bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef monkeybrain het volgende:
Valt me trouwens op dat de prijzen in winkels nogal kunnen verschillen als je een andere valuta kiest.
Net weer een bestelling gedaan bij buyincoins, deze staat standaard op Euro. Heel handig want dan kun je de prijs moeilijk vergelijken met die van de concurrent in $$$Kun je wel in het menu veranderen maar het blijft irritant.
Net even via de Paypal rekenmachine zitten kijken welke valuta nu het goedkoopst is. In US dollars betaalde ik toch echt 30 cent minder op bijna $14![]()
Viel me een keer op bij een Britse winkel, scheelde me iets van 12 euro op 150 euro als ik in dollars betaalde
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)
3 uur was het toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de batterij tijden
Komen nog verzendkosten bij geloof ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar: http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws
Vet!!
Ik heb even gekeken bij een order van 4 kleinen dingen (0.154kg) (stylus, hoesje kabel, oortjes) is het 4 dollar, valt mee, het is nog altijd geodkoper (soms) dan focalprice.quote:
Is dat overigens de gemiddelde kwaliteit van hun webcams?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de goede orde met wat uitleg:
Punch Down Network UTP Cable Cutter Stripper
Features:
- Brand New,High quality.
- Easy and safe to use,punch down wires on modular connectors.
- Strip twisted-pair UTP/STP data cables and wires and terminates wires into 110 blocks.
- Great for CAT-5, CAT-5e, and CAT-6 data cable.
- Plastic punch down tool.
Btw... Iemand die dr Dre doppen al kunnen bestellen? Ik kan niet naar me shoppingchart etc..![]()
Ziet er opzich goed uit, veel items met FreeShipping enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
iemand al eens besteld bij: www.Madeinchina.com ?
Niet zo heel vele verstand van; maar een NDS lite is toch niet zo heel duur meer sind de NDSI uit is ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Ssonic het volgende:
brand new nds ds lite console Video Game Console System english version hot-sell
$ 105.72 ~ 112.00 /
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |