abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83066661
Mensen die Robben in de basis zetten snappen er echt niks van
  zondag 20 juni 2010 @ 19:27:29 #52
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_83066671
Zie hier weer lol
Nederland heeft bijna 17 miljoen coaches

Nee OT: Nederland moet gewoon er vol voor gaan. Geen b-elftal. Gewoon voor de volle winst gaan.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:28:17 #53
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_83066691
http://nos.nl/wk2010/arti(...)met-tweede-keus.html
Gelukkig geen B-elftal donderdag
pi_83066734
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:12 schreef Thermo18 het volgende:
Doe maar dit:

Wiel-Heitinga-Mathijsen-Braafheid
Bommel-de Jong (evt. iemand anders)
Kuyt-Vaart-Elia
Huntelaar.

Normaal elftal, sommige een kans geven, maar niet te veel wisselen
Elia heeft last van zijn voet, Affelay is twee keer goed ingevallen >> Affelay op links? En dan in de rust Van der Vaart eruit voor Robben, Robben op links en Affelay in het centrum.

Dat zie ik nog wel gebeuren. Van Marwijk gaat sowieso Van Persie laten staan hoorde ik net.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Boks-Chick zondag 20 juni 2010 @ 19:30:26 #55
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83066760
niet dezelfde fout maken als de vorige keer, maar gewoon de basis elf er in houden. Hoppa, gaan, wedstrijdritme vasthouden, enz.
lolwut
pi_83066995
Ik zou niet te veel in de structuur van het team gaan wijzigen. Enkel blessure gevoelige spelers of spelers die op scherp staan wat betreft kaarten op de bank laten.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:45:07 #57
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83067243
Gewoon de basis zonder de mensen die op scherp staan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 20 juni 2010 @ 19:48:04 #58
286002 Jaja..
das gek.
pi_83067349
Ik zeg:

-------- Stekelenburg----------------
vd Wiel--Heitinga--Mathijssen-- Braafheid
------------De Zeeuw--Schaars--------
Affelay-------V/d Vaart ----------Elia
-------------Huntelaar------------------

Van Bommel sowieso rust geven, Nigel de Jong eruit om te voorkomen dat ie kaarten haalt,
Van Bronckhorst uit laten puffen, V/d Vaart kans geven op de plek van Sneijder en Sneijder rust geven,
Affelay en Elia de kans geven zich een hele wedstrijd te laten zien, en 't eens proberen met Huntelaar
(laatste twijfelachtig, V Persie mag ook wel ritme opdoen..)
Eventueel nog Vorm of Boschker speeltijd geven.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:58:30 #59
231633 Xummon
of toch niet?
pi_83067746
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Geen probeer-elftal, alleen jongens die geel hebben vervangen.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 20 juni 2010 @ 20:01:10 #60
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_83067869
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef BrandX het volgende:
niet dezelfde fout maken als de vorige keer, maar gewoon de basis elf er in houden. Hoppa, gaan, wedstrijdritme vasthouden, enz.
De fout van vorige week was dat Van Basten Boulahrouz binnen de groep hield en de slechte stemming zo ook de resultaten ging beïnvloeden. Dat had geen flikker te maken met de opstelling tegen Roemenië.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_83068859
Basis (niet de mensen met kaarten of blessures en Robben niet)
  zondag 20 juni 2010 @ 20:44:09 #62
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_83069880
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:01 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

De fout van vorige week was dat Van Basten Boulahrouz binnen de groep hield en de slechte stemming zo ook de resultaten ging beïnvloeden. Dat had geen flikker te maken met de opstelling tegen Roemenië.
Time flies
  zondag 20 juni 2010 @ 21:04:46 #63
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_83071009
quote:
En vMarwijk zei vanavond in een interview ook dat ie zoiets gaat doen.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_83081699
quote:
  zondag 20 juni 2010 @ 23:55:12 #65
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_83081856
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
We hebben het effect van 2 jaar geleden gezien toen het halve elftal werd gespaard.

Niks wijzigen dus
Wat is er toen gebeurd dan? Heb het toen niet kunnen/willen volgen maar ben nu wel erg benieuwd geworden!
En toen was er niets!
pi_83082669
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Wat is er toen gebeurd dan? Heb het toen niet kunnen/willen volgen maar ben nu wel erg benieuwd geworden!
3-0 van Italie gewonnen, 4-1 van Frankrijk. Dus geplaatst. Laatste wedstrijd tegen Roemenië met een half B elftal gespeeld (gewonnen) waarna Nederland verloor van Rusland.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:44:46 #67
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_83083825
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef Adames het volgende:

[..]

3-0 van Italie gewonnen, 4-1 van Frankrijk. Dus geplaatst. Laatste wedstrijd tegen Roemenië met een half B elftal gespeeld (gewonnen) waarna Nederland verloor van Rusland.
Dat ze verloren was de schuld van het B elftal? of vraag ik nu iets echt doms en mis ik hier iets?
En toen was er niets!
pi_83083854
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Dat ze verloren was de schuld van het B elftal? of vraag ik nu iets echt doms en mis ik hier iets?
Daar zijn de meningen volgens mij wel over verdeeld.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83083890
Standaard elftal. Mensen met pijntjes en kaarten beschermen maar zoveel mogelijk de basis laten spelen. Geen reden om dat niet te doen. Ritme erin houden

Edit: Oh en Robben laatste 20 minuten laten spelen om zo de toekomstige tegenstander bang te maken
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_83083968
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
Standaard elftal. Mensen met pijntjes en kaarten beschermen maar zoveel mogelijk de basis laten spelen. Geen reden om dat niet te doen. Ritme erin houden

Edit: Oh en Robben laatste 20 minuten laten spelen om zo de toekomstige tegenstander bang te maken
Lijkt mij ook het beste. Maar over Robben: dan moet hij wel geen hakje meer doen, want dan houdt elke Nederlander zijn/haar hart vast.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83084003
Gewoon spelers die al geel hebben verwisselen door een andere speler. En zeker niet Robben tegen een fysiek sterk in de duels gaande ploeg als Kameroen laten spelen als hij nog niet helemaal hersteld is van z'n blessure of nog maar net speelklaar is.

Ik denk dat Van Persie ook al geel heeft , nou die moet je niet op de bank gaan zetten want ik denk dat ie wel wat meer had verwacht dan elke match zonder gescoorde doelpunten te eindigen. Zo'n speler kan extra gemotiveerd worden na zo'n match tegen Kameroen als ie er eentje of meer inlegt.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_83084017
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Lijkt mij ook het beste. Maar over Robben: dan moet hij wel geen hakje meer doen, want dan houdt elke Nederlander zijn/haar hart vast.
Hij moet ooit weer gaan spelen. En bij Bayern heeft hij toch best veel gespeeld, beetje vertrouwen mag wel.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_83084057
Spelers met geel laten spelen alleen extra voorzichtig laten zijn. Gewoon domme dingen achterwege laten. Veel laten spelen en het voor de lol doen dat kan het voetbal alleen maar ten goede komen.
Zie het als een vriendschappelijke wedstrijd
pi_83084059
Net alsof Nederland van Rusland verloor door de wedstrijd tegen Roemenie.

De logica van sommige mensen is echt schitterend.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:56:50 #75
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_83084146
Gewoon met de normale basis opstelling starten en uiteindelijk spelers wisselen die op scherp staan (adv verloop wedstrijd).

Ik wil bijvoorbeeld wel eens Huntelaar een helft zien spelen als van Persie heeft laten zien dat hij zijn draai heeft gevonden. Anders van Persie volle wedstrijd laten spelen om in vorm te komen voor de finale
pi_83084526
Voor de finale ja, juist.

pi_83171362
quote:
Van Marwijk wil weinig wijzigen

Oranje start donderdag in het laatste groepsduel met Kameroen waarschijnlijk met dezelfde basis als in de voorgaande wedstrijden tegen Denemarken en Japan.

Wel namen halverwege de achter gesloten deuren afgewerkte training van dinsdag Khalid Bouhlarouz, Demy de Zeeuw en Klaas-Jan Huntelaar in het basisteam de plaatsen in van Gregory van der Wiel, Nigel de Jong en Robin Van Persie.

Dat drietal is al 'belast' met een gele kaart. Een tweede keer geel betekent automatisch een schorsing voor de achtste finales.

Dinsdagavond vliegt de selectie naar Kaapstad, waar donderdag het duel met Kameroen wordt gespeeld. Oranje is al zeker van een plaats in de achtste finales.
NOS
pi_83174330
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Jojoke het volgende:

[..]

NOS
Prima, die drie wat WK minuutjes geven en de rest laten staan. Wedstrijdritme

En misschien zo richting het eind nog wat speeltijd voor Robben
pi_83181145
quote:
Basis lonkt voor Boulahrouz
door Valentijn Driessen en Mike Verweij

JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz is morgen waarschijnlijk de enige nieuwe naam in de basis tegen Kameroen. In Kaapstad, waar Oranje gisteravond arriveerde, speelt het Nederlands elftal z'n laatste WK-groepswedstrijd. De verdediger van VfB Stuttgart maakte tijdens de besloten training op het complex van Wits University deel uit van de eerste elf en is de logische vervanger van Gregory van der Wiel, die tegen Japan een gele kaart ontving. Een volgende prent zou een schorsing voor de achtste finale betekenen.

Khalid Boulahrouz (l) overlegt met Giovanni van Bronckhorst. Daarachter slaat Dirk Kuyt zijn arm om de schouders van Rafael van der Vaart. Foto: Hans van Tilburg Met de andere twee 'geelbelaste' spelers - Nigel de Jong en Robin van Persie - lijkt Bert van Marwijk bereid risico te nemen. "Robin speelt om ritme op te doen", zei de bondscoach al eerder. De Jong gaf kort na de tweede groepswedstrijd tegen Japan aan dat hij het niet zag zitten om gedwongen op de bank plaats te nemen. "Ik wil gewoon altijd spelen en weet inmiddels heus wel hoever ik kan gaan bij scheidsrechters om niet tegen een kaart op te lopen."
Telesport

Boulahrouz gaat waarschijnlijk Van der Wiel vervangen als rechtsback, verder hetzelfde elftal.
pi_83181241
T zou me niet verbazen als sneijder en van persie geblesseerd het veld verlaten
#winning
pi_83181266
Boula die een Eto'o doormidden schopt nadat sneijder geblesseerd het veld verlaat, kan niet wachten
pi_83181323
Ik zou het risico niet nemen met De Jong, die zie ik in de 89e minuut bij een 2-0 voorsprong nog wel iemand volstrekt onnodig doormidden schoppen. Voor hem dus Schaars of De Zeeuw. Verder het maar zo laten zoals het is, wellicht vanaf rust gelijk 3 wissels toepassen dan. Huntelaar voor Van Persie?
pi_83181785
Ik zou De Jong eruit halen inderdaad
pi_83182522
Ik zou dus lekker met alle wisselspelers gaan ballen.

Al die onzin over "ja maar vorig WK..." . Vorig WK zijn we er uit geknikkerd omdat van basten verzuimde boulahrouz naar huis te sturen.
Und ein frau ist ein frau
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:54:15 #85
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83184048
Stel de Jong maar op, dan hebben we tenminste de Zeeuw in de 8e finales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')