idd aan de 30 plussersquote:Op zondag 20 juni 2010 02:21 schreef trovey het volgende:
Ga slapen kind en laat het Internet over aan de mensen die zelf kunnen beslissen wanneer ze naar bed gaan.
04:19, mooie tijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:21 schreef trovey het volgende:
Ga slapen kind en laat het Internet over aan de mensen die zelf kunnen beslissen wanneer ze naar bed gaan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:30 schreef UltraBrain het volgende:
Niets zo geil als een kutje van 14 jaar oud!
En ik kan het weten, ik ben 52. Pik ze nog regelmatig op in de stad.
Dat zei ik laatst dus ook tegen een boze vader.quote:Op zondag 20 juni 2010 08:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
meisjes van 14 willen ook wel eens goed geneukt worden
Meer spinazie eten!quote:Op zondag 20 juni 2010 08:23 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst dus ook tegen een boze vader.
Drie dagen later was ik weer hersteld en kon ik weer op krukken het ziekenhuis uit.
Zo gestoord dat ik zaterda avond nog wat doe.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ts is echt gestoord!!!!!!!!!!!!
Wat doet dat aso jong nog online dan?
jezus wat een gore taal
Schele mongool.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef Druuna het volgende:
[..]
Oh je bent gestoord? Zeg dat dan even voor je een topic opent.
Pfff
Ik moes lachen terwijl ik wil haten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:57 schreef Zwolsboy het volgende:
TS kan niet accepteren dat zijn piemeltje nog steeds zo kaal is als een 6 jarige kleuter die nog bij mama lurkt.
TS kan nog niet fappen omdat zijn penis nog niet klaar is daarvoor en is al langs de dokter geweest waarom het niet lukt![]()
Schijnt niet waar te zijn hoorde ik laatst.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Red bull schijnt erg ongezond las ik laatst.
kkvieze slet ben jy k maak je kapotquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
kkjong!
Hou je gore bek tuig!!!!!!!!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |