Houd het dan maar bij bikini en maak de wereld een stukje beter vandaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef P.F het volgende:
Nou ik vind mijzelf het leukst in bikini dus je hebt wel een punt
Ik ben bang als ik er nu schoenen en vestjes bij aandoe ik het te truttig maak en dan kan ik weer wat nieuws verzinnen om aan te doen..
Die heb ik net uitgedaan want ik ga nu studeren..quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Houd het dan maar bij bikini en maak de wereld een stukje beter vandaag
Vest heb je op zich niet nodigquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef P.F het volgende:
Nou ik vind mijzelf het leukst in bikini dus je hebt wel een punt
Ik ben bang als ik er nu schoenen en vestjes bij aandoe ik het te truttig maak en dan kan ik weer wat nieuws verzinnen om aan te doen..
Dan draag je het dus niet behalve in het donker op de terugweg?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:22 schreef P.F het volgende:
Ja voor vanavond op de fiets, ik blijf tot 23.30
Ik denk dat ik deze aan doe want met een kort jurkje + hakken voel ik mij een beetje een giraffe/hert.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:19 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Wat voor schoentjes heb je? Er past best veel icm zo'n jurkje.
Schop het dan gewoon omhoog want dat topic is voor de discussies immers. Wel een leuk jurkje though.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar post nooit iemand, maar je hebt gelijk, heb er een foto bij gedaan
als je langsloopt hoor je zeker *pats pats pats pats* Word zo gek van die dingen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze aan doe want met een kort jurkje + hakken voel ik mij een beetje een giraffe/hert.
Maar dit zijn niet echt schoenenEcht van die platte nare dingen maar goed.
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze aan doe want met een kort jurkje + hakken voel ik mij een beetje een giraffe/hert.
Dan ben ik een beetje wiebelig op lange benen + dan roept een random neger uit de ghetto waar ik vandaan kom iets over mn benen en dan ga ik gelijk helemaal raar lopen van schrik, met wiebelbenen, net als vroeger op de middelbare school als de 6e klassers met zn alle naar je keken en wijzenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
En leuk jurkje met die "slippers"
Het babygiraffe-gevoel!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan ben ik een beetje wiebelig op lange benen + dan roept een random neger uit de ghetto waar ik vandaan kom iets over mn benen en dan ga ik gelijk helemaal raar lopen van schrik, met wiebelbenen, net als vroeger op de middelbare school als de 6e klassers met zn alle naar je keken en wijzen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan ben ik een beetje wiebelig op lange benen + dan roept een random neger uit de ghetto waar ik vandaan kom iets over mn benen en dan ga ik gelijk helemaal raar lopen van schrik, met wiebelbenen, net als vroeger op de middelbare school als de 6e klassers met zn alle naar je keken en wijzen
Oke, bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef Telekinetic het volgende:
Ik draag elke dag hetzelfde gewoon een trainingsbroek, t-shirt en een sweater da,s gewoon mijn vaste kostuum ik draag het eigelijk alleen niet als ik het aan het wassen ben.
Je glitterdingetje staat je anders primaquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een glitter-gevalletje, wil alleen niet goed op de foto. Shirts Vero Moda, legging AA, tas Givenchy, ketting H&M. En deze Pucci bril (jaartje geleden gekregen, maar eigenlijk nooit gedragen. Mocht iemand interesse hebben, PM!):
http://nl.giarre.com/images/EPUC/exlarge/ep605s.jpg
Oh en zwarte leren slippers met veel gespjes en riempjes en gedoe er onder (maar ik vind voeten stomdus die zet ik niet op de foto).
Dankjewel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je glitterdingetje staat je anders prima
leuk dat rokje heb ik ook! maar die schoenen zouden ook bij mijn oma in de kast kunnen staan..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef P.F het volgende:
Weer eens mijn rokje
[ afbeelding ]
Had een eindgesprek en iedereen zat al te grappen dat ik hem nu sowieso zou halen!!
Ik had wel vast haar daarna want dat is leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |