Puik.
De IBB!!! Beste feesten waar het altijd helemaal fout gaat. 3 weken geleden had ik er nog zo eentje. Uiteindelijk moest de politie de laatste feestgangers weg werken om 7uur omdat het anders helemaal uit de hand zou lopen, mooie avondquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:26 schreef The6thgate het volgende:
Tuindorp West Complex. Die staan bekend om de gallerijfeesten./
Ik kan me een huisfeest daar herinneren waar ik om 7 uur 's ochtends de keuken inliep na een nacht feesten. Bleek dat alle huisgenoten al lagen te slapen en er alleen nog maar gasten keihard aan het zuipen waren...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De IBB!!! Beste feesten waar het altijd helemaal fout gaat. 3 weken geleden had ik er nog zo eentje. Uiteindelijk moest de politie de laatste feestgangers weg werken om 7uur omdat het anders helemaal uit de hand zou lopen, mooie avond
Zo was het dus bij ons ook, alleen een paar huisgenoten sliepen nog niet en wouden ons weg hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kan me een huisfeest daar herinneren waar ik om 7 uur 's ochtends de keuken inliep na een nacht feesten. Bleek dat alle huisgenoten al lagen te slapen en er alleen nog maar gasten keihard aan het zuipen waren...
Tuurlijk, had weer even moeten afkloppen ofzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zakenreis...donderdagochtend ben ik weer terug in mijn stadsie![]()
Ik moet trouwens zeggen dat die schipholboog echt een uitkomst is, ik moet er niet aan denken dat ik 's ochtendsvroeg met mijn brakke kop weer zou moeten overstappen op Duivendrecht..
De volgende keer in de goede trein stappen dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk, had weer even moeten afkloppen ofzo.
Ik stond dus niet met mijn brakke kop op Duivendrecht, maar mocht wel fijn via Amsterdam Centraal
Nee....de NS had weer fijn een wissel stuk gemaakt en kon niet meer langs de schipholboog.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
De volgende keer in de goede trein stappen dus.
Ik heb fijn op mijn vuvuzela geblazan vanaf een balkon 10 hoog van een flat in Overvechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Neelix het volgende:
Ik fietste gisteravond na de wedstrijd over de straatweg, man wat een idioten daar allemaal! Net alsof we kampioen waren geworden ofzo.
Kon je niet naar huis lopen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Blik het volgende:
Ik ben wel eens in slaap gevallen in de trein van Tilburg naar Den Bosch, waar ik wilde overstappen naar Utrecht. Gelukkig kon ik in Nijmegen nog de allerlaatste trein naar Utrecht halen. Ik moest alleen wel mijn vriendin wakker bellen of ze me kon ophalen omdat de laatste bus al weg was (en ik had geen geld om een taxi te betalen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |