Hoe erger ik me rot aan dat stom volk.
Ik was in de stad aan het lopen en er komt zo een facking dwerg, ja een facking dwerg neger uit de andere richting mij tegemoet. Ik dus gewoon normaal door willen lopen en dan kijkt die smerige aap mij strak aan alsof ik een stuk vlees ben.
Nou ja daar ben ik niet van gediend en heb hem even terugbetaald met een eveneens vieze blik.
Nou het lengte verschil wordt dus duidelijk zodra we dichterbij elkaar zijn, en nu besef ik me dat het een kleine botsingetje gaat worden. Ik geef gewoon niet toe, want ik loop op de rechterkant, en hij dus op de linkerkant van de stoep, en ja dat kan dus niet.
Ik, mooi ik - ja weet ik, had dus een grote klapmes in me zak, maar dat had ik nergens voor nodig tegen deze chimp mocht het op iets toch uitlopen. Hahaha.
Op de laatste moment wijkt hij heel even opzij en krijgt een nogal beduusde uitdrukking op zn gelaat. Waarvan ik denk dat ie nu zn fout beseft.
Hahaha, ik had ook eraan gedacht hem uit te schelden voor een neger of hem te bespuwen maar ja dat deed ik dus niet. Wel stopte ik vrijwel direct nadat hij voorbij was gelopen en bleef hem vies kijken. Maar ja, hij draaide zich niet eens om, en bleef doorlopen.
Klacht: vieze negert probeert mij te intimideren