Gastquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Afgelopen 1-1.
En NL is 100 procent door![]()
Jammer.. wordt moeilijk voor Ghana. Of de coach moet maar snel een ander tactiek verzinnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef wdn het volgende:
Stand:
Ghana 4 +1
Duitsland 3 +3
Servie 3 +0
Australie 0 -4
Servie wint van Australie en is dan door.
Duitsland moet winnen van Ghana om door te gaan anders is Ghana door.
Nonsens. Vanavond is het Kameroen - Denemarken en die zitten in de groep bij Nederland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Afgelopen 1-1.
Ausie heeft 1 punt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef wdn het volgende:
Stand:
Ghana 4 +1
Duitsland 3 +3
Servie 3 +0
Australie 0 -4
Servie wint van Australie en is dan door.
Duitsland moet winnen van Ghana om door te gaan anders is Ghana door.
Hoezo? Ik weet het wel....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Jammer.. wordt moeilijk voor Ghana. Of de coach moet maar snel een ander tactiek verzinnen
Idd. Met een beetje good-will kunnen zelfs Australië en Ghana beiden nog door en Duitsland niet. Maar dat gaan de Duitsers nooit toelaten.quote:
Oops je hebt helemaal gelijk! Herstel:quote:
Duitsland gaat stormen tegen Ghana. Ik zie Duitsland en Servië doorgaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Met een beetje good-will kunnen zelfs Australië en Ghana beiden nog door en Duitsland niet. Maar dat gaan de Duitsers nooit toelaten.
Eens met eerste zijn maar de 2de wil ik eerst zien: Ghana met 11 man achterin hangen is het enige middel dat ik zie voor Ghana. Niet eens spitsen opstellen: gewoon met 10 verdedigersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Duitsland gaat stormen tegen Ghana. Ik zie Duitsland en Servië doorgaan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Afgelopen 1-1.
Tegen Duitsland waren ze kansloos, maar vandaag hadden ze verdiend om te winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef Jivis het volgende:
Sneu voor Australië. Aan de andere kant verdien je het ook niet echt als je een opgelegde kans niet inschiet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |