Ja heb hem net de hele dag aangehad, en dit hoort gekreukt heb ik mij laten vertellen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:23 schreef bluejean het volgende:
D'r mag volgende keer wel eerst even een strijkboutje overheen, PF.Verders een leuk jurkje heur.
Eerlijk gezegd zijn die schoenen geen patser eronderquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
Kut kwaliteit, kut schoenen (heb geen andere die beter staan), en kut postuur
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
Kreeg wel commentaar van docente dat ik te verleidelijk gekleed was. (!)
What is this?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
weer 't zelfde?quote:
schoenen lyken nogal huge zie je dat? spellingscorrectiequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
is t een BB? dan kunnen we pingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het was vandaag veel te warm om veel kleren te dragen
excuses, het is een onduidelijke foto
Leuk broekje en riemquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal wel 'huge' bedoelen, maar ja, ik heb wel van die plimsols, maar daar lijkt het weer in dat ik ontzettende grote poten hebquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef loqdawq het volgende:
[..]
schoenen lyken nogal udge zie je dat?
missch ziet het er al iets anders uit als je je veters wat strakker doet en anders vetertquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zal wel 'huge' bedoelen, maar ja, ik heb wel van die plimsols, maar daar lijkt het weer in dat ik ontzettende grote poten heb
Ik weet wat ze jou hebben verteld, maar ik zou 'm gestreken mooier vinden. Mocht je nu een gruwelijke hekel hebben aan strijken, dan vooral zo laten natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja heb hem net de hele dag aangehad, en dit hoort gekreukt heb ik mij laten vertellen?
Ik heb nog nooit iets gestreken, maar mijn mutti vertelde dat linnen gekreukt hoort. (Of het is het enige wat gekreukt blijft als je niet strijkt en zij strijkt ook nooitquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ik weet wat ze jou hebben verteld, maar ik zou 'm gestreken mooier vinden. Mocht je nu een gruwelijke hekel hebben aan strijken, dan vooral zo laten natuurlijk.
Leuk haar !quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |