Zelfs dat is al te teveel een waste of energy!quote:
Dat staat los van de handen om de tieten van laforest en dat je zegt dat gelijk staat aan een relatiequote:
Het is hier een TOP FOK!rel, dan mag ik de boel in de extremen trekkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ga er dan niet automatisch vanuit dat iedereen dat is
Oh, daarom keek die vrouw laatst zo raarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik zit ook altijd bij random vrouwen die ik tegenkom op straat aan hun tieten. Want het is toch niets intiems ofzo.
Idd, kan hij vrij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook erger dat zij het heeft gedaan. Laforest is nou eenmaal een mongool.
pics?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik zit ook altijd bij random vrouwen die ik tegenkom op straat aan hun tieten. Want het is toch niets intiems ofzo.
Moet zij maar online komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Iedereen haten op laforest, maar dat wijf zou ook écht beter moeten hebben geweten. Dat laforest geen reet geeft om een andere gast zijn relatie is zijn probleem, maar zij pist er nog viezer op.
je vertrouwen in de mensheidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en op[ die foto uit laforest zn fotoboek zit ie met zn andere hand in dr broek amar verder is er niks gebeurd hoor. vast
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is hier een TOP FOK!rel, dan mag ik de boel in de extremen trekken
ps. vanavond nog wat te doen
Een beetje? Hij alleen lijkt mequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar goed. Ik hoop dat het.. wel allemaal een beetje goed komt, ondanks dat dit absoluut niet leuk is voor Alex.
Want hij is wel een beetje degene die het meest geraakt is hierin.. eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef GooseFM het volgende:
Zelfs dat is al te teveel een waste of energy!
Van dr tiet gelikt, dat doet ze toch met taart?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef krioro het volgende:
Hey laforest, kreeg jij geen taart? Of had ze zelf alles al op?
Aan de tieten van iemands vriendin zitten, noem het maar niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
Alles voor de kunstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en op[ die foto uit laforest zn fotoboek zit ie met zn andere hand in dr broek amar verder is er niks gebeurd hoor. vast
Waarom kom ik jou nooit tegen op straat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
dan zou ik een relatie hebben met Duderinnetje sinds ik tijdens FOK!radio haar tepels met ijsblokjes bewerktequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
Pft, alsof je een meteen een relatie hebt als je aan iemands tieten zit en daar foto's van neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |