Precies! Je moet echt heel heel heel dom zijn om daar de weg nog kwijt te rakenquote:
Tijd dat je je rijbewijs inlevert en lekker met de trein gaatquote:
Wat echter wel eens gebeurd is dat de rechterbaan vol zit met vrachtauto's, tuktuks en ander tuig. Mocht je er dan niet op tijd tussen kunnen komen is het héél ver rijden voor de volgende mogelijkheidquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:38 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Precies! Je moet echt heel heel heel dom zijn om daar de weg nog kwijt te raken
Maar dan ben je niet verkeerd gereden. Je intentie was om de goede baan te pakken die je wel gezien hebt. TS ziet dat nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat echter wel eens gebeurd is dat de rechterbaan vol zit met vrachtauto's, tuktuks en ander tuig. Mocht je er dan niet op tijd tussen kunnen komen is het héél ver rijden voor de volgende mogelijkheid![]()
Waar staat de trein dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tijd dat je je rijbewijs inlevert en lekker met de trein gaat
Nooit gehoord van Google Maps?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:34 schreef Drinky het volgende:
nou ik heb anders wel me rijbewijs in 8 lessen gehaald hoor!
Neemt niet weg dat het vréselijk irritant isquote:Op donderdag 24 juni 2010 03:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet verkeerd gereden. Je intentie was om de goede baan te pakken die je wel gezien hebt. TS ziet dat niet
Waar dat dan, in België waar ze niet eens de autosnelweg opgaan tijdens het lessen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:34 schreef Drinky het volgende:
nou ik heb anders wel me rijbewijs in 8 lessen gehaald hoor!
De snelweg is dan ook wel het makkelijkste van het hele autorijden..quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waar dat dan, in België waar ze niet eens de autosnelweg opgaan tijdens het lessen?
Niet als je nooit leert wat een dode hoek isquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De snelweg is dan ook wel het makkelijkste van het hele autorijden..
Daar gaat het fout. Son en Breugelquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
het is veel veranderd, maar net als naar Son en Breugel enzo vind ik het wel een verbetering.
Kwestie van een grote zware auto hebben. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet als je nooit leert wat een dode hoek is
Ik zou het niet weten maar rijd er doorheen zodat ik niet langst de vaart hoef als ik naar Gemert ga.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar gaat het fout. Son en Breugel![]()
Welke randdebiel noemt een dorp nou Son en Breugel
Son en Breugel zijn apartquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar gaat het fout. Son en Breugel![]()
Welke randdebiel noemt een dorp nou Son en Breugel
Nee anderhalfquote:
Luister naar deze wijze userquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |