abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83041313
Ik overweeg om make up te dragen,
ben 17 jaar en een man :$
het geeft gwn zo een chille huid.

Dus meiden, welk merk/product geeft een natuurlijke look? Want ik wil niet dat mensen het opmerken, wil gewoon dat ik kan zeggen dat het creme is.

Ik wil overigens alleen FOUNDATION dragen voor chillere huid..
Maar ik wi lgeen klodders gebruiken, dus gewoon weinig

Welke is mij aan te raden?
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_83041355
  zondag 20 juni 2010 @ 00:18:27 #3
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_83041358
:$
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_83041361
foundation en puisten
Valt alleen maar meer op hoor.

En wifeys?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83041394
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
foundation en puisten
Valt alleen maar meer op hoor.

En wifeys?
Heb geen puisten
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_83041428

homeau!
pi_83041435
voor het eerst heb ik om een topic moeten lachen
waarom wil je makeup gaan dragen ?
-
  zondag 20 juni 2010 @ 00:21:07 #8
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83041437
Doe het niet. Jongens horen geen 'chille' huid te hebben. Of het bepukkeld, of stoppels. Geen gave baby huid.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  zondag 20 juni 2010 @ 00:21:11 #9
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83041440
waarom wil je het 'chill' hebben? Wat is mis met je huid?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 20 juni 2010 @ 00:22:02 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_83041470
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_83041478
je moet eens op smegma zoeken

is een zeer onopvallende creme uit natuurlijk sappen gemaakt!
$$$$$$$$$$$$$$$
  zondag 20 juni 2010 @ 00:23:14 #12
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83041517
je ziet er wel beter uit met makeup, allen dat gaat zo tegen mij natuur in Ik ken iemand dit wel degelijk make-up draagt (man). Ik geef toe hij ziet er knap uit maar ik heb er niet veel mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83041529
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Koeketrommel het volgende:
Doe het niet. Jongens horen geen 'chille' huid te hebben. Of het bepukkeld, of stoppels. Geen gave baby huid.
Vrouwen houden niet van dat soort fratsen bij mannen, idd.

Mannen daarentegen houden wèl van zo'n babyhuidje. Misschien doet hij het voor hen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83041904
Pfff laat de vrouwenspulletjes aan de vrouwen over, alsjeblieft!
Do you think you will walk away untested?
pi_83042049
Je kan beter investeren in goede spullen om je onzuiverheden weg te laten gaan, investeer in de medibac kit van Dermalogica
pi_83042198
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrouwen houden niet van dat soort fratsen bij mannen, idd.

Mannen daarentegen houden wèl van zo'n babyhuidje. Misschien doet hij het voor hen.
nou vrouwen houden tog van babysfacjes?
pi_83042255
steel bij het ziekenhuis een spuit.

en doe deze spuit op een puistje en strek daarmee dus die puist uit door middel van in plaatst iets in te spuiten het er dus tegenovergesteld uit te zuigen
$$$$$$$$$$$$$$$
pi_83042957
Oh yeah TS, ga voor die 'fresh look'!!
pi_83042986
  zondag 20 juni 2010 @ 01:16:07 #20
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83043035
Nee. Vrouwen houden niet van babyface. Das voor baby's.
Echte mannen hebben geen 'chille' huid.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_83043194
ts is een crossdresser
  zondag 20 juni 2010 @ 01:40:26 #22
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_83043548
Pfffff Yak
Ga toch gewoon onder de zonnebank. Natuurlijk niet goor poepbruin bakken he
Rayen 2½ jaar!
  zondag 20 juni 2010 @ 02:14:34 #23
244933 trovey
Nachtoele
pi_83044144
Zou het niet doen....bij veel vrouwen is het al niet mooi( omdat heel veel denken dat ze het zo'n beetje met een plamuurmes erop moeten smeren ) laat staan bij een man
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 20 juni 2010 @ 03:00:46 #24
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_83044768
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:17 schreef Jason__ het volgende:
Ik overweeg om make up te dragen,
ben 17 jaar en een man :$
het geeft gwn zo een chille huid.

Dus meiden, welk merk/product geeft een natuurlijke look? Want ik wil niet dat mensen het opmerken, wil gewoon dat ik kan zeggen dat het creme is.

Ik wil overigens alleen FOUNDATION dragen voor chillere huid..
Maar ik wi lgeen klodders gebruiken, dus gewoon weinig

Welke is mij aan te raden?
Getinte dagcreme
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_83047110
quote:
Op zondag 20 juni 2010 03:00 schreef purplerose het volgende:

[..]

Getinte dagcreme
Dit zou een optie kunnen zijn inderdaad. Nivea heeft er een in de For Men serie en Etos eigen merk volgens mij ook. Maar ik ken geen mannen die dat gebruiken dus ik heb geen idee of die een plamuureffect geeft en of die fijn is. Getinte dagcreme voor vrouwen geeft vaak wel een vies onnatuurlijk tintje en bevat veel teveel pigment naar mijn mening maar ik kan me voorstellen dat ze dit voor mannen enigszins hebben aangepast.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:33:27 #26
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_83048263
Ik zou lekker deze creme gaan gebruiken: http://www.lush.nl/cosmetic-lad-45g.2408.html Speciale creme voor mannen en verder zou ik je gezicht gewoon lekker met rust laten, een goede creme kan wonderen doen en deze is speciaal voor mannen.
Overigens heb je ook nog andere producten op die site die je misschien wel lekker vindt en misschien woon je wel in de buurt van 1 van de winkels in NL. Ze hebben er ook colour supplement, dat geeft een foundation effect en dat kan je mengen met een creme (natuurlijk effect) of gewoon zo opsmeren (plamuur effect).

Alleen vind ik het niet erg mannelijk als je zo met je hoofd bezig bent.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:52:28 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_83048778
Doe jezelf een lol en koop een gezichtsbruiner als je er een beetje beter uit wil zien

En doe wat aan je zelfvertrouwen. Ga op karate of judo ofzo
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:53:59 #28
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_83048837
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dit zou een optie kunnen zijn inderdaad. Nivea heeft er een in de For Men serie en Etos eigen merk volgens mij ook. Maar ik ken geen mannen die dat gebruiken dus ik heb geen idee of die een plamuureffect geeft en of die fijn is. Getinte dagcreme voor vrouwen geeft vaak wel een vies onnatuurlijk tintje en bevat veel teveel pigment naar mijn mening maar ik kan me voorstellen dat ze dit voor mannen enigszins hebben aangepast.
Wat gevaarlijk! Misschien heeft die jongen wel een huidprobleem en jij smeert hem allerlei rare alternatieve middeltjes aan in plaats van hem eerst langs de huisarts te sturen! Wat onverantwoordelijk! Schaam jij je niet?

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_83048939
Ik zou iemand met huidproblemen dus nooit Lush aanraden. Als je ergens galbulten en irritatie van krijgt is het die troep wel.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:57:43 #30
285351 dalaiblama
too much bla
pi_83048943
Ik zou even bij een Douglas of Bijenkorf bij een MAC-stand binnenlopen voor goed advies.
MAC is een veelgebruikt merk door visagisten en die heeft een aantal foundations die ook voor mannen geschikt zijn.
Je kunt namelijk niet zomaar vrouwen make-up op je snuit smeren zonder er als een dragonball-Z Guido bij te lopen.
( dat zie je ook als mannen zelfbruiner e.d. gebruiken ).

Een heel nichterige vriend van mij die er overigens als een God uitziet is toen ook door iemand van MAC geholpen aan make-up en ik moet eerlijk zeggen dat het inderdaad nauwelijks te zien was.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:58:14 #31
285351 dalaiblama
too much bla
pi_83048964
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou iemand met huidproblemen dus nooit Lush aanraden. Als je ergens galbulten en irritatie van krijgt is het die troep wel.
Nou inderdaad; irritatiefactor is bijzonder hoog bij Lush producten.
pi_83048988
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat gevaarlijk! Misschien heeft die jongen wel een huidprobleem en jij smeert hem allerlei rare alternatieve middeltjes aan in plaats van hem eerst langs de huisarts te sturen! Wat onverantwoordelijk! Schaam jij je niet?

Ga ergens anders lopen trollen.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:59:56 #33
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_83049016
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen trollen.
Je snapt toch wel waar mijn reactie vandaan kwam he?
pi_83049091
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je snapt toch wel waar mijn reactie vandaan kwam he?
Nee leg eens uit? Wat is de overeenkomst tussen ernstige lichamelijke klachten zoals epilepsie en 'oh gut, mijn huid is niet zo egaal als ik zou willen'?
En waar heb ik gezegd dat er geen sprake is van een huidprobleem en dat een arts nergens voor nodig is?

Of weet je wat, leg dat maar lekker in dat andere topic uit. Of niet, aangezien je gewoon zit te trollen.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:08:21 #35
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_83049220
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:58 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Nou inderdaad; irritatiefactor is bijzonder hoog bij Lush producten.
Je hoeft niet meteen grote verpakkingen te kopen, je kunt ook proefjes vragen, dan kan je kijken of het niet irriteert.

Dream Cream bodylotion is echt heel helend op eczeem en dat soort dingen.
pi_83049502
quote:
Dat is alleen tegen acne toch? TS zegt dattie geen puisten heeft.

Mijn ervaring is trouwens dat de irritatie op een product evenredig stijgt met de prijs. Als er vervolgens ook nog eens op staat dat het geschikt is voor de gevoelige huid kan ik er helemaal op rekenen dat ik er een flinke reactie op krijg. Heb van alles geprobeerd van Clinique, Lush, Louis Widmer, Nivea, Eucerin etc. maar mijn huid doet het het beste op de allergoedkoopste crèmes waar verder niks in zit.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:18:58 #38
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_83049505
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee leg eens uit? Wat is de overeenkomst tussen ernstige lichamelijke klachten zoals epilepsie en 'oh gut, mijn huid is niet zo egaal als ik zou willen'?
En waar heb ik gezegd dat er geen sprake is van een huidprobleem en dat een arts nergens voor nodig is?

Of weet je wat, leg dat maar lekker in dat andere topic uit. Of niet, aangezien je gewoon zit te trollen.
OMG.

Ze bestaan echt
pi_83049537
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is alleen tegen acne toch? TS zegt dattie geen puisten heeft.

Mijn ervaring is trouwens dat de irritatie op een product evenredig stijgt met de prijs. Als er vervolgens ook nog eens op staat dat het geschikt is voor de gevoelige huid kan ik er helemaal op rekenen dat ik er een flinke reactie op krijg. Heb van alles geprobeerd van Clinique, Lush, Louis Widmer, Nivea, Eucerin etc. maar mijn huid doet het het beste op de allergoedkoopste crèmes waar verder niks in zit.
Ik kan ook niet tegen clinique/nivea/etc maar hier wel tegen..... En ik heb niet eens acne maar kreeg er een super gave huid van..
pi_83049566
O ik heb trouwens wel een serum waar je een extreem zachte huid van krijgt, kleurloos.

Anders snap ik de TS niet echt
pi_83049725
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kan ook niet tegen clinique/nivea/etc maar hier wel tegen..... En ik heb niet eens acne maar kreeg er een super gave huid van..
Klinkt goed. Zal eens kijken of ik ergens testertjes op kan snorren.
pi_83049806
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Klinkt goed. Zal eens kijken of ik ergens testertjes op kan snorren.
Ik zou dan de skin rescue set nemen (hydraterend) die is veel milder en vochtinbrengend. Heb het de hele winter gebruikt, af van mijn droge huid, geen eczeem meer en kan nu beter gewone crèmes verdragen doordat m'n huidconditie goed is.(Samen met skin smoothing cream) En daarvoor de Medibac kit en ergens tussendoor nog sheer moisturizer (zonder tintje, met glitters...) die vond ik iets minder fijn, maar misschien is die met het tintje wel fijn voor de TS!
  zondag 20 juni 2010 @ 12:32:31 #43
270030 Supperboeren
Rock is On!!!
pi_83049905
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Homeau!
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
  zondag 20 juni 2010 @ 17:00:16 #44
305790 i-love-noodles
----> lol <-----
pi_83060975
Zoen een x met een plamuur barbie, je kent ze wel, van die uber-sletten.
Hierna loop je over straat, krijg je positieve reacties? Haal dan make-up voor je eigen.
Krijg je negatieve reacties, was dan je smoel en blijf verder van de make-up af!!
[quote]Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Weka het volgende:
Niks mis met een homo, maar ik zie een walrus ook liever niet ze tong in een ander dier stoppen.
pi_83064295
Chille huid
pi_83064456
Koop gewoon een goede dagcreme en reinig je huid iedere avond, en als je dan toch ngo overweegt om make-up te dragen kun je het best foundation door je dagcreme doen.
pi_83079920
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef dalaiblama het volgende:
Je kunt namelijk niet zomaar vrouwen make-up op je snuit smeren zonder er als een dragonball-Z Guido bij te lopen.
( dat zie je ook als mannen zelfbruiner e.d. gebruiken ).

pi_83118107
man ik hou van dit topic
Le deuxième sexe
  maandag 21 juni 2010 @ 21:32:11 #49
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_83119095
Ben benieuwd of die al wat van ons advies heeft geprobierd
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_83435123
TS is homo?
pi_83435182
quote:
Op zondag 20 juni 2010 03:00 schreef purplerose het volgende:

[..]

Getinte dagcreme
Nutella
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_83435631
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef purplerose het volgende:
Ben benieuwd of die al wat van ons advies heeft geprobierd
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doe jezelf een lol en koop een gezichtsbruiner als je er een beetje beter uit wil zien
Teveel zelfbruining opgedaan

pi_83443629
Ts met zijn verzonnen topics.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:50:00 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83443669
Fake crap
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties