Elia heeft last van zijn voet, Affelay is twee keer goed ingevallen >> Affelay op links? En dan in de rust Van der Vaart eruit voor Robben, Robben op links en Affelay in het centrum.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:12 schreef Thermo18 het volgende:
Doe maar dit:
Wiel-Heitinga-Mathijsen-Braafheid
Bommel-de Jong (evt. iemand anders)
Kuyt-Vaart-Elia
Huntelaar.
Normaal elftal, sommige een kans geven, maar niet te veel wisselen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Geen probeer-elftal, alleen jongens die geel hebben vervangen.
De fout van vorige week was dat Van Basten Boulahrouz binnen de groep hield en de slechte stemming zo ook de resultaten ging beïnvloeden. Dat had geen flikker te maken met de opstelling tegen Roemenië.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef BrandX het volgende:
niet dezelfde fout maken als de vorige keer, maar gewoon de basis elf er in houden. Hoppa, gaan, wedstrijdritme vasthouden, enz.
Time fliesquote:Op zondag 20 juni 2010 20:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De fout van vorige week was dat Van Basten Boulahrouz binnen de groep hield en de slechte stemming zo ook de resultaten ging beïnvloeden. Dat had geen flikker te maken met de opstelling tegen Roemenië.
En vMarwijk zei vanavond in een interview ook dat ie zoiets gaat doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Wat is er toen gebeurd dan? Heb het toen niet kunnen/willen volgen maar ben nu wel erg benieuwd geworden!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
We hebben het effect van 2 jaar geleden gezien toen het halve elftal werd gespaard.
Niks wijzigen dus
3-0 van Italie gewonnen, 4-1 van Frankrijk. Dus geplaatst. Laatste wedstrijd tegen Roemenië met een half B elftal gespeeld (gewonnen) waarna Nederland verloor van Rusland.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Wat is er toen gebeurd dan? Heb het toen niet kunnen/willen volgen maar ben nu wel erg benieuwd geworden!
Dat ze verloren was de schuld van het B elftal? of vraag ik nu iets echt doms en mis ik hier iets?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef Adames het volgende:
[..]
3-0 van Italie gewonnen, 4-1 van Frankrijk. Dus geplaatst. Laatste wedstrijd tegen Roemenië met een half B elftal gespeeld (gewonnen) waarna Nederland verloor van Rusland.
Daar zijn de meningen volgens mij wel over verdeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Dat ze verloren was de schuld van het B elftal? of vraag ik nu iets echt doms en mis ik hier iets?![]()
![]()
Lijkt mij ook het beste. Maar over Robben: dan moet hij wel geen hakje meer doen, want dan houdt elke Nederlander zijn/haar hart vast.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
Standaard elftal. Mensen met pijntjes en kaarten beschermen maar zoveel mogelijk de basis laten spelen. Geen reden om dat niet te doen. Ritme erin houden
Edit: Oh en Robben laatste 20 minuten laten spelen om zo de toekomstige tegenstander bang te maken![]()
Hij moet ooit weer gaan spelen. En bij Bayern heeft hij toch best veel gespeeld, beetje vertrouwen mag wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste. Maar over Robben: dan moet hij wel geen hakje meer doen, want dan houdt elke Nederlander zijn/haar hart vast.![]()
NOSquote:Van Marwijk wil weinig wijzigen
Oranje start donderdag in het laatste groepsduel met Kameroen waarschijnlijk met dezelfde basis als in de voorgaande wedstrijden tegen Denemarken en Japan.
Wel namen halverwege de achter gesloten deuren afgewerkte training van dinsdag Khalid Bouhlarouz, Demy de Zeeuw en Klaas-Jan Huntelaar in het basisteam de plaatsen in van Gregory van der Wiel, Nigel de Jong en Robin Van Persie.
Dat drietal is al 'belast' met een gele kaart. Een tweede keer geel betekent automatisch een schorsing voor de achtste finales.
Dinsdagavond vliegt de selectie naar Kaapstad, waar donderdag het duel met Kameroen wordt gespeeld. Oranje is al zeker van een plaats in de achtste finales.
Prima, die drie wat WK minuutjes geven en de rest laten staan. Wedstrijdritmequote:
Telesportquote:Basis lonkt voor Boulahrouz
door Valentijn Driessen en Mike Verweij
JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz is morgen waarschijnlijk de enige nieuwe naam in de basis tegen Kameroen. In Kaapstad, waar Oranje gisteravond arriveerde, speelt het Nederlands elftal z'n laatste WK-groepswedstrijd. De verdediger van VfB Stuttgart maakte tijdens de besloten training op het complex van Wits University deel uit van de eerste elf en is de logische vervanger van Gregory van der Wiel, die tegen Japan een gele kaart ontving. Een volgende prent zou een schorsing voor de achtste finale betekenen.
Khalid Boulahrouz (l) overlegt met Giovanni van Bronckhorst. Daarachter slaat Dirk Kuyt zijn arm om de schouders van Rafael van der Vaart. Foto: Hans van Tilburg Met de andere twee 'geelbelaste' spelers - Nigel de Jong en Robin van Persie - lijkt Bert van Marwijk bereid risico te nemen. "Robin speelt om ritme op te doen", zei de bondscoach al eerder. De Jong gaf kort na de tweede groepswedstrijd tegen Japan aan dat hij het niet zag zitten om gedwongen op de bank plaats te nemen. "Ik wil gewoon altijd spelen en weet inmiddels heus wel hoever ik kan gaan bij scheidsrechters om niet tegen een kaart op te lopen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |