abonnement Unibet Coolblue
pi_83024401
Vond het overdreven. Geel en penalty was voldoende geweest
pi_83024412
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.
Wat is datvoor onzin. Je ziet backs heel vaak verdedigen op een voorzet met hun armen op de rug. Om hands te voorkomen. En de bal was niet op de schouder maar op zijn bovenarm. Als je dat niet ziet....
pi_83024420
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:30 schreef Ravvie het volgende:

[..]

ALLE hands is aangeschoten, of je moet bij de aftrap de bal gelijk oppakken

Verboden is: een tegenstander te trappen of dit te proberen, een tegenstander te doen vallen, het springen op een tegenstander, het op ruwe of gevaarlijke wijze aanvallen van een tegenstander, het aanvallen van achteren, het slaan van een tegenstander, het vasthouden met hand of arm van een tegenstander, het duwen met hand of arm, het met de hand of arm spelen van de bal.
Al deze negen overtredingen worden - echter alleen als ze opzettelijk gebeuren - bestraft met een directe vrije schop, dat is een vrije schop waaruit rechtstreeks kan worden gescoord en waarbij de tegenstanders ten minste 9,15 m afstand moeten nemen van de bal.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:34:49 #104
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_83024450
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:33 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Verboden is: een tegenstander te trappen of dit te proberen, een tegenstander te doen vallen, het springen op een tegenstander, het op ruwe of gevaarlijke wijze aanvallen van een tegenstander, het aanvallen van achteren, het slaan van een tegenstander, het vasthouden met hand of arm van een tegenstander, het duwen met hand of arm, het met de hand of arm spelen van de bal.
Al deze negen overtredingen worden - echter alleen als ze opzettelijk gebeuren - bestraft met een directe vrije schop, dat is een vrije schop waaruit rechtstreeks kan worden gescoord en waarbij de tegenstanders ten minste 9,15 m afstand moeten nemen van de bal.
Bron: Wikipedia
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_83024453
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:33 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Verboden is: een tegenstander te trappen of dit te proberen, een tegenstander te doen vallen, het springen op een tegenstander, het op ruwe of gevaarlijke wijze aanvallen van een tegenstander, het aanvallen van achteren, het slaan van een tegenstander, het vasthouden met hand of arm van een tegenstander, het duwen met hand of arm, het met de hand of arm spelen van de bal.
Al deze negen overtredingen worden - echter alleen als ze opzettelijk gebeuren - bestraft met een directe vrije schop, dat is een vrije schop waaruit rechtstreeks kan worden gescoord en waarbij de tegenstanders ten minste 9,15 m afstand moeten nemen van de bal.
Ja? Dat doet hij, de bal spelen met zijn arm. Bedankt dat je mijn betoog kracht bij zit.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:35:37 #106
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_83024476
stelletje WK gangers dat de regels niet kent. Was gewoon rood en ik ben ook voor Australië dus ik vind het ook kut ja. Maar het was gewoon rood.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:35:46 #107
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83024480
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:32 schreef Ludacriss het volgende:
Vond het overdreven. Geel en penalty was voldoende geweest
Dat kan denk ik niet... of rood en penalty of niet fluiten zijn de opties denk ik.
Tenminste ... op basis van de regels en instructies denk ik dat geel+pingel een 'afwijking van de regels' zou zijn.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:36:09 #108
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_83024497
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:34 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Ja? Dat doet hij, de bal spelen met zijn arm. Bedankt dat je mijn betoog kracht bij zit.
Niet echt, volgens hem zou er een vrije trap moeten komen
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_83024498
ik hoop dat australië nog kan winnen met 10 man
pi_83024499
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Bron: Wikipedia
[url=http://mediatheek.thinkquest.nl/~llb323/voetbal_spelregels.htm[/url]]http://mediatheek.thinkquest.nl/~llb323/voetbal_spelregels.htm[/url][/url]
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_83024531
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:34 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Ja? Dat doet hij, de bal spelen met zijn arm. Bedankt dat je mijn betoog kracht bij zit.
Wat moet hij dan doen volgens jou? Met zijn armen achter zijn rug op de doellijn staan? Dat zie je toch ook niemand doen? Hij maakte overigens geen duidelijke beweging naar de bal toe, dus opzettelijk hands was het niet.
pi_83024537
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:34 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Ja? Dat doet hij, de bal spelen met zijn arm. Bedankt dat je mijn betoog kracht bij zit.
OPZETTELIJK valt niet mee lezen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_83024543
oops

Go Ghana maak het af
-géén blogabet, bvd-
pi_83024558
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Niet echt, volgens hem zou er een vrije trap moeten komen
Hij heeft het stukje inde regels over het ontnemen van scoringskansen niet opgezocht, anders had hij wel wat zinniger gepost
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:38:27 #115
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_83024567
Ghana speelt toch een beetje belabberd eigenlijk..
Als ze eenmaal over hun eigen helft zijn, worden ze nerveus of zoiets..
Ze moeten het hebben van vrije trappen en corners ziet het ernaar uit.
ik hoop wel op winst
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_83024575
Denk nou eens na, je speelt voetbal met je hoofd, romp, voeten en benen, niet met je armen, dan heet het handbal. Als vervolgens een bal die het doel in had gegaan wordt tegengehouden met de arm, ook al is dat per ongeluk, dan nog moet het nadeel voor de aanvallende partij hersteld worden. Een penalty dus op z'n minst, dat kun je gewoon logisch beredeneren zonder dat je de regels kent (ik ken ze in ieder geval niet).
pi_83024585
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:37 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

OPZETTELIJK valt niet mee lezen.
Hij maakt zich toch duidelijk breed. Kom op zeg, de regels zijn duidelijk in deze.
pi_83024599
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:38 schreef Sk00p het volgende:
Ghana speelt toch een beetje belabberd eigenlijk..
Als ze eenmaal over hun eigen helft zijn, worden ze nerveus of zoiets..
Ze moeten het hebben van vrije trappen en corners ziet het ernaar uit.
ik hoop wel op winst
Tegen Servie waren ze ook 90 minuten lang de mindere. Het is jammer dat Nederland Italie of Paraguy treft. En niet dit Ghana mochten ze de rode kaart nog uitbuiten.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:40:07 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83024603
en geel
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_83024604
Geel
pi_83024609
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
stelletje WK gangers dat de regels niet kent. Was gewoon rood en ik ben ook voor Australië dus ik vind het ook kut ja. Maar het was gewoon rood.
In de regels staat je met opzettelijkheid de bal met de hand moet raken.
Dit is moet de scheidsrechter beoordelen.
Helaas heeft hij dat verkeerd beoordeeld.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_83024620
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Denk nou eens na, je speelt voetbal met je voeten en benen, niet met je armen, dan heet het handbal. Als vervolgens een bal die het doel in had gegaan wordt tegengehouden met de arm, ook al is dat per ongeluk, dan nog moet het nadeel voor de aanvallende partij hersteld worden. Een penalty dus op z'n minst, dat kun je gewoon logisch beredeneren zonder dat je de regels kent (ik ken ze in ieder geval niet).
Klopt. En het ontnemen van een grote scoringskans gaat altijd gepaard met rood. Simpel zat dus
pi_83024696
Terug naar de wedstrijd echter wat mij betreft.
pi_83024703
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:40 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Klopt. En het ontnemen van een grote scoringskans gaat altijd gepaard met rood. Simpel zat dus
bijna goed maar niet bij onopzettelijk hands daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_83024712
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Terug naar de wedstrijd echter wat mij betreft.
Yup laten we dat maar doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')