Ik geloof dat onze tips niet op prijs worden gesteld aangezien hij niet meer reageert. Of hij is zijn bierbuik aan het wegwerken dmv wat trimmenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jullie vrouwen ook altijd met jullie praktische oplossingen!! die jongen wil gewoon een beetje begrip...empathie...
Wat een gelul. Een relatie wil niet zeggen dat je ergens moet zitten als je dat niet wilt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Thnx voor dit bericht.
Ik heb zo af en toe momenten dat ik me alleen voel en verlang naar een partner. Iemand waarmee ik lief en leed kan delen, tegen wie ik 's avonds aan kan kruipen in bed. Iemand met wie je samen door het leven gaat. Tegelijkitair besef ik dat het bovenstaande nooit zonder schaduwzijde komt. Die schaduwzijde heb jij zojuist haarfijn beschreven. Ik voel me ineens heel vrij en heel gelukkig nu. Dank je
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Een relatie wil niet zeggen dat je ergens moet zitten als je dat niet wilt.
Nee hoor. Daar ben je namelijk zelf bij, dus laat je dat niet gebeuren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
Relaties betekenen doorgaans wel rekening houden met elkaar, en elkaar tegemoet komen.... envoor je het weet zit je in een situatie zoals TS.
Stappen is per definitie iets zonder de vrouwtjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat is echt onzin. neem haar dan gewoon mee als je met je vrienden op stap gaat. met stelletjes uitgaan is dat burgerlijk? nee, dat is voor 40+ gewoon wat bij de leeftijd kan passen. terrasje, cafe, expositie etc
maar als je uit 82 komt en je hebt nu al zo'n burgerlijk leven![]()
Dat heb je zelf in de hand. Als mijn vriend even een weekje geen trek in me heeft is dat ook prima. Maar aangezien we beiden heel druk zijn vinden we het leuk om elkaar te zienquote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Relaties betekenen doorgaans wel rekening houden met elkaar, en elkaar tegemoet komen.... envoor je het weet zit je in een situatie zoals TS.
rekening met elkaar houden is inderdaad het begin van het einde...de doodsteek voor elke relatie!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dank voor de tip, dan peuzel ik de laatste 2 broodjes ook op, die ik eigenlijk voor hem heb laten liggenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
rekening met elkaar houden is inderdaad het begin van het einde...de doodsteek voor elke relatie!
Niet per se, met mijn ex hadden we samen mete en groep ook veel lol zonder elkaar in de weg te lopenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stappen is per definitie iets zonder de vrouwtjes.
dat je er überhaupt aan dacht die misschien te laten liggen...wat enorm burgerlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dank voor de tip, dan peuzel ik de laatste 2 broodjes ook op, die ik eigenlijk voor hem heb laten liggen
Wauw werkte alles maar zo eenvoudig. Dus omdat je er zelf bij bent laat je iets niet gebeuren?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar ben je namelijk zelf bij, dus laat je dat niet gebeuren.
ja opzich werkt het zo makkelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wauw werkte alles maar zo eenvoudig. Dus omdat je er zelf bij bent laat je iets niet gebeuren?
Een relatie heb je niet in je eentje. Die heb je samen. Dat betekent dus soms ook gewoon onderhandelen, toegeven, de ander zijn zin geven, je eigen wil doordrukken.
Als je idd niet wil dat bepaalde dingen gebeuren dat ben je single, zoals ik
Eens met je tweede zin. Geven en nemen da's allemaal prima, (hoewel het wel zo fijn is als dat een beetje organisch gaat, zonder dat je het idee hebt dat het echt onderhandelen is), maar ik mis even het gedeelte waarin het moet eindigen op de bank naast TS. Daar ben je wel degelijk zelf verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wauw werkte alles maar zo eenvoudig. Dus omdat je er zelf bij bent laat je iets niet gebeuren?
Een relatie heb je niet in je eentje. Die heb je samen. Dat betekent dus soms ook gewoon onderhandelen, toegeven, de ander zijn zin geven, je eigen wil doordrukken.
Ik spreek uitsluitend voor mezelf. Ik ben idd blij en beter af alleen en die post van TS herinnerde me er weer even aan waaromquote:Op zondag 20 juni 2010 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja opzich werkt het zo makkelijk
als dat is hoe jij een relatie omschrijft zou ik zeggen dat je idd beter alleen kunt zijn omdat je blijkbaar geen ruggengraat meer over hebt in een relatie
Wat een poep. Je kunt best een goede relatie hebben, rekening houden met elkaar en toch doen wat je zelf wilt.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
IK kan dat niet. Maar jij misschien welquote:Op zondag 20 juni 2010 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een poep. Je kunt best een goede relatie hebben, rekening houden met elkaar en toch doen wat je zelf wilt.
ik ga vaak genoeg uit met vrienden, waarbij iedereen een of meerdere vriendinnen meeneemt. dat is gewoon leuk. misschien is het voor TS ook goed om wat andere vrouwen te leren kennenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stappen is per definitie iets zonder de vrouwtjes.
Volgens mij heeft het meer te maken met het zoeken/vinden van een partner die echt bij je past, communiceren en open en eerlijk zijn over je wensen en verlangens en elkaar wat gunnen. En een hekel hebben aan sleur natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef ShadyLane het volgende:
Tuurlijk kan dat. Daarom willen we ook (vrijwel) allemaal wel een relatie. Maar het is kennelijk toch niet zo eenvoudig, want wat Leonidas beschrijft sluipt er bijzonder vaak toch in, ruggengraat of niet.
staat er nou ga is dood in je plaatje?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
IK kan dat niet. Maar jij misschien wel
niet iedereen vraagt zich dat af na een relatie hoor?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:14 schreef ShadyLane het volgende:
En allemaal vinden we dat dat bij ons niet het geval is, want wij kiezen er zelf voor om rekening te houden met onze partner, en we doen het graag, en voelen ons totaal niet beperkt in onze vrijheid. Totdat de relatie uitgaat. Dan vragen we ons af hoe het er zo ongemerkt in heeft kunnen sluipen.
Is normaal menselijk denk ik.
sowieso, als je er tijdens de relatie geen last van hebt, dan is het ook niet iets om achteraf spijt van te hebben...hooguit iets om mee te nemen in je volgende relatie...quote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iedereen vraagt zich dat af na een relatie hoor?
het is niet zo alsof het bij elke relatie standaard gebeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |