Je bedoelt die met dat stelletje rustig op de bank en dat dan die luidruchtige vriend binnenkomt, die voor het gemak ook maar gezellig een schapenhoeder, een stel flamboyante nichten, een brandweerkoor en nog allerlei anderen uitgenodigd heeft?quote:
What's brown and sounds like a bell? Dúng!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:18 schreef Frollo het volgende:
Je bedoelt die met dat stelletje rustig op de bank en dat dan die luidruchtige vriend binnenkomt, die voor het gemak ook maar gezellig een schapenhoeder, een stel flamboyante nichten, een brandweerkoor en nog allerlei anderen uitgenodigd heeft?
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
What's brown and sounds like a bell? Dúng!.
Dat is 1 van de bestequote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef Kiepkantel het volgende:
Eric Idle komt het huis van zijn ouders (arbeidershuisje) om hen op te biechten dat hij mijnwerker wil worden. Hij krijgt van zijn ouders (Terry Jones en Graham Chapman) om zijn oren omdat vader zijn hele leven hard heeft moeten werken als acteur en moeder is moe en afgeleefd van het avond aan avond over die rode loper lopen. En dan heeft zoon de gore moed om hen te komen vertellen dat hij mijnwerker wil worden !![]()
JAAAA die dus.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bedoelt die met dat stelletje rustig op de bank en dat dan die luidruchtige vriend binnenkomt, die voor het gemak ook maar gezellig een schapenhoeder, een stel flamboyante nichten, een brandweerkoor en nog allerlei anderen uitgenodigd heeft?
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
Mr. Bertenshaw and his sick wife in a hospital waiting room.
Doctor: Mr. Bertenshaw?
Mr. B: Me, doctor.
Doctor: No, me doctor, you Mr. Bertenshaw.
Mr. B: My wife, doctor...
Doctor: No, your wife patient.
Sister: Come with me, please.
Mr. B: Me, Sister?
Doctor: No, she Sister, me doctor, you Mr. Bertenshaw.
Nurse: Dr. Walters?
Doctor: Me, nurse...You Mr. Bertenshaw, she Sister, you doctor.
Sister: No, doctor.
Doctor: No doctor: call ambulance, keep warm.
Nurse: Drink, doctor?
Doctor: Drink doctor, eat Sister, cook Mr. Bertenshaw, nurse me!
Nurse: You, doctor?
Doctor: ME doctor!! You Mr. Bertenshaw. She Sister!
Mr. B: But my wife, nurse...
Doctor: Your wife not nurse. She nurse, your wife patient. Be patient, she nurse your wife. Me doctor, you tent, you tree, you Tarzan, me Jane, you Trent, you Trillo...me doctor!
The sillier, the better..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |