Yup. Zelfs met tien man overklaste de Duitsers de Serviërs. Van ghana heb ik ook geen hoge pet op, de Duitsers gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het zou idd sensationeel zijn. Toch zie ik het niet gebeuren.
Finale Duitsland - Nederland zou héérlijk zijn, moet Van Marwijk en consorten wel beter gaan voetballen, anders ligt Nederland er al in de 1/8e finale uit.
De poule van Duitsland zonder Duitsland door kan ik me eigenlijk nauwelijks voorstellen. Ik denk dat het ongeluk wat er aan hun zijde was tegen Servië het geluk zal zijn in hun wedstrijd tegen Ghana.
Precies. Ghana moet eigenlijk wel winnen vind ik ook.quote:
Persoonlijk zeg ik Australië, maar voor de poule zeg ik Ghana.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Precies. Ghana moet eigenlijk wel winnen vind ik ook.
Dan zal Ghana nu toch moeten winnen om verder te komen: 4 punten is te weinig want ik zie dan en DUI en SER op 6 punten komen. Dan komt het de laatste 2 wedstrijden op doelsaldo(?) aan.... Ghana op 6, Servie op 6 en Duitsland dan op 6... Waarbij Duitsland nu dus het voordeel heeft van de 4-0 tegen Aus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Yup. Zelfs met tien man overklaste de Duitsers de Serviërs. Van ghana heb ik ook geen hoge pet op, de Duitsers gaan gewoon door.
Een dot van een kans ja. Die een minuut eerder van Gyan was ook een zéér grote kans.quote:
Ghana krijgt natuurlijk wel een penalty hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:29 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ghana zo tegen Duitsland speelt dan verliezen ze met 3-0.
Hehe.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Persoonlijk zeg ik Australië, maar voor de poule zeg ik Ghana.
Iets met minder kans voor Duitsland enzo
Omdat Servie van Duitsland won. Dan is het beter dat Ghana punten pakt want dat is dan ook weer slecht voor Duitsland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft Ghana eigenlijk zoveel support op dit forum? Ook tegen Servie speelden ze dramatisch zonder lef, en hadden ze die strafschop nodig om te winnen. En momenteel is het zeker niet veel beter.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ghana krijgt natuurlijk wel een penalty he
En dan wordt er gezeken over de NOS commentatorenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De BBC-verslaggever: Matthew Amoah komt er in.Dat terwijl het hoofd van Muntari toch duidelijk zichtbaar was.
![]()
En dan 'Muntari coming in to bring some experience and composure'quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De BBC-verslaggever: Matthew Amoah komt er in.Dat terwijl het hoofd van Muntari toch duidelijk zichtbaar was.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |