Deze post meende ik niet ik was toen in een dronken bui Eindhoven is echt tofquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Jullie hebben een neppe tram in een vorm van een bus man, die Phileas.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Ideaal.je kunt nu elke afslag naar welke kansloze plek daar negeren, wil je toch ergens in die rampgemeente zijn dan moet je de hopenloze route nemen.
Amen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:06 schreef leolinedance het volgende:
Als je dit niet snapt zou je eigenlijk niet mogen rijden. Veel simpeler kan het niet gemaakt worden. En het is nog ideaal voor de doorstroming ook
HET WAS DONKER!quote:
En de verlichting van de snelweg was uitgevallen?quote:
Inderdaad. Nieuwe randwegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dit snapt iedereen...!
[ afbeelding ]
Rechtdoor A weg met de volgende afritten: Amsterdam, Den Bosch, Tilburg, Antwerpen.
Rechts N weg met alle overige afritten...
Moet je naar of richting Amsterdam, Den Bosch, Tilburg of Antwerpen ga je rechtdoor... Hoef je niet naar of richting Amsterdam, Den Bosch, Tilburg of Antwerpen ga je rechts... TS lever je rijbewijs maar in!
En om nog ff terug te komen op die beren... Het schijnt dat ze bij Landgoed de Wielewaal een nest hebben. Geen hol... een nestBovenin de boom samen met een eland
Klopt, maar mijn koplampen waren zwak(solar flares) en ik wist de weg niet afkomend van Leende neequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
En de reflectoren van de borden werkten niet meer, je koplampen waren kapot èn je wist de weg überhaupt niet?
Ik kan binnendoor rijden in eindhoven en de dorpen er omheen, op wegen die ik nog nooit heb bereden en dan kan ik de weg terug wel gewoon vinden, maar die nieuwe randwegquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad. Nieuwe randweg![]()
Al die autisten hier...
Je moet de borden ook lezenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:43 schreef Drinky het volgende:
Echt wat een teringbende hebben ze er bij Eindhoven van gemaakt. Je hebt nu een A2 en een N2, het enige wezenlijke verschil er tussen is dat je bij de een wel een stel afslagen hebt en bij de ander niet.
Ik kom dus van Leende af en moet richting stratum, maar mis daarbij de afslag naar het centrum. "Geen probleem, ik pak de volgende afslag", denk ik dan.
Nee hoor, ik moet eerst helemaal naar Best, dus aan de andere kant van Eindhoven, om van de snelweg af te kunnen, helemaal omgereden vanwege die bende daar
Klacht: Randweg/snelweg Eindhoven, wat een advancedpauwer doolhof
subklacht: Ik ben kei lekker
waar staan die borden dan? Nooit gezien!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef Beauregard het volgende:
Een onwijze prutser ben je, niets meer dan dat.
Speciaal voor mongolen als jij staan er levensgrote borden waarop meer dan duidelijk wordt gemaakt dat als je in EINDHOVEN moet zijn je de N2 moet nemen, die heeft AFSLAGEN naar EINDHOVEN. Waarheen? EINDHOVEN. Debiel.
OMGquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
waar staan die borden dan? Nooit gezien!
Kom je wellicht vanaf Best? Dan zie je ze niet namelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
en dat dan 50xquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De borden zoals die er nu ook hangenZo hangen ze overal op de randweg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |