quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?
Ik kan laforest niet zien kleffen maar oke. Wat een droeftoeterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.
Nee ik hoop dat ie iemand tegenkomt die dat niet bij hem fliktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe moet dit goedkomen dan?
'Ok schat, je hebt me te kakken gezet op internet en blijkt je tieten regelmatig uit te lenen aan vreemde oude mannen, maar ik hou nog steeds van je, kom, let me fuck the laforest out of you?
Die mag je wel veroorzaken bij mijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?
WOAR?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet er weer even in komen, geef me wat tijd.
Ergens later in dit relletje wil ik het trouwens hebben over die foto in KPD met énorme scheeruitslag, en tips hoe dat te voorkomen en/of camoufleren. Dat kan ook écht niet online. Maar dat terzijde.
Doe maar hebben we straks misschien weer een Fok soap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die mag je wel veroorzaken bij mij
Zo klinkt het leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Neh, tis wel klaar zo.quote:
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegd..
Dit topic gaat te snel voor sommige mensen
Iets met trollen, was juist leuk om al die mensen te zien kotsen en gaan van: eewww stop daarmee
was echt lachen.
En dan is het wel goed natuurlijk, ook een topic in kpd en een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die mag je wel veroorzaken bij mij
Dat welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |