Die hebben we dan tegoedquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef electronique het volgende:
Ik zou vandaag graag een spannende, leuke outfit posten maar ik had me vanmorgen verslapen
kan ook geen leuke schoenen meer aan, alleen slippers omdat mijn teen helemaal is ontstoken
Volgens mij hebben heel veel meisjes dat rokjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
leuk dat rokje heb ik ook! maar die schoenen zouden ook bij mijn oma in de kast kunnen staan..
Dan heeft jouw oma een goed gevoel voor stijlquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
leuk dat rokje heb ik ook! maar die schoenen zouden ook bij mijn oma in de kast kunnen staan..
Dat zei je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook op het EGFquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij hebben heel veel meisjes dat rokjeik dus ook
Himalaya zoutquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook op het EGFMaar heb hem nog nooit bij iemand gezien!
Ik kan ook heel slecht tegen de 'mijn oma heeft dat ook'-opmerking, daar val je bij mij altijd heel erg mee door de mand: mijn god, nog nooit gehoord van tijdloze klassiekers of zo?quote:
Mijn oma heeft ook zo een wit colbertje en zo een gestreepte top, maar aangezien zij geen account op fok heeft zie ik het nut er niet van in om haar hier bij te betrekkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:22 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik kan ook heel slecht tegen de 'mijn oma heeft dat ook'-opmerking, daar val je bij mij altijd heel erg mee door de mand: mijn god, nog nooit gehoord van tijdloze klassiekers of zo?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ook zo een wit colbertje en zo een gestreepte top, maar aangezien zij geen account op fok heeft zie ik het nut er niet van in om haar hier bij te betrekken!
Duuhhhquote:
is dat je fav pose?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
Vandaag dit jurkje, misschien doe ik er later op de dag hakjes bij aan, maar daar heb ik nu nog geen zin in
[ afbeelding ]
Kreeg wel commentaar van docente dat ik te verleidelijk gekleed was. (!)
Nee maar als ik met m'n ene hand omhoog een foto maak trekt m'n jurkje een beetje raar en valt m'n taille weg..quote:
En dat noemt ze te verleidelijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
Vandaag dit jurkje, misschien doe ik er later op de dag hakjes bij aan, maar daar heb ik nu nog geen zin in
[ afbeelding ]
Omgquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Dat snap ik echt niet, het is kei warm, en je draagt gewoon een leuk jurkje wat van de bovenkant compleet bedekt is, met een fatsoenlijke lengte om overdag te dragen. Het enige wat ik zie zijn blote benen. Als dat al verleidelijk isquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft gelijk, het zit um in de knopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
Ja en vooral dat ze mij beschuldigd van het de situatie creëren van het eventueel 'seksueel intimideren' van haar mannelijke collega's. Niet dat die daar bezwaar tegen hebben, 'want je kon bijna alles zien'.
HAHAHAHAHAHAHA
OMG! Ik voel mij nu haast seksueel geïntimideerd dat zij mijn benen constant heeft lopen begluren
De mevrouw is jaloers denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |