Kankermercedessen ook altijdquote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef RenRen- het volgende:
Zo zeg, worden we getikt door een dikke vette mercedes die geparkeerd stond. We reden net het tankstatiom uit, hij rijdt weg uit zn plek, kijkt hij star de andere kant op en tikt ons. Zegt hij 'dit is niet de plek om in te halen he?'
Liiichte schade, heul licht, maar mn moeder wou toch een schadeformulier invullen. Die vent vond dat de schade niet zijn schuld was, roept dat we zn nummer op moeten schrijven en rijdt weg. Dusss nu zijn we opweg naar het politiebureau om hem aan te geven. Wegrijden na een ongeval.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is dat mijn ma mijn kamer op kwam om te kijken of ik nog leefde.. Anders sliep ik nu nog denk ik
Nee, oud verrot vlees wat hier allang weg had moeten zijn.quote:
Niet nieuw, en redelijk aandachtsgeil, dus sla je slag.quote:
Lekker straight to the point.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Niet nieuw, en redelijk aandachtsgeil, dus sla je slag.
Ga je onder de zonnebank liggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef livalo het volgende:
Ik heb het kouddd. Waar blijft dat mooie weer waarin ik in het park kan liggen? Nu kan ik me totaal niet concentreren.
Tsja, ik vind 13 wel heel jongquote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Niet nieuw, en redelijk aandachtsgeil, dus sla je slag.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, oud verrot vlees wat hier allang weg had moeten zijn.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Of wacht, had je het over jezelf?quote:
Gingen wij dat nog doen?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef livalo het volgende:
Ik heb het kouddd. Waar blijft dat mooie weer waarin ik in het park kan liggen? Nu kan ik me totaal niet concentreren.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA."Terug naar KLB"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik post gewoon waar ik wil. Momenteel zijn dat de KLB SC, PUB SC, Wedclub en wat topics in KLB/PUB/R&P/UVT.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Die heb ik niet.quote:
12?! Duuudequote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef Jotcha het volgende:
Ik zag gister trouwens een![]()
![]()
meisje. Bleek ze achteraf 12 te zijn
![]()
Hoi, ik ben Lieke, ik ben 13 jaar en ik ben heel aandachtsgeil. Ik ben heel naïef, kinderen worden door de ooievaar gebracht en alcohol is vies.quote:
Whut? Parkhoppen?quote:
Er zijn geen knappe meisjes in de omgeving van West Maas en Waal.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef Jotcha het volgende:
Ik zag gister trouwens een![]()
![]()
meisje. Bleek ze achteraf 12 te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |