abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83084526
Voor de finale ja, juist.

pi_83171362
quote:
Van Marwijk wil weinig wijzigen

Oranje start donderdag in het laatste groepsduel met Kameroen waarschijnlijk met dezelfde basis als in de voorgaande wedstrijden tegen Denemarken en Japan.

Wel namen halverwege de achter gesloten deuren afgewerkte training van dinsdag Khalid Bouhlarouz, Demy de Zeeuw en Klaas-Jan Huntelaar in het basisteam de plaatsen in van Gregory van der Wiel, Nigel de Jong en Robin Van Persie.

Dat drietal is al 'belast' met een gele kaart. Een tweede keer geel betekent automatisch een schorsing voor de achtste finales.

Dinsdagavond vliegt de selectie naar Kaapstad, waar donderdag het duel met Kameroen wordt gespeeld. Oranje is al zeker van een plaats in de achtste finales.
NOS
pi_83174330
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Jojoke het volgende:

[..]

NOS
Prima, die drie wat WK minuutjes geven en de rest laten staan. Wedstrijdritme

En misschien zo richting het eind nog wat speeltijd voor Robben
pi_83181145
quote:
Basis lonkt voor Boulahrouz
door Valentijn Driessen en Mike Verweij

JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz is morgen waarschijnlijk de enige nieuwe naam in de basis tegen Kameroen. In Kaapstad, waar Oranje gisteravond arriveerde, speelt het Nederlands elftal z'n laatste WK-groepswedstrijd. De verdediger van VfB Stuttgart maakte tijdens de besloten training op het complex van Wits University deel uit van de eerste elf en is de logische vervanger van Gregory van der Wiel, die tegen Japan een gele kaart ontving. Een volgende prent zou een schorsing voor de achtste finale betekenen.

Khalid Boulahrouz (l) overlegt met Giovanni van Bronckhorst. Daarachter slaat Dirk Kuyt zijn arm om de schouders van Rafael van der Vaart. Foto: Hans van Tilburg Met de andere twee 'geelbelaste' spelers - Nigel de Jong en Robin van Persie - lijkt Bert van Marwijk bereid risico te nemen. "Robin speelt om ritme op te doen", zei de bondscoach al eerder. De Jong gaf kort na de tweede groepswedstrijd tegen Japan aan dat hij het niet zag zitten om gedwongen op de bank plaats te nemen. "Ik wil gewoon altijd spelen en weet inmiddels heus wel hoever ik kan gaan bij scheidsrechters om niet tegen een kaart op te lopen."
Telesport

Boulahrouz gaat waarschijnlijk Van der Wiel vervangen als rechtsback, verder hetzelfde elftal.
pi_83181241
T zou me niet verbazen als sneijder en van persie geblesseerd het veld verlaten
#winning
pi_83181266
Boula die een Eto'o doormidden schopt nadat sneijder geblesseerd het veld verlaat, kan niet wachten
pi_83181323
Ik zou het risico niet nemen met De Jong, die zie ik in de 89e minuut bij een 2-0 voorsprong nog wel iemand volstrekt onnodig doormidden schoppen. Voor hem dus Schaars of De Zeeuw. Verder het maar zo laten zoals het is, wellicht vanaf rust gelijk 3 wissels toepassen dan. Huntelaar voor Van Persie?
pi_83181785
Ik zou De Jong eruit halen inderdaad
pi_83182522
Ik zou dus lekker met alle wisselspelers gaan ballen.

Al die onzin over "ja maar vorig WK..." . Vorig WK zijn we er uit geknikkerd omdat van basten verzuimde boulahrouz naar huis te sturen.
Und ein frau ist ein frau
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:54:15 #85
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83184048
Stel de Jong maar op, dan hebben we tenminste de Zeeuw in de 8e finales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')